2020-08-30, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Till råga på eländet tog det en timme för henne att få i sig soppan
Har hennes tänder blivit så dåliga så det tar en timme att äta en tallrik soppa??
Citera
2020-08-30, 23:45
Medlem
Ovcharkas avatar
Potatisen och salladen såg väl ok ut. Får hoppas hon la potatisen på papper. Hyfsad mängd olja...

Men vad har hon gjort med köttet? Tunna, till synes sönderstekta skivor.

-

Gällande hennes fötter så ser det faktiskt ut som hon har mosat dom. Åratal av 100kg+ som pressat på tårna (högklackat).
Citera
2020-08-30, 23:46
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Du menar väl snarare mul och klövsjuka...?

Skämt åsido, jag gissar att du har rätt. Nån defekt är det ju onekligen, normala fötter är inte formade så där, det borde göra ont?

Det är väl Hin Håles fötter.
Citera
2020-08-30, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Här har du några till även 😉

https://postimg.cc/gallery/bkbBWyD

Ha Ha Ha, fy fan! Den med flätorna är underbar....
Citera
2020-08-30, 23:57
Medlem
Citat:
Hennes händer, fingrar och naglar är bland de äckligaste jag sett. Bara hennes fötter, tår och tånaglar är vidrigare.

Och eftersom Fettet själv hävdar att hon är så slät i fejset för att hon suger så mycket kuk, så borde hon väl i så fall sätta igång att runka av drängkuken riktigt ordentligt istället för att krångla med oljor och krämer. Då borde hon ju få släta, fina och mjuka händer.

Bara lite hår på hönderna som fattas - så hade de sett ut som tassarna på en varulv. De kan vara bland de vidrigaste jag sett.
Citera
2020-08-31, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Sveriges löjligaste super-EGO har visat upp sig igen.
https://postimg.cc/YG9s4515

Å så den jävla "labben" på hans bröstkorg......
Hade hon gjort så i min närhet hade jag fan vridit runt handen på henne och ryckt av den från handleden.
Citera
2020-08-31, 00:09
Medlem
Matnörden i mig gråter när jag ser hur hon misshandlat den stackars oxfilén, totalt sönderbränd... fast vem vet, kanske inte ens är fil’e
Citera
2020-08-31, 00:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Här har du några till även 😉

https://postimg.cc/gallery/bkbBWyD

Citat:
Det är ett mysterium. Fettet har ju överhuvudtaget inte gjort ett grovjobb med sina händer i hela sitt liv. Ändå ser hennes fingrar ut som om hon doppat dem i flourväte:

https://postimg.cc/gallery/V8Xj8p5

(Den sista bilden är på hennes klövar till fötter. Jag ber om ursäkt, men jag kunde inte låta bli.)

Hon har väl brännskadat händerna efter sitt idoga solande. Då åldras de i förtid.
Citera
2020-08-31, 01:28
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Live:ade människan i 5 timmar och tycker att det är bra? Istället för att live:a hade hon kunnat sköta hushållet och trädgården som vi andra gör.

Hon gör inte som andra gör, tyvärr.
Citera
2020-08-31, 01:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hon har väl brännskadat händerna efter sitt idoga solande. Då åldras de i förtid.

Ja hon kommer att se ut som den där gamla prinsessan som bodde i Spanien. Hm, vad hette hon nu då, kungens syster? Var det Desiree? Nåväl hon var i alla fall förstörd av allt solande och såg ut som om hon var hundra år och så blir det med Anna också om några år.
Citera
2020-08-31, 01:57
Medlem
MinnaLinnas avatar
Citat:
Ja hon kommer att se ut som den där gamla prinsessan som bodde i Spanien. Hm, vad hette hon nu då, kungens syster? Var det Desiree? Nåväl hon var i alla fall förstörd av allt solande och såg ut som om hon var hundra år och så blir det med Anna också om några år.

Birgitta, Sol, vin o cig, inte bra för utseendet!
Citera
2020-08-31, 02:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinnaLinna
Birgitta, Sol, vin o cig, inte bra för utseendet!

Hehe just det, Birgitta hette ju människan. Tack!

Nä, precis och Annas hud riskerar att bli liknande om hon inte börjar sköta om sig mer.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-08-31 kl. 02:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in