2020-11-03, 00:39
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligen är det väl också dottern och hennes kille som införskaffar pillren och det är väl därför som inte rättvisan får ha sin gång utan hela tiden motarbetas av Anna. Hon kan inte vara utan sin "kran". Skamligt!!
Tvivlar på att Anna behöver någon annan kran än självaste landstinget.
Med alla hennes knän, ryggar, svanskotor och operationer så har hon inga som helst problem att få värktabletter utskrivna.
Mycket billigare än att anlita Lucky Lukas kranar.
Mycket tryggare dessutom, då hennes personnummer står på asken eller burken...

Edit: Troligare att Fisan vittjar morsans tablettskåp än tvärtom.
Skulle kanske tom kunna tänkas att det är där dottern upptäckt att rätt piller målar regnbågar över en grå och arbetslös vardag...
Arv och miljö heter det visst.
Senast redigerad av HateWreck 2020-11-03 kl. 00:43.
Citera
2020-11-03, 02:16
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Nu tokhyllar Anna sig själv på Instagram med fyra-fem inlägg på sin story där hon visar hur hon och maken besökt väninnan vars make gick bort för två dagar sedan. Bilder på kakfat och hundpromenad med texter som framställer sin egen godhet ."Vi finns här för dig". "Det känns så fint att få rå om er".
Hur är hon funtad?
Att dessutom sitta och åka från Stockholmsområdet till Eskilstuna under rådande pandemi med restriktioner att typ hålla sig hemma och bara umgås med dem man bor ihop med....
Kan hon göra något rätt nån enstaka gång? Jag börjar tvivla....
Det här bör ju betyda att Anna ljugit om att hon skulle ha Corona.
Att hälsa på folk som inte är i riskgruppen kan jag inte se som något problem om man inte är sjuk.
Vi kan inte sluta leva för en influensa.
Citera
2020-11-03, 03:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det här bör ju betyda att Anna ljugit om att hon skulle ha Corona.
Att hälsa på folk som inte är i riskgruppen kan jag inte se som något problem om man inte är sjuk.
Vi kan inte sluta leva för en influensa.

Risken finns ju att Anna får viruset igen, eftersom hon har haft, som jag uppfattat det förhållandevis milda symptom.
Vissa personer är verkliga glädjespridare, andra är bara smittospridare.
Tycker Anna tillhör kategori 2.
Hon skulle säkerligen gå till salongen och fixa sig igen om hon återigen snorar.. Nemas problemas.
Citera
2020-11-03, 07:21
Medlem
nu är hon igång igen och lägger ut sådant isllafall jag upplever stt hon ska ta med kvinnan som miste sin man privat! det äcklar mig att hon verkar tycka att det viktigaste är att kreti o pleti ser hur omtänksam Anna är och inte den det berör!

https://postimg.cc/gallery/993096k
Citera
2020-11-03, 09:31
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är hon igång igen och lägger ut sådant isllafall jag upplever stt hon ska ta med kvinnan som miste sin man privat! det äcklar mig att hon verkar tycka att det viktigaste är att kreti o pleti ser hur omtänksam Anna är och inte den det berör!

https://postimg.cc/gallery/993096k

Nu vill jag inte påstå att Fettet skulle bli glad över att det inträffar tragiska händelser i hennes närhet, men jag vill ändå mena att hon nånstans inom sig nog tänker att: "Ok! Nu hände det här, och det var ju ledsamt, men nu måste jag snabbt ta den här chansen att fixa bilder som jag kan lägga ut på min insta!"

Just i syfte att visa hur god HON är, och hur omtänksam HON är.
Undrar om hon frågat änkan ifall det är ok för HENNE att Anna lägger ut det här, och på det här sättet, så tätt inpå? Änkan kanske inte orkar tänka på sånt just nu, men just därför borde Anna tänka på det.
Det hade vilken normalt funtad människa med lite fingertoppskänsla för folkvett och respekt gjort. Men Anna är ju inte normal och saknar vett.

Jag undrar om änkan överhuvudtaget känner sig bekväm med att Anna kommer dit. Jag vill egentligen inte spekulera i den saken, det kan vara skönt att ha sällskap och stöd när sånt här händer, men samtidigt kan det ju vara skillnad på sällskap och sällskap. "Fel" sorts stöd kan göra mer skada än nytta.

Det är fruktansvärt obehagligt hur hon har förmåga att klampa in överallt och bre ut sig och sitt ego i precis alla situationer.
Citera
2020-11-03, 09:34
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Nu tokhyllar Anna sig själv på Instagram med fyra-fem inlägg på sin story där hon visar hur hon och maken besökt väninnan vars make gick bort för två dagar sedan. Bilder på kakfat och hundpromenad med texter som framställer sin egen godhet ."Vi finns här för dig". "Det känns så fint att få rå om er".
https://imgur.com/gallery/PY4VV1E
Citera
2020-11-03, 09:45
Medlem
nickomyras avatar
https://www.instagram.com/p/CHFUykxA...d=bvd9mlabgtb9 Vilken live är det härifrån ?
Citera
2020-11-03, 10:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Nu vill jag inte påstå att Fettet skulle bli glad över att det inträffar tragiska händelser i hennes närhet, men jag vill ändå mena att hon nånstans inom sig nog tänker att: "Ok! Nu hände det här, och det var ju ledsamt, men nu måste jag snabbt ta den här chansen att fixa bilder som jag kan lägga ut på min insta!"

Just i syfte att visa hur god HON är, och hur omtänksam HON är.
Undrar om hon frågat änkan ifall det är ok för HENNE att Anna lägger ut det här, och på det här sättet, så tätt inpå? Änkan kanske inte orkar tänka på sånt just nu, men just därför borde Anna tänka på det.
Det hade vilken normalt funtad människa med lite fingertoppskänsla för folkvett och respekt gjort. Men Anna är ju inte normal och saknar vett.

Jag undrar om änkan överhuvudtaget känner sig bekväm med att Anna kommer dit. Jag vill egentligen inte spekulera i den saken, det kan vara skönt att ha sällskap och stöd när sånt här händer, men samtidigt kan det ju vara skillnad på sällskap och sällskap. "Fel" sorts stöd kan göra mer skada än nytta.

Det är fruktansvärt obehagligt hur hon har förmåga att klampa in överallt och bre ut sig och sitt ego i precis alla situationer.
Ja för VEM är det hon lägger ut dessa bilder och texter?? Varför? Hon är ju totalt gränslös på ett obehagligt sätt.
Citera
2020-11-03, 10:51
Medlem
nickomyras avatar
https://imgur.com/gallery/wYFtWPG

Inlägg från tramsfrans
Senast redigerad av nickomyra 2020-11-03 kl. 11:16.
Citera
2020-11-03, 10:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://imgur.com/gallery/wYFtWPG

För jämlikheten skull..
Fast så hemsk är inte grabben, han
om någon verkar ju riktigt rar.. På riktigt alltså.
Citera
2020-11-03, 10:59
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://imgur.com/gallery/PY4VV1E
Syltkakor, wienerbröd och två kilo smågodis. "Becuase youre worth it."
Citera
2020-11-03, 11:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Syltkakor, wienerbröd och två kilo smågodis. "Becuase youre worth it."

Äsch då, Anna äter inte sånt, hon satt bara och tittade på kakorna.
Om hon blir tjockare, så kan hon inte rå för att hon blir det bara utav att bara titta på godsaker.
Vissa människor blir ju tjocka bara av att titta på sötsaker, Anna råkar vara en av dem.
Det kan hon inte rå för.

Det var alla andra som åt, att kakfaten var helt tömda efter att Roberto och Minette var inne i köket, är inte Annas fel, det var hunden.. Som åt upp allt. Anna såg det..

Anna äter inte mackor, hon äter aldrig pizza, hon äter som en sparv, äter aldrig plockgodis-det gör däremot Felicia J Ä T T E M Y C K E T..
Anna äter aldrig godis.
Anna dricker typ aldrig sprit, dricker bara vatten och går morgonpromenader på 1 mil på knappt en timme..
Det Ä R faktiskt sant... enligt Anna.. Finns det bildbevis på ovanstående är det fel på alla andra inklusive alla mobilkameror på jorden.. Plus att Anna har PCOS..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in