2020-10-12, 21:10
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Nu blir jag förvånad, närmast chockad, det trodde jag verkligen inte!

Inte jag heller, det hade ju varit oförskämt att anta!
Citera
2020-10-12, 21:29
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag verkligen ÄLSKAR att HATA Anna Took, gör inte ni det också, kom igen erkänn nu?
Citera
2020-10-12, 21:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag verkligen ÄLSKAR att HATA Anna Took, gör inte ni det också, kom igen erkänn nu?
Ja jag gör också det. Det erkänner jag.
Citera
2020-10-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Det vore ju guld om någon skärmdumpat vad fisan skrev som svar till den här kommentaren med tanke på att det ser ut som att Jennie wallden går in och rättar henne och att kommentaren är borttagen..

https://postimg.cc/jnJNbGKp

Jag har ingen skärmdump men läste kommentarerna.
Flisan skrev att hon använt kyckling istället för fläskkött (som är ingrediensen i maträtten Tonkatsu) varpå Jennie svarar att maträtten heter Torikatsu när den lagas med kyckling.

Jag tolkar det som att Felizia ville visa att hon gjorde en egen nyskapande take på rätten, men Jennie visar lite snyggt att hon är mer kunnig inom det asiatiska köket...
Citera
2020-10-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillabusan77
Till Anna, för jag vet att du l-ser här.

Jag är själv magopererad och kan säga att jag fattar inte hur man kan stå ut med att töja ut efter en sådan operation. Äter man för mycket så gör det så helvetes ont, men vi vi e alla olika så man kanske står ut med smärtan.

Dock spelar det ingen roll hur lite du äter om du i en liten portion har en massa kalorier. Om du äter en halv kaka så ser det inte mycket ut, men är det smör och grädde i den så blir kalorierna många även på en halv. Dricker du en dl grädde så e det inte mycket i mängd, men fasligt mycket kalorier. Så oavsett vad Anna påstår sig äta i mängd så kan det lilla hon äter innehålla en massa kalorier.
Så Anna när du läser här, det är inte antal kakor eller stl på portionerna som är avgörande för dig, det är totala kalorierna varje dygn du stoppar i dig.
I din kaffe e det inte enbart kaffe, utan man ser att det är tillsatta kalorier, antingen med mjölk eller havredryck. Sluta lura dig själv och sluta tro att ingen fattar hur saker fungerar. Vi som själva varit där du är vet hur lätt det är att intala sig själv och hitta på ursäkter för att få äta det som är godast. Man är expert på att ljuga, både för sig själv och för andra. Om du drar ner till 1000-1200 kcal så kommer du inom kort vara nere på BL vikten. Du kommer bli mätt, bara du väljer bort onödiga kalorier som såser, panering, majo osv.
Men precis! Anna kommer lätt upp i 2000 kcal bara på sina mellanmål som verkar till att bestå av gofika varje dag.
Citera
2020-10-12, 22:43
Medlem
TPLs avatar
Kommer det här att efterlevas? Hemleverans? Specialregler för Vita huset?

"Smittspridningen av coronaviruset fortsätter att öka i Stockholms län.
På måndagen infördes hemisolering för dem som bor med en person med konstaterad covid-19."
"Man får också införskaffa mat, men gärna på tider då det är så få som möjligt i affären."
Citera
2020-10-13, 07:14
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Jag har ingen skärmdump men läste kommentarerna.
Flisan skrev att hon använt kyckling istället för fläskkött (som är ingrediensen i maträtten Tonkatsu) varpå Jennie svarar att maträtten heter Torikatsu när den lagas med kyckling.

Jag tolkar det som att Felizia ville visa att hon gjorde en egen nyskapande take på rätten, men Jennie visar lite snyggt att hon är mer kunnig inom det asiatiska köket...

Och det var tydligen också Jennies recept. Får se om Anna står ut med att sanningen avslöjades så abrupt. Att åldringstjuven inte själv kommit på receptet. Bra att Jennie står upp för sig! Liljornasmom nedan kommer att bli blockad så det stänker om det. Åldrinstjuven gick in och skadereducerade samtidigt som Jennie kände sig manad att skriva att det var hennes recept. Men åldringstjuven hade minsann inspirerats av receptet. Jodå. Inspirerats.

iselemos profilbild
iselemo
Men recept 😍😍 ser så gott ut!
15 h2 gilla-markeringar

Dölj svar
jenniewalldens profilbild
jenniewallden
Verifierat
@iselemo ligger i mitt flöde några dagar bak. 😊
13 h5 gilla-markeringar
--------

liljornasmoms profilbild
liljornasmom
Åh Jennie walldens recept😋
15 h6 gilla-markeringar

Visa svar (1)
jenniewallden
Verifierat
@liljornasmom 🥰
13 h1 gilla-markering

jenniewallden
Verifierat
@liljornasmom 🥰🥰🥰
13 h1 gilla-markering

liljornasmoms profilbild
liljornasmom
@jenniewallden Jag tycker att den som skapat receptet bör nämnas ❤️
Senast redigerad av Photoshopped 2020-10-13 kl. 07:20.
Citera
2020-10-13, 07:43
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/dwLcr8N
Citera
2020-10-13, 09:17
Medlem
nickomyras avatar
Så om kockar/ Influencer mm lägger ut recept .. så måste man nämna att receptet kommer från dem om man lagar den rätten ? 🙈 herregud så löjligt !
Den där rätten finns att köpa på mitt närmsta Ica ! Och även om J.W har gjort receptet med personlig touch så är det ändå Fisan som har lagat det .
Senast redigerad av nickomyra 2020-10-13 kl. 09:32.
Citera
2020-10-13, 09:49
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Har hon problem med ögonen månntro??

https://delafil.se/246ff7f9f8276cc8/...._13_09.45.gif
Citera
2020-10-13, 09:51
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Det spelar ingen roll hur Anna ser ut tjock eller smal.
Det största felet är i hennes huvudet!
Hon är en sån vidrig, dum människa, att den bästa plats för Anna är på mentalsjukhuset.

Sant. Helt rätt.
Citera
2020-10-13, 09:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Har hon problem med ögonen månntro??

https://delafil.se/246ff7f9f8276cc8/...._13_09.45.gif
Det är när allt flödder kickar in:

https://postimg.cc/R6hmr5kQ
Citera