2020-12-26, 21:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Annas nya karriär är att mima framför kameran inför sina följare i live-sändning Anna tror hon kan texten till alla stora som små låtar. Det hon inte! Sjunga duett med en operasångare Mamma mia 😬Har du ingen självinsikt Anna? Din röst är så hemsk och du flåsar som ett ånglok efter ha satt i en kontakt i uttaget! En kontakt!!!! Dags att ta tag i konditionen om du ska sjunga duett med operasångaren 🤣🤣🤣🤣
Äsch inte behöver någon säga det. Blir roligare att titta på för oss
Citera
2020-12-26, 21:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja, Anna har ju tjock heltäckningsmatta nedanför sängen så hon faller mjukt. Bilen parkerad utanför sovrummet. Var skulle hon riskera att ramla?
Ramlar hon inne är det nog av för mycket "te".

Anna behöver inte ens en heltäckningsmatta för att falla mjuk, det klarar hennes kropp av, alldeles excellent.
Citera
2020-12-26, 22:51
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna behöver inte ens en heltäckningsmatta för att falla mjuk, det klarar hennes kropp av, alldeles excellent.
Hon bröt ju svanskotan (eller svansen?) i Åre. Från stillastående föll hon i snön och skadade sig så svårt.
I år har hon pratat om en fraktur hon hade ont av, ville inte säga var.
Citera
2020-12-27, 00:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Hon bröt ju svanskotan (eller svansen?) i Åre. Från stillastående föll hon i snön och skadade sig så svårt.
I år har hon pratat om en fraktur hon hade ont av, ville inte säga var.

Äsch, Anna är en hypokondriker som överdriver och känner efter lite för mycket, allt för att folk ska tycka synd om henne,för att få uppmärksamhet och för att hon ska slippa göra saker.
Först var det Annas mamma som duttade, nu är det familjen.
Citera
2020-12-27, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

Jag har länge undrar hur i h-vete hon tar sej upp i sängen?
Hon visade på sin IG för några månader sedan ett par tajta träningsbyxor stående framför sin säng. Är ju blockad så jag kan inte visa bilden. Men sängen är ju betydligt högre än hennes midja.
Lyfter Jojobeto upp henne när dom ska sova eller har hon en pall hon klättrar upp på?
Citera
2020-12-27, 00:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Hon visade på sin IG för några månader sedan ett par tajta träningsbyxor stående framför sin säng. Är ju blockad så jag kan inte visa bilden. Men sängen är ju betydligt högre än hennes midja.
Lyfter Jojobeto upp henne när dom ska sova eller har hon en pall hon klättrar upp på?
Jag tänker hon har ett sånt där handtag som hänger ner från sängen, som äldre har för att ta sig upp ur sängen.
Citera
2020-12-27, 01:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Hon måste ju ha en pall eller en liten trappstege för att ta si upp. Kanske stigbygel med stiglädret gömt och fäst mellan sängarna?

Köksskåpen är också höga. Bara Roberto når upp till dom övre hyllorna. Såg när Vanessa plockade ur diskmaskinen - hon fick sträcka på sig rejält för att nå näst översta och V är väl längre än Anna? Stjärnan får hålla sig till utdragslådor och bänkskivor.
Citera
2020-12-27, 02:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Är hon så kort? Hon ser längre ut på teve förstås men jag förstod inte att hon var i det närmaste en dvärg.
Är hon lika kort som KlimatGreta menar ni?
Citera
2020-12-27, 02:02
Medlem
Citat:
Hon måste ju ha en pall eller en liten trappstege för att ta si upp. Kanske stigbygel med stiglädret gömt och fäst mellan sängarna?

Köksskåpen är också höga. Bara Roberto når upp till dom övre hyllorna. Såg när Vanessa plockade ur diskmaskinen - hon fick sträcka på sig rejält för att nå näst översta och V är väl längre än Anna? Stjärnan får hålla sig till utdragslådor och bänkskivor.

Ja hon måste ju en trappstege gömd nånstans!

Sätter en hundring på att detta boende inte håller inom nåt år!
5+1 vuxna som har bott i stora staden flyttar till skogen i ett gammalt hus. Vana all närhet till bekvämligheter som inte finns där dom bor nu.
Ungdomar som haft närhet till varandra sitter isolerade med sina föräldrar!
En sexförbrytare en åldringstjuv+ en kärring som inte har fattat att hon är en Ö kändis...skäms på dej ABC boken.

Tänk vad avundsjuk skatan är nu Pernilla W har ett nytt matlagnings program + ska vara med i Bäst i test i 1:an. Hennes son Benjamin ska ha ett matlagning/musikprogram. Hennes dotter är framgångsrik och tjänar miljoner!

Vad gör Anna Books ungar? Jo en är sexförbrytare den andra åldringstjuv och bor hemma hos mamma och hon själv sitter och lajvar med okända människor och tror att hon ff är framgångsrik efter 35 år.

Lägg ner Anna Book du är enbart patetisk!

Kan inte tänka mej att se
Citera
2020-12-27, 02:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är hon så kort? Hon ser längre ut på teve förstås men jag förstod inte att hon var i det närmaste en dvärg.
Är hon lika kort som KlimatGreta menar ni?
Anna är 154 cm. Greta är väl längre än så?
Citera
2020-12-27, 02:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Vad gör Anna Books ungar? Jo en är sexförbrytare den andra åldringstjuv och bor hemma hos mamma och hon själv sitter och lajvar med okända människor och tror att hon ff är framgångsrik efter 35 år.

Lägg ner Anna Book du är enbart patetisk!

Kan inte tänka mej att se
Det värsta är att hon inte interagerar med följarna sina lives. I stället sjunger hon eller mimar till musik på hög volym. Gråter, snorar och snörvlar. Petar hela tiden i ögonen, just det man inte ska göra i dessa tider. Drar i håret och slänger det bakåt för att i nästa sekund lyfta hela hårsjoket och lägga det under hakorna. Tics? OCD?

Nej, jag förstår inte vitsen med hennes lives. Vad vill hon egentligen? Synas för att inte bli glömd?
Citera
2020-12-27, 02:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Anna är 154 cm. Greta är väl längre än så?

Ja hon är runt 160 så Anna är alltså till och med kortare än henne
Jag blev nog lite chockad av detta känner jag så jag går och lägger mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in