2021-01-01, 10:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Har hon gjort något mer än låten ABC?
Nej det är den låten hon lever på.
Citera
2021-01-01, 11:00
Medlem
Det bli bara värre och värre! Vilka jäkla skitlåtar Anna TokBook framfört på sitt tarvliga sätt coachad av mamma Skämskudde 😳Ingen utstrålning och definitivt ingen sångröst. Jag förstår nu varför jag aldrig har lyssnat på henne jämfört med Carola och Lena som var samtida med henne. Att Anna sedan har mage att uttala sig om andra artister att inte sjunga rent på sina berömda lajvar är kräkreflex!! Har Anna TokBook tur kan hennes ”nya” karriär ta fart på Youtube som Sveriges patetiska 50-åring när hon lajvar på IG. OBS! 50% av intäkterna ska då tillfalla den som filmat hennes lajvs
Citera
2021-01-01, 11:49
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Ja det verkar onekligen som det.
Citera
2021-01-01, 12:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Möjligtvis Samba sambero också, men i Annas universum så finns det en guldskatt i regnbågens ände.. med Annas låtar, redo att återutges igen och igen och igen till folk fattat hur djävla bra dem är.
När folk äntligen kommer att fatta det, kommer Anna att sälja guldskivor över hela världen.
Citera
2021-01-01, 13:11
Medlem
Förstår inte riktigt den här sågningen av hennes sångröst. Visst den är inte den bästa jag har hört men det finns hundratals likadana medelmåttiga sångerskor där ute.
Senast redigerad av indernacht 2021-01-01 kl. 13:28. Anledning: Glömde ett ord
Citera
2021-01-01, 13:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indernacht
Förstår inte riktigt den här sågningen av hennes sångröst. Visst den är den bästa jag har hört men det finns hundratals likadana medelmåttiga sångerskor där ute.
Den bästa du hört? Är du hörselskadad? Jag kan inte sjunga men hör direkt om andra kan eller inte. Anna sjunger falskt.
Citera
2021-01-01, 13:25
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Förstår inte riktigt den här sågningen av hennes sångröst. Visst den är den bästa jag har hört men det finns hundratals likadana medelmåttiga sångerskor där ute.

Hon sjunger hellre än väl!
Kul att hon har ett ”fan”, hoppas du får njuta av några nya alster ett år som detta?
Citera
2021-01-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Den bästa du hört? Är du hörselskadad? Jag kan inte sjunga men hör direkt om andra kan eller inte. Anna sjunger falskt.

Det är bakisdag och glömde ett ord. Ändrat nu. Ska förstås stå Inte den bästa.
Citera
2021-01-01, 13:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Det är bakisdag och glömde ett ord. Ändrat nu. Ska förstås stå Inte den bästa.

Du är bakis.. Ja, men det förklarar ju saken..

Skillnaden mellan Anna och de tusentals medelmåttorna därute är även att de klamrar sig inte fast i Kändisvärlden, kräver låtar, duetter och programtid, de gråter inte ut om hårsnoddar i håret, gnäller och klagar, har barn som rånar, våldtar, stjäl av åldringar.
Bjuder pressen till sjukhussängen, vägrar jobba, blåser upp minsta lilla grej..

Och framför allt sjunger falsk i sångtävlingar på SVT..
Tar en repris..
https://www.oppetarkiv.se/video/2621...estivalen-1987
Tror Anna är låt nr 9 och detta måste vara bland det sämsta jag hört..
https://youtu.be/OZikwwfZTuA
Vill gärna ställa upp i tv i tid och otid, men inte betala tvlicencen osv osv
Klart att folk blir mer kritiska än om Anna flitigt jobbade som en anonym dansbandssångerska på en Finlandsbåt.

Anna har ju dessutom en röst som blivit sämre med åren och som aldrig klarat av alla låtar.. Kort sagt hennes röst har begränsningar.
Funkar bäst på lokala karaokepuben i Märsta, där kommer dock säkert Anna vara bland dem med bättre sångröst, framför viskande Bert, vrålande Hans-Håkan och hesa Hertha..
Citera
2021-01-01, 14:02
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Om det är att förnedra sig att skicka videohälsningar så finns det ju betydligt värre personer än Anna på listan. Svennis som är god för flera hundra miljoner t.ex. men han har alltid varit känd som girig.
Hur menar du med att gangstersonen inte kan bidraga längre?, har han någonsin gjort det?
Vad det gäller Roberto så tror jag han bara mår bra av att komma ut från dårhuset.
Ja, Svennis är alltid Svennis. Har inte alls någon koll på det, men jag tror och hoppas att han skänker hela behållningen till välgörenhet och inte behåller hela intäkten för att fixa sina naglar, som Anna, annars sjunker min aktning för honom nedanför skoskaften.

Vad beträffar gangstersonen inbillar jag mig att han varit bra på att leverera dyra märkesprylar åt klanen tidigare, utan att så att säga betala för sig...

Ja, stackars Robertos enda alternativ är väl att lämna den osunda herrgårdsmiljön i Suckunge och låta hela den loppbitna familjen klara sig själva och helt satsa på sig själv, om han vill uppnå pensionsåldern...

Karln har ju en viss humor, har man sett tidigare i tråden.
Kan Özz skapa en dräglig inkomst med sin humor, så ska väl Halmpyntet kunna göra det också.
Senast redigerad av Rimbert 2021-01-01 kl. 14:26.
Citera
2021-01-01, 14:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Möjligtvis Samba sambero också, men i Annas universum så finns det en guldskatt i regnbågens ände.. med Annas låtar, redo att återutges igen och igen och igen till folk fattat hur djävla bra dem är.
När folk äntligen kommer att fatta det, kommer Anna att sälja guldskivor över hela världen.
Ja som tur är så är det enbart Anna Tooks drömmar och fantasier. För tänk hur uppblåst hennes ego skulle vara om det blev verklighet.
Citera
2021-01-01, 14:57
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ja som tur är så är det enbart Anna Tooks drömmar och fantasier. För tänk hur uppblåst hennes ego skulle vara om det blev verklighet.
Vore lite kul om Halmpyntet plötsligt blev den största stjärnan i familjen genom sina ståuppakter.
Jag skulle besöka alla hans föreställningar, där han berättar anekdoter om Annas alla bukoperationer, eller de perfekta barnen + den arbetslösa ogifta mågen i hushållet, med Halmypyntets egna synnerligen putslustiga ordvändningar.
Senast redigerad av Rimbert 2021-01-01 kl. 15:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in