2021-02-23, 07:51
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstasGranne
De senaste dagarna har hon fixat håret, legat i solarium, tagit covidtesten
och nu lagt sig tidigt. Verkar som Frun ska göra nåt inom den närmsta tiden.
Vi får se om göra nåt är att arbeta för en inkomst.
Det kan ju handla om att ha lite sportlov också.

Hon ska jobba de två kommande helgerna och efter det blir det cocktogheter igen .
Citera
2021-02-23, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det är ju tydligt att Anna verkligen VAR
THE BIGGEST LOOSER VIP
Hon gick ner mest, men gick väl upp mest totalt av alla medtävlare.
Och i egenskap som vinnare blir ju den ständigt återkommande fetman en extra TUNG förlust.
Speciellt när hon mobbade andra feta, menade på att hon kunde stötta för hon vet vad feta går igenom..och menade på att nu var hon expert och skulle lära folk hur man blir smal...
Om Anna skulle rådge folk som är feta, skulle hon förmodligen smyga upp en påse godis samtidigt och bjuda på.

Anna känns inte speciellt trovärdig nu, då det viktigaste för alla tjocka är att motivera sig och ändra livsstil.
Det går ju inte att gå tillbaka till att bli en ständigt ätande soffpotatis och tro att vikten stannar.
Feta människor ljuger ofta för sig själva, Anna gör det ju konstant, det är ju det som hjälper till
att göra Anna fet igen och den otroliga lathet hon visar.
Hon flåsar så fort hon ska göra något.

Familjen gör Anna en björntjänst som fixar saker åt henne,såvida de inte hoppas på att Anna får en stroke eller hjärtattack pga fetman.
Så måste det vara, hela familjen hoppas på att Anna dör knall å fall.. ⚰️🙏

Hon gick ju inte ner flest kilon utan mest vikt procentuellt. Jag tycker inte att hon var en värdig vinnare. Hon gick ner 28,6% av sin kroppsvikt = 22 kg, från 80 till 58 kg
LouLou gick ner 22,4% av sin kroppsvikt MEN det var -30 kg, från 135 kg till 104 kg dvs 22,4%
Så LouLou gick ner 8 kg mer än Anna, ändå vann Anna.
Så jag tycker inte att det är rättvist någonstans.
Citera
2021-02-23, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon ska jobba de två kommande helgerna och efter det blir det cocktogheter igen .

Misstänker starkt hon ska vara med i Hide and seek Joakim Lundells produktion som börjar filmas nu
Citera
2021-02-23, 09:10
Medlem
Hon tog kanske testet för att kunna visa upp ett negativt svar om hon nu ska jobba.
Citera
2021-02-23, 09:29
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Misstänker starkt hon ska vara med i Hide and seek Joakim Lundells produktion som börjar filmas nu
Det programmet spelades väl in i somras? Har för mig jag läste om Lundells vedermödor med en trasig hårddisk som innehöll en del scener han måste rädda.
Citera
2021-02-23, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Hon tog kanske testet för att kunna visa upp ett negativt svar om hon nu ska jobba.

Ja det var säkert ett krav för att få jobba, det är många som har det i nöjesbranchen har jag läst.
Citera
2021-02-23, 10:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Hon gick ju inte ner flest kilon utan mest vikt procentuellt. Jag tycker inte att hon var en värdig vinnare. Hon gick ner 28,6% av sin kroppsvikt = 22 kg, från 80 till 58 kg
LouLou gick ner 22,4% av sin kroppsvikt MEN det var -30 kg, från 135 kg till 104 kg dvs 22,4%
Så LouLou gick ner 8 kg mer än Anna, ändå vann Anna.
Så jag tycker inte att det är rättvist någonstans.

Ja, då var ju Anna en ÄNNU större LOOSER än vad jag trodde.
Undrar om Anna fattar att 1 kg motsvarar 9000 kalorier.
Om man ska gå upp.. No, biggie.. Värre om man ska tänka så och gå ner minst 30 kg.

Äsch när jag tänker efter så spelar det ingen roll.. Eftersom Anna ändå inte kan räkna
Senast redigerad av cece123 2021-02-23 kl. 11:17.
Citera
2021-02-23, 10:38
Medlem
Magictrixs avatar
OM hon nu jobbar i helgen kan vi ge oss på att hon hade Covid, men mörkar och säger till alla att hon är frisk.

Om hon inte jobbar i helgen beror det på att hon trillade på ett bananskal och bröt svanskotan.

Om hon inte jobbar i helgen är hon mentalt störd och behöver vård. Då har hon torgskräck.

Om hon jobbar i helgen kommer det bli skandaler ändå.
Citera
2021-02-23, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Det är jättebra om hon jobbar bara det inte är något med melodifestivalen.

Är lite tveksam om den där cooktokigheten tas upp, är det nån mening liksom?
Kändes inte riktigt som att det gav nåt till nån annan än henne själv.

Hon kan ju köra lives i några timmar istället, fyllt av meningslöst prat och kommentarer
om hur vacker hon är, sån förebild, så stark och så underbar.
Och hon kan med en tugga i mun le lite och säga
Taaaaaaaaaaaaaaack, vaaaaaaaaaaad snäääääääääääälla niiiiiiiiii äääääääääääääär.
Och så kan hon nöjda sig i några timmar igen till bekräftelsebehovet går igång igen.
Ett behov så starkt att inte ens den fantastiske maken kan stilla det.
Citera
2021-02-23, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det programmet spelades väl in i somras? Har för mig jag läste om Lundells vedermödor med en trasig hårddisk som innehöll en del scener han måste rädda.

Säsong 1 spelades in i somras nu har de åkt för att spela in säsong 2, kolla Joakim Lundells insta
Citera
2021-02-23, 12:30
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Säsong 1 spelades in i somras nu har de åkt för att spela in säsong 2, kolla Joakim Lundells insta
Nej, de spelar in hans nya reality show nu. Inte hide and seek. Och den nya är det inte anna med i. Bara unga plastiga influencers.
Inlägget om att de spelar in hide and seek är från oktober 2020
Citera
2021-02-23, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstasGranne
Det är jättebra om hon jobbar bara det inte är något med melodifestivalen.

Är lite tveksam om den där cooktokigheten tas upp, är det nån mening liksom?
Kändes inte riktigt som att det gav nåt till nån annan än henne själv.

Hon kan ju köra lives i några timmar istället, fyllt av meningslöst prat och kommentarer
om hur vacker hon är, sån förebild, så stark och så underbar.
Och hon kan med en tugga i mun le lite och säga
Taaaaaaaaaaaaaaack, vaaaaaaaaaaad snäääääääääääälla niiiiiiiiii äääääääääääääär.
Och så kan hon nöjda sig i några timmar igen till bekräftelsebehovet går igång igen.
Ett behov så starkt att inte ens den fantastiske maken kan stilla det.

anna kanske ska vara mellanakt i mello o sjunga pw:s låt med omskriven text " min dotter tar dej med på svindlande affärer, "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in