2020-10-23, 20:13
Medlem
Hon körde för fort med sin tjänstebil(som Anna sa)
Citera
2020-10-23, 22:46
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det finns ju så många intressanta vänner och händelser som liksom aldrig får någon uppföljning. Jag kan respektera att hon inte vill flasha sina yngsta barn för mycket. Men ta t ex bockskäggets fotbollskarriär. Hon avstod ju någon tjusig festinbjudan (eller om det var ett mycket välbetalt och viktigt artistarbete?) för att gå på sonens första match. Sen dess har jag inte hört ett ljud om vare sig honom eller laget.

Dotterns väninnor som kom på besök och togs om hand som kungligheter. Goodie bags på sängarna och små handskrivna kärleksbrev i tandborstglaset och allt vad det var. Tvåhundra särskilt uppsydda gästkuddar på sängen också. Det hade väl aldrig hänt om inte i alla fall den ena brudens morsa var någon rik käring. Fick inte Anna tillräckligt med kärlek tillbaka? Tjejerna har i alla fall inte kommit tillbaka.

Annas polare som hon övertalade att köra omvägen via Märsta när hon kom från Nynäshamn och egentligen skulle söderut... Hon som är en bloggerska och Anna tvingade att ta en eftermiddagslur. Så myyyyyyyycket kärlek i den luften att jag trodde Anna skulle följa med henne hem. Men vart tog hon vägen?

Alla andra random vänner och kollegor hon åt lunch med i Sigtuna. I Riktiga Sigtuna alltså, där hon är ambassadör. Har hon slutat med det förresten? Är det därför Anna häromdagen skrev på Insta att vissa vänner ändå inte är bra för en själv och att man är "mogen" när man kan acceptera det. Det där är narcissisternas favoritcitat. När man någonstans inser att människor man brytt sig om inte vill vara i ens närhet finns det bara två saker att göra. Fundera över vad det kan bero på. Ibland lirar man inte ihop helt enkelt, men för det mesta beror det på att du är en människa som saknar något. Det kan göra ont att förstå det. Om man inte funderar vad det beror på så anser man per automatik att det är deras förlust och att de är ena jävla idioter som inte vill umgås med underbara du. Ja, ni hör ju själva.

Den enda som finns kvar i Annas liv verkar vara My. Och det beror i sin tur på att hon är likadan. Visst, hon tränar ju som ett as, men det verkar inte hjälpa. Undrar hur hon skulle se ut om hon inte tränade? My kom in sent i matchen i c-kändisgänget. Men hon lyckades i alla norpa åt sig en c-artist från något technoband från 80-talet. Det måste göra Anna galen av svartsjuka, men hon har å andra sidan fixat en spanjor. Jonas verkar å sin sida vara en främmande fågel i de här sammanhangen. Jag menar, han har ju faktiskt en gång i tiden varit för-förband till Michael Jackson. Något som slår att ha sjungit in en Gessle-cover med hästlängder. Men han är ju van vid fotmodeller, pulver och champagne. Inte att plantera en rhododendron på en radhustomt i Märsta. My måste ge honom något utöver det vanliga.

Ha en fin fredag.

Vart puma swede tog i vägen och varför de ens umgås skulle jag vilja veta
Citera
2020-10-23, 23:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vart puma swede tog i vägen och varför de ens umgås skulle jag vilja veta

Det var väl bara i ett program som de möttes som jag förstår det?
Anna ville helt enkelt skryta med att de hade träffats och troligen hoppades hon nog på att äldsta dottern skulle komma in i sexbranschen genom den kontakten men tajmingen var dålig.
Dels hade sonen dömts för sexuella övergrepp samt startade MeToo-kampanjen i den vevan just som Anna hade skrutit om sexet på Ica.
Anna har för övrigt alltid dålig tajming vilket ställer till det rejält för familjen hela tiden.
Citera
2020-10-24, 04:50
Medlem
Citronfrommages avatar
Tittade på den senaste liven som las upp och jag tycker att hela familjen verkar ha trevligt, de skrattar mycket tillsammans.
Citera
2020-10-24, 08:11
Medlem
Var det inte så att Anna skulle verkligen sköta sig och hålla avstånd och använda munskydd osv, så varför sitter hon på Glashuset och firar sin kompis Kin Hermansson?
Citera
2020-10-24, 08:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Var det inte så att Anna skulle verkligen sköta sig och hålla avstånd och använda munskydd osv, så varför sitter hon på Glashuset och firar sin kompis Kin Hermansson?
Anna har egna regler. Från Hälsovårdsmyndigheten.
Citera
2020-10-24, 08:39
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/TWhDhgh

Social distans gäller oavsett om man har haft corona eller inte men det har dom här byfånarna uppenbarligen missat 🙄
Citera
2020-10-24, 08:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Regler? Det vet inte Anna Vad det är. Hon gör som hon vill, annars läggerhon sig på mage och skriker likt en 5-åring.
Citera
2020-10-24, 08:50
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Regler? Det vet inte Anna Vad det är. Hon gör som hon vill, annars läggerhon sig på mage och skriker likt en 5-åring.

Och ser dessutom till att ta selfies så alla ser hur upprörd hon är.
Citera
2020-10-24, 08:50
Medlem
EssGunillAss avatar
Dagens smörgås

Urk ser inte gott ut! Är det skinka till höger??
Citera
2020-10-24, 08:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Och ser dessutom till att ta selfies så alla ser hur upprörd hon är.
Ja hon fiskar efter medlidande, patetiskt.
Citera
2020-10-24, 08:52
Medlem
Citat:

Fråga henne på Instagram... ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in