2020-10-11, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/KgjHFg8

Anna svarar själv igen 🙄😁
Förmodligen läste hon här och insåg att det enbart var löjligt att låta dottern svara.

Vilket jävla skitsnack! Var det därför hon hälsade på åldringarna Ingrosso samt svärfar? Totalt omdöme löst
Citera
2020-10-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vilket jävla skitsnack! Var det därför hon hälsade på åldringarna Ingrosso samt svärfar? Totalt omdöme löst
Ja allt vad hon skriver är bara skitsnack. Hon har varit totalt omdömeslös i år och inte tackat nej till något som hon skriver att hon gjort Det är lögn. I Spanien var hon också när Coronan ökade i augusti. Nu skriver hon att ALLA kommer att få Corona.
Citera
2020-10-11, 13:26
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:

Ja detta minns man som ett lågvattenmärke även för Anna Book.
Även om hon inte är som hon ska i huvudet så är väl detta något även hon borde veta är helt omdömmeslöst.

https://postimg.cc/gallery/3R6LLqZ
Citera
2020-10-11, 13:40
Medlem
Hon lät märkbart irriterad över att ha Carola och Bert Karlsson med i räkneuppgifterna. Särskilt Carola...
Bedrövlig sånginsats som vanligt. Flåsigt och i fel tonart. Ja, som någon skrev 'som en fyllekärring på finlandsbåten 😂
Citera
2020-10-11, 14:16
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Förmodligen läste hon här och insåg att det enbart var löjligt att låta dottern svara.

Hon verkar inte vara så sjuk .. långt och otrevligt svar .
Usch vad irriterad jag blir !
Hur kan man säga att läget var lugnt 4e april ? Och det har aldrig varit lugnt nog för att stå och krama o kladda på alla eller hälsa på äldre .

Så det spelar ingen roll att hon åker runt på salonger så de tvingas till karantän eller att hon riskerar smitta andra . För ” dom ” säger att alla ändå kommer att smittas .
Jag kräks 🤢 hon riskerade livet på Ingrossos !
Citera
2020-10-11, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon verkar inte vara så sjuk .. långt och otrevligt svar .
Usch vad irriterad jag blir !
Hur kan man säga att läget var lugnt 4e april ? Och det har aldrig varit lugnt nog för att stå och krama o kladda på alla eller hälsa på äldre .

Så det spelar ingen roll att hon åker runt på salonger så de tvingas till karantän eller att hon riskerar smitta andra . För ” dom ” säger att alla ändå kommer att smittas .
Jag kräks 🤢 hon riskerade livet på Ingrossos !

Jag spyr på henne
Jag är sjuksköterska och vid den tiden var det full action med dåliga patienter
Citera
2020-10-11, 15:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Herregud va pinsamt svar, så onödigt långt, försvarar sig och måste få det att låta som att hon tvingats tacka nej till så många bröllop och middagsinbjudningar. Ställer mig tveksam att hon känner så himla många som skulle gifta sig i år och middagsbjudningar är väl sällan något man planerar in veckor/månader i förtid .
Citera
2020-10-11, 15:42
Medlem
Blir inte Tunnan bjuden på baluns har hon tackat nej. Inbjudningarna till bröllop duggar säkerligen inte tätt. Hon kvaddade Rednex tjejens bröllop när hon höll tal malde på om alla sina magoperationer.
Citera
2020-10-11, 16:08
Medlem
TPLs avatar
Annas pudlande:

I mars skrev Anna att hon valt att inte arbeta. Men i april var det okej tydligen.
Det spelar ingen roll om ni var max 15 pers - det är hur nära varandra man sitter som avgör, och den totala virusmängden. Om det inte finns en enda viruspartikel kan alla sitta i knä på varann.
Siffran 15 är inte magisk i sig. 15 pers som klämmer ihop sig i en personbil är sämre än om 1500 står på ett fält med 2 meters avstånd till varann. Tänk lite Anna, tänk!
Att läget blev värre borde ha gjort dig extremt försiktig. Följde du inte nyheterna? Nej, allt utöver film och musik blir svårsmält för nån som du, betygen sa allt.

Trots de alltmer alarmerande uppgifterna så åkte du (i juni?) och hälsade på ett äldre par som du inte träffat på länge.
Efter det resor till Värmland och Spanien. Ditt rännande var alltså för att "alla ska få det"? För att sjukvården ska hinna med gäller det att viruset inte sprider sig utan kontroll i samhället.
Du hade kunnat stanna hemma redan i mars, Roberto kan handla. Ni är inte trångbodda och du har ingen samhällsviktig tjänst. Kom inte och påstå att du följt rekommdationerna. Skäms å dina vägnar.

Ingen vet något säkert hur länge en eventuell immunitet varar eller hur länge det dröjer innan man blir virusfri. Många smittbärare är symptomfria.
👿
Citera
2020-10-11, 16:26
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Jo jo, men tydligen va det okej att flänga runt till solarium, restauranger och pensionärer... Vem fan tror hon att hon lurar? Ingen vettig människa iaf och hennes så kallade fans går väl på vilken smörja som helst ändå.

Citat:
Jag spyr på henne
Jag är sjuksköterska och vid den tiden var det full action med dåliga patienter

Ljug-Anna verkar tro att alla har minne som en guldfisk. Även om man har det kan man gå in på diverse ställen och kolla statistiken. https://ibb.co/2MHZxWY
Senast redigerad av Aigis 2020-10-11 kl. 16:35.
Citera
2020-10-11, 16:43
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Herregud va pinsamt svar, så onödigt långt, försvarar sig och måste få det att låta som att hon tvingats tacka nej till så många bröllop och middagsinbjudningar. Ställer mig tveksam att hon känner så himla många som skulle gifta sig i år och middagsbjudningar är väl sällan något man planerar in veckor/månader i förtid .
Hon var ju nyligen på fest med Robertos kompisar. Jag känner personligen två olika par som skulle ha gift sig under sommaren, men fick ställa in. Det är inte frågan att tacka nej till bröllopsfester, det blir inga bröllop att tacka nej till nämligen. Begravningar sköts under restriktioner där särskilt inbjudna får sprida ut sig i bänkraderna.
Anna skulle ha medverkat i någon slags jubileumsinspelning av Fångarna på fortet. Men TV4 ställde in i våras. Inte Anna. Det var antagligen den inspelningen som skulle ske nu, varför hon gjorde testet. Anna får inte vara med, det är inte hon som tackat nej. Den Anna vi känner skulle kräla upp ur sin egen grav om någon viskade tv-program. Jag minns en annan kändis i samma liga, Linda Rosing. Hon gjorde abort för att kunna vara med i någon slags reality-show med andra föredettingar. Det visade sig sen att Linda inte ens var inbjuden. Hon hade bara tagit det för givet.
Det är därför människor av hennes kaliber aldrig skriver ut vad de ska göra. De låtsas att det ska bli "hemliga projekt", "jag får inte prata om det" eller "kommer från ett mycket viktigt möte". Det var bara ett par veckor sedan Anna råkade försäga sig. Någon hade frågat henne vad hon jobbade med och Annan gick som vanligt bananas och började tvångsmässigt berätta vad hon gjort under den dagen. Hon hade ringt ett telefonsamtal och svarat på två viktiga mail. Sen hade hon väl åkt till Sigtuna för att äta lunch med typ My och då blir ju det ett "uppdrag" till den oavlönade bloggen hon "valt" att inte tjäna pengar på. Trots att hon tar varje chans att hinta om någon pizzeria eller partykung där hon tigg till sig lite gratisgrejor.
Andra saker hon stolt visat upp men inte blir något, bemöts med tystnad. Det är lite som Blondinbella som sitter i Skavlan och berättar att hon inte minns något av sin försäljning av sitt företag. Men Internet minns. Atterfallshuset försvann när hon blev tvungen att betala mattan hon tänkt sno. Inga bilder från trädgården, som tydligen förfaller. Ingenting om det märkliga bilköpet som nästan blev av. Istället får vi femton selfies på dussinet och en och annan bild på en kuddsamling.
Läser man lite mellan raderna verkar det som att Anna faktiskt har gjort ett projekt under hösten. Man är ju aldrig större än sin senaste hit sägs det. Och det var ju ett tag sedan. Så nu har Anna plockat fram sin tjugo år gamla CD och lagt ut på Spotify. Naturligtvis är det vad telefonsamtalet och mailen handlar om. Hon behöver pengar och har nu gjort ett par tafatta försök att komma tillbaka till "hennes" kanal och tv-sofforna för att få lite tid i solen igen. Men hennes femton minuter har tagit slut. Lite mer etablerade artister som typ Magnus Uggla eller Uno Svenningsson kan säkert släppa en box med gammal skåpmat. Jag tror tyvärr Anna fått dåligt rykte på grund av sitt sätt att vara. Man tar hellre in en trevlig gäst än någon som sitter och ältar om sig själv.
Det är inte lätt att äta kakan och ha den kvar.
Senast redigerad av Magictrix 2020-10-11 kl. 16:45.
Citera
2020-10-11, 16:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Ljug-Anna verkar tro att alla har minne som en guldfisk. Även om man har det kan man gå in på diverse ställen och kolla statistiken. https://ibb.co/2MHZxWY
Du har då höga förväntningar. Anna kan inte tolka diagram, hon kan inte utläsa mönster eller göra prediktioner. 😂
Nu när hon ändå är hemma på heltid kan hon skapa en sökbar databas som hjälper henne hålla reda på vad hon sagt och när...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in