2020-10-05, 14:08
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Ja hoppas han/hon e smart
För detta var inte bra gjort av Booken Fyyy säger jag😫
Jäkla tur för henne att det var nu hon hade smitta och inte när hon besökte ingrossos 75+
Citera
2020-10-05, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Fan vad hon tjatar om alla STORA och VIKTIGA jobb som ALLA har tjatat på HENNE att hon ska ställa upp på:

https://postimg.cc/gallery/TRNL0sm

(Bilderna kom i fel ordning, så hennes rant ska läsas nedifrån och upp.)

Nästan så man börjar fundera på om det störda härket hittat på allt för att få en ursäkt till varför hon inte jobbar. Anna ljuger ju faktiskt om allt, och har hon "corona" så kan hon ju sitta hemma utan att nån ifrågasätter det.

Har hon VERKLIGEN corona så är det för jävligt med tanke på hur hon drällt omkring bland folk, den sinnessjuka häxan.

Edit: Roligt att hon skriver att hon är 100% självgående sen 35 år tillbaka och aldrig får nån ekonomisk hjälp från andra... Räknas inte Jojbejto och svärfar som ekonomisk hjälp? Nää... Inte i Annas Universum.

... och kärringen den j-a idiot var glad att Donald Trump har Corona och kallat honom gubbjävel.
Karma.
Citera
2020-10-05, 14:12
Medlem
Hoppas hoppas hoppas på många och långa lives med minutrapportering om läget!!!
Citera
2020-10-05, 14:13
Medlem
Och hon har varit försiktig

STANNA HEMMA OM DU KÄNNER MINSTA SYMPTOM
Citera
2020-10-05, 14:18
Medlem
nickomyras avatar
Hon har tagit tempen under hela året och hade inte alla symtom . .

Hur kan man ha missat att väldigt många , inte har haft varken feber eller hosta ? Vid minsta symtom , då räcker det med ett symtom .
Och distans gäller alltid , även utan symtom . Varken hon eller frisör hade munskydd på sig .
Citera
2020-10-05, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det var nog under hennes händelser som hon la upp att hon skulle testa sig och hon gjorde en stor grej av det att hon minsann tog ansvar. Det ligger inte kvar nu.
Samma dag som hon på väg till test-stället fick frågan om hon skulle testa sig och svarade Nej! Det ska man ha mer symtom för ... vilket hon sen sa var som hon bara skojade.
Citera
2020-10-05, 14:22
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
... och kärringen den j-a idiot var glad att Donald Trump har Corona och kallat honom gubbjävel.
Karma.

Karma, precis!

Jag tycker inte ett dugg synd om henne, hon har helt och hållet sig själv att skylla och förtjänar allt hon får, pga sin egen inkompetens, ignorans och slarvighet.

De enda jag tycker synd om är de som kommit i Fettets väg när den vandrande pesthärden gått runt i butiker och hälsat på hos diverse "bekanta".

För omgivningens skull hoppas jag att hon bara hittat på att hon är smittad för att få uppmärksamhet.
Annars tycker jag extra synd om Roberto som måste sitta i hemkarantän med Fettet, och inte ens får det andningshål från sin galna fru som jobbet utgör...
Citera
2020-10-05, 14:22
Medlem
Tur att hon gjorde håret, nu kan hon sitta i källaren och spegla sig... Ensam...
Citera
2020-10-05, 14:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hoppas frisören hör av sig med ett sanningens ord... Jag hoppas även Anna vet att familjekarantän råder. Alla i familjen ska sitta i karantän en vecka och sedan testa sig. Gäller samtliga i hushållet eftersom de är vuxna!
Det lär inte hända, vi pratar inte om en normalt funtad familj här.
Citera
2020-10-05, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jäkla tur för henne att det var nu hon hade smitta och inte när hon besökte ingrossos 75+
Ingrosso och hennes egna svärfar fyy🤢
Citera
2020-10-05, 14:25
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Hur kan hon ens med att skriva att hon tog sitt ansvar och ställde in allting i helgen för att hon kände sig krasslig, när hon tvärtom postat frisörbesök osv.
Det positiva med att ha henne instängd i källaren i två veckor kommer helt klart bli många goa lives.
Hoppas det dröjer riktigt länge innan hon får möjlighet att färga håret igen. Nyligen drog hon i håret uppe på skallen, intill benan, och sa att det var hennes naturliga färg - kolsvart...

Hur mår 70+ grannarna? Mer orolig för dem och svärfar än Anna. Oroar mig för vårdpersonalens psykiska hälsa. Blir hon inlagd kräver hon ett hov av folk omkring sig 24/7. Hoppas hon får talförbud.
Citera
2020-10-05, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Karma, precis!

Jag tycker inte ett dugg synd om henne, hon har helt och hållet sig själv att skylla och förtjänar allt hon får, pga sin egen inkompetens, ignorans och slarvighet.

De enda jag tycker synd om är de som kommit i Fettets väg när den vandrande pesthärden gått runt i butiker och hälsat på hos diverse "bekanta".

För omgivningens skull hoppas jag att hon bara hittat på att hon är smittad för att få uppmärksamhet.
Annars tycker jag extra synd om Roberto som måste sitta i hemkarantän med Fettet, och inte ens får det andningshål från sin galna fru som jobbet utgör...

Tycker som du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in