2020-07-10, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Sola solarie i juli??
Ja? Solen är frånvarande i Sverige hittills denna miserabla ssommar.
Citera
2020-07-10, 18:52
Medlem
Citat:
Sola solarie i juli??
Hon gjorde ju det även under värmeböljan för ett par veckor sedan så varför inte nu......
Citera
2020-07-10, 18:57
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon gjorde ju det även under värmeböljan för ett par veckor sedan så varför inte nu......
Vad det ska rinna längs isterbuken och mellan låren. Skulle inte vilja sanera det solariet efteråt.
Citera
2020-07-10, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon vet ingenting,är totalt okunnig på det mesta . Man sår inte frön i juli,det hinner inte komma några blommor i år.

Vissa saker blir liksom mer komiska än andra men i detta fall är det mest tragiskt och ett bevis på lågt IQ.
Att vara okunnig gällande odling är helt ok men att som Anna stoltsera med sin okunskap och så blomfrön i juli är på gränsen till totalt idioti.
Står på varenda fröpåse när frön ska/kan sås och hon är väl läskunnig?

För övrigt så har hon fortfarande inte blockat mig på IG. Hon är så fast i sitt uppmärkelsebehov att hon inte märker att jag och fler med mig driver med henne.
Citera
2020-07-10, 20:05
Medlem
Citat:
Sola solarie i juli??
Aa precis jag tänkte på med
Sol har vi ju😛
Citera
2020-07-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturnatten
Vissa saker blir liksom mer komiska än andra men i detta fall är det mest tragiskt och ett bevis på lågt IQ.
Att vara okunnig gällande odling är helt ok men att som Anna stoltsera med sin okunskap och så blomfrön i juli är på gränsen till totalt idioti.

För övrigt så har hon fortfarande inte blockat mig på IG. Hon är så fast i sitt uppmärkelsebehov att hon inte märker att jag och fler med mig driver med henne.
Ja, o 2 bilder e inte från samma plats, eller tid
Citera
2020-07-10, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Ja, o 2 bilder e inte från samma plats, eller tid
Bild nr 5,6,8 kanske
Citera
2020-07-10, 20:25
Medlem
Idag pratade My ganska länge i storys om filter. Om när hon använder det och inte och visade hur det såg ut med och utan. Undrar om det var en stor pik till allas vår Anna?
Citera
2020-07-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturnatten

Svaret från Anna skulle väl bli samma som svaret på kritiken om #stöddemmindre: hon gör vad hon vill, hur hon vill och när hon vill. Det här lagar, regler och även naturlagar är inget som Anna behöver bry sig om! Det är ju trots allt hennes goda tanke som räknas!

Just att hon ständigt blottar sin dumhet och okunskap gör henne så underhållande att följa.
Citera
2020-07-10, 20:40
Medlem
Anna har bjudit ut jobejto på middag

https://postimg.cc/LYJkJs2c
Citera
2020-07-10, 20:41
Medlem
Hon har flyttat och planterat ogräs i en rabatt. Det blir nog snyggt framöver när det har spridit sej rejält.
Alla fröer säljs ju ut nu för knappt ingenting så Anna passade väl på.
Citera
2020-07-10, 20:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Ja? Solen är frånvarande i Sverige hittills denna miserabla ssommar.
Hon solade solarium även när värmen var över Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in