2020-10-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Förstår verkligen inte heller. Ingen borde vilja ha sådana ögonbryn. Ser för jävligt ut på samtliga som väljer att tatuera ögonbrynen.
App app nu vill jag bara meddela att det vanligtvis blir väldigt snyggt när man tatuerar brynen. När syrran skulle göra det sa hon att hon vill inte se ut som Anna Book, fick svar att nej självklart inte.....det ser helt naturligt ut och är verkligen snyggt. Så nej man kan inte säga att bara för att man tatuerar brynen blir det inte snyggt.......Books bryn är vida kända och ingen hudterapeut gör likadana.
Citera
2020-10-21, 21:18
Medlem
nickomyras avatar
Jag är nyfiken på vad det var för jobb som missades pga Corona !🤧
Citera
2020-10-21, 21:35
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Lajvande och blockeliblockande av följare.
Citera
2020-10-21, 21:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Eftersom My:s träningsresa var vid den tiden tror jag att Anna hittade på det hela för att slippa åka iväg. Ingen av de andra i familjen gick ju i karantän så därför tror jag att hennes jamsande om corona bara var en förevändning för att slippa lyfta hantlar mm i fjällen. Hade hon haft corona hade hon inte haft ork att ranta i mobilen bara några dagar efteråt. BLUFFMAKARE ÄR VAD HON ÄR!!
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-10-21 kl. 21:56.
Citera
2020-10-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Eftersom My:s träningsresa var vid den tiden tror jag att Anna hittade på det hela för att slippa åka iväg. Ingen av de andra i familjen gick ju i karantän så därför tror jag att hennes jamsande om corona bara var en förevändning för att slippa lyfta hantlar mm i fjällen. Hade hon haft corona hade hon inte haft ork att ranta i mobilen bara några dagar efteråt. BLUFFMAKARE ÄR VAD HON ÄR!!

Hon satte ju frisörsalongen hon var på dagen innan testet i skiten. Kan hon verkligen vara så jäklig att hon ljuger om att hon testats positivt. I så fall är hon riktigt, riktigt knäpp.
Citera
2020-10-21, 22:13
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nej, det måste ha varit nåt som kunnat ge nån form av gage. Har svårt att tro att My skulle pröjsa för Annas deltagande. Som ev dragplåster hade hon ätit för mer än vad nån PR skulle ha gett My.

Dr Alban har sjunkit så lågt att han numera gör reklam för alkogel. My kränger pulver. Och Anna brusar upp på nätet så hon inte ska bli bortglömd.
Citera
2020-10-21, 22:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Var nog inget jobb. Bara hittepå från Anna för att låta duktig.
Citera
2020-10-21, 22:28
Medlem
Jag vet att Annas covid19 test var negativt.
Anna jag vet att ditt test var negativt.
Citera
2020-10-21, 22:32
Medlem
Alla som får positivt svar måste läkaren anmäla enligt smittskyddslagen. Anna har inte blivit registrerad.

Covid19 går under anmälningsplikt under smittskyddslagen.
https://www.1177.se/Stockholm/sa-fun...ttskyddslagen/

Inget covid19 fall har blivit registrerat med hennes postnummer under den tidsperioden.
Senast redigerad av Efternamn08 2020-10-21 kl. 22:43.
Citera
2020-10-21, 22:42
Medlem
Den som inte tror mig kan själva kontrollera att ingen covid19 blev registrerad den veckan med Annas postnummer. Annas postnummer är 195 92.
Senast redigerad av Efternamn08 2020-10-21 kl. 22:45.
Citera
2020-10-21, 22:48
Medlem
Jag är så besviken på att stoppa pressarna och Camilla på bloggbevakning köper Annas covid19 utan att kolla upp statistiken på hennes postnummer.
Citera
2020-10-21, 23:04
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Den som inte tror mig kan själva kontrollera att ingen covid19 blev registrerad den veckan med Annas postnummer. Annas postnummer är 195 92.

Inte förvånad ... kändes mysko allting . Det var nog nåt som hon inte ville medverka i eller nåt hon försökte få ersättning från .
Men vad 🤨
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in