Citat:
Anna har inte nämnt att hon betalat för varumärket, men de är kanske snälla di dära som ritat upp det åt Anna, så hon får det som en bonus.
Anna betalar för tekniken och kunskapen oklart vad, som "Micke har, han syns i tidigare klipp på deras Facebook sida.
En sak är ju säkert, det är ju inte Annas mediokra matlagning folk betalar för det är ju Anna som folk betalar för att se.
Nu får hon ju visa upp sig i hemmet, hon blir ju sjuk i princip om hon är utanför sitt trygga hem.
Hon kan applicera smal och rynkfilter och har hela familjen 3 stöttande steg bakom henne.
Annars fixar hon det knappt.
Så har det ju varit tidigare.
Anna betalar för tekniken och kunskapen oklart vad, som "Micke har, han syns i tidigare klipp på deras Facebook sida.
En sak är ju säkert, det är ju inte Annas mediokra matlagning folk betalar för det är ju Anna som folk betalar för att se.
Nu får hon ju visa upp sig i hemmet, hon blir ju sjuk i princip om hon är utanför sitt trygga hem.
Hon kan applicera smal och rynkfilter och har hela familjen 3 stöttande steg bakom henne.
Annars fixar hon det knappt.
Så har det ju varit tidigare.
Jag gjorde misstaget att svara på ett inlägg innan jag läste bakåt i tråden... Jag förstår något mer nu.
Jag blev förvånad att hon köpt in ett helt koncept då jag trodde familjen var luspank och knappast skulle ha råd med såna utlägg. Jag hade antagligen byggt klart carporten innan jag gav frugan utrymme för att steka fiskpinnar på nätet. I synnerhet som det ska komma ett par decimeter snö i helgen. Det hade väl varit skönt att slippa skotta fram bilen varje morgon Roberta?
Det är också märkligt att Anna ljuger rakt igenom och säger att hon kämpat fram detta under hela januari. Det var ju nästan så jag trodde på henne. Visserligen förstod jag att en person inte kan sköta en hel livesändning med matlagning och allt. Men jag såg fram emot en smula underhållning ändå. Hellre spänna en båge. Men när hon bemödar sig om att överallt särskilt noga ange att detta inte är ett samarbete när det är precis exakt ett samarbete, då har man väl bevisat för alla inblandade att man är antingen helt dum i hela jävla huvudet eller en bedragare, förmodligen en kombination. Hade Took ett gram respekt kvar tappade hon det där.
Vad vi kan se fram emot är inte längre hur Micke sköter sändningen och tekniken medan Tookan gör bort sig. Det vi verkligen kommer få se är hur Tookan även nästa lördag kommer laga fiskpinnar och en gästkock kommer göra en remouladsås (eftersom det kommer överstiga Tookans iq-nivå att fixa det själv). Hela familjen kommer runda av sändningen genom att sitta till bords och ge mamma beröm. Därefter kommer inga fler sändningar och det kommer att bero på att Tookan trodde Micke gjorde detta gratis mot att han får synas i hennes sällskap. I samma ögonblick han skickar sin faktura kommer Tookan att satsa på en helt ny idé. Garage sale de luxe. Kom och köp tre Jysk-kuddar för en tusenlapp styck. Anna har ju suttit på dem. Ni kan även få My Martens cykel billigt.