2020-12-09, 19:26
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

And guess what.. Två lådor med julsaker försvann när My flyttade..
https://pasteboard.co/JE9BkHa.jpg

Låt mig gissa att de innehöll handgjorda ljuslyktor, misstänkt lika dem som GalenpAnna "fått av en vän"?

Edit: grammatikfel, ska såklart vara "dem" och inte "de".
Citera
Medlem
Photoshoppeds avatar
I stories - hon sitter i bilen och stirrar in i kameran och lyssnar på "Du måste finnas" med blanka uppspärrade ögon och så har hon skrivit "Song to myself" ovanför i bilden. OK. Det blir mer och mer märkligt allting. Nu tror jag hon behöver hjälp faktiskt.
Citera
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Har väldigt svårt att tro att V kommer ur kärringens klor.
Nej hon är nog dömd, när hon är 40 bor hon fortfarande kvar hos tunnan.
Citera
2020-12-09, 19:27
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Annas konsekvenstänk är fantastiskt! Eller är det så kanske, att hon tänker utanför boxen på ett alternativt sätt? Ja, så är det nog.

Hon lär ju knappast tänka utanför botoxen iaf.
Citera
2020-12-09, 19:53
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
I stories - hon sitter i bilen och stirrar in i kameran och lyssnar på "Du måste finnas" med blanka uppspärrade ögon och så har hon skrivit "Song to myself" ovanför i bilden. OK. Det blir mer och mer märkligt allting. Nu tror jag hon behöver hjälp faktiskt.

För allas bästa så vore det dags för ett besök hos en läkare omgående.
Hon känner sig övergiven på sin namnsdag.

Grattar sig själv...

Har inte sett henne så nere på åratal.
Citera
2020-12-09, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Har du sett den här videon?

https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=wV1sw8SLJKQ

Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jag undrar vilken mottagning hon var vid?
Någon form av diagnos är det absolut.
Kanske bipolär? Schizofren?
Citera
2020-12-09, 20:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855

Grattar sig själv...

Äsch, hon såg likadan ut 2017, när hon satt tyst i bilen och beundrade sig själv i mobilen.
Anna kan helt enkelt inte få nog av sig själv.
Hon älskar och spegla sig själv, precis som historian om Narkissos.
Citera
2020-12-09, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Anna har skickat en tjusig amaryllisbukett till Louise Hafdell. Fint och generöst, visst, men det känns som om hon är ett osäkert barndom försöker köpa sig kompisar. Det kan väl ändå inte vara sådana gester som Anna åsyftar när hon säger att hon glömmer bort att tänka på sig själv och bara tänker på andra? Det sabbar ju liksom storsintheten när hon i princip anklagar andra för att utnyttja hennes goda natur! Eller menar hon barnen, som likt gapande fågelungar häckar i Casa Blanca och väntar på mat? Men nog måste hon se sin egen roll i den situationen?

Tror det blev ordentligt skav när Louise suddade över kortet till de tillhörande blommorna i sina stories och lät bli att tagga generösa Anna i både stories och inlägg. Som att kasta pengar till svin!
Citera
2020-12-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det jag skrev handlade om ifall Roberto dog och jag hävdar att du har fel.
"En vanlig missuppfattning är att ett äktenskapsförord påverkar arvsordningen. Med arvsordningen avses vem som har rätt att få arv efter en avliden person. Så är inte fallet, ett äktenskapsförord påverkar inte arvsordningen. Samma personer ärver oavsett om makarna har skrivit ett äktenskapsförord eller ej."
https://www.juridex.se/aktenskapsforord-dodsfall/
Det är väl antagligen enskild egendom som åsyftas, inte äktenskapsförord. Och svärfar kan ange i sitt testamente att vissa saker ska ärvas av Roberto som enskild egendom och inte ingå i hans och Annas giftorättsgods.
Citera
2020-12-09, 22:53
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Verkar som pillrena börjat tryta. Roberta får bolla upp lädret igen och ge sin älskade hustru en femhundring så hon kan åka på hemligt möte med sin langare.
Ett par kartor hejsanpiller senare så är hon den gamla vanliga Anna som skryter, ljuger, blockar och skäller ut följare samt skriker könsord in i kameran.

"Hejsanpiller" 😁😁😁😁
Citera
2020-12-10, 07:55
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855

Grattar sig själv...

Men va? Var det anledningen till den böliga liven? Att ingen grattade henne på hennes namnsdag?! OH. MY. GOD...
Citera
2020-12-10, 12:43
Medlem
Idag är det tyst på instagram! Antar att vi ska bli oroliga nu ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in