2020-10-08, 22:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Jag är också, som Molton99, övertygad om att Anna redan skulle ha haft covid-19 en herrejävlamassa gånger om hon hade varit hypokondriker. Framför allt har jag väldigt svårt att tänka mig att hon hade flängt runt så jävla idiotiskt som hon har gjort de senaste månaderna och attack-kladdat på kreti och pleti närhelst hon haft chansen.
Hypokondrikern är väl sällan selektiv i sitt val av sjukdomar, de "har" de flesta av alla tänkbara.
Anna har en gräns, hon räds inte några följdsjukdomar kopplade till sin övervikt (hon klär sig i stretch så hon märker inte volymsökningen), risken för malignt melanom, utslitna knän (finns ju bil), bröst- eller underlivscancer (hon gick inte på mammografi eller cellprovtagning på många år) och Corona har hon nog klassat som nåt hon aldrig kan drabbas av.

Det är lite annan typ av besvär hon drabbas av. Stukat finger efter att ha blivit påkörd av en kundvagn, magen som spruckit x antal gånger så hela tarmpaketet ramlat ut, fraktur i svanskotan, hårsnodd som fastnat och ständigt värk, varinfektion i en tand, aptitlöshet och mycket annat.

"Sven Britton, läkare och professor i infektionssjukdomar, vet hur det känns. Han är själv hypokondriker. Den inbillade sjuke läkaren Läkaren Sven Britton lider av hypokondri. – En hypokondriker drabbas aldrig av banala sjukdomar som förkylningar, säger han."
Citera
2020-10-08, 22:32
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Till alla nytillkomna läsare vill jag säga:

Titta på hela filmen i TPLs inlägg, ni kommer att få en chock!
Fascinerande att en människa bara kan sitta och prata och skratta för sig själv på det sättet. Undrar om det satt andra i korridoren och vad de tänkte?
Citera
2020-10-08, 22:38
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Det är lite annan typ av besvär hon drabbas av. Stukat finger efter att ha blivit påkörd av en kundvagn, magen som spruckit x antal gånger så hela tarmpaketet ramlat ut, fraktur i svanskotan, hårsnodd som fastnat och ständigt värk, varinfektion i en tand, aptitlöshet och mycket annat.

Det där med fingret i kundvagnen hade jag missat, så jag var ju bara tvungen att googla "Anna Book finger", och hittade händelsen, givetvis återgiven med all den offerkofta-dramatik som bara Anna Book-Idiot kan åstadkomma.

Klassiskt gnäll från Anna:
(Ur artikeln.)

"Sångerskan blev mycket omtumlad av händelsen.
– Jag ligger i sängen och försöker sova, men smärtan är faktiskt inte så kul."

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...akord-bakifran

Citera
2020-10-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Så där ja!
Inte nog med att Benjamin Ingrosso ska vara med i Så Mycket Bättre, nu ska han dessutom få ett EGET MATPROGRAM PÅ TV!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...matshow-pa-tv4

Nu jävlar härsknar nog Fettet. Hur ska Anna hantera det här?
Hon får nöja sig med att medverka i klassfesten nu på lördag i TV4.
Citera
2020-10-08, 22:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Det där med fingret i kundvagnen hade jag missat, så jag var ju bara tvungen att googla "Anna Book finger", och hittade händelsen, givetvis återgiven med all den offerkofta-dramatik som bara Anna Book-Idiot kan åstadkomma.

Klassiskt gnäll från Anna:
(Ur artikeln.)

"Sångerskan blev mycket omtumlad av händelsen.
– Jag ligger i sängen och försöker sova, men smärtan är faktiskt inte så kul."

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...akord-bakifran

Vilka mataffärer har mattor på golvet?
"– Jag snubblade till på en matta och smällde i handen mot en hylla."
Det är ju ett tag sen den olyckan, kan ha varit när hon liksom fyllde upp hela utrymmet mellan hyllorna. Jag skulle nog också kört på henne om hon kom i vägen för mig.

#alskar_fargen_svart
Citera
2020-10-08, 22:52
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Fascinerande att en människa bara kan sitta och prata och skratta för sig själv på det sättet. Undrar om det satt andra i korridoren och vad de tänkte?

Jag vill minnas att hon satt och åt jordgubbar i det där väntrummet och blev irriterad på att folk stirrade på henne pga detta.

(Det var nog snarare av HELT andra orsaker som folk glodde. Jag vill påstå att några jordgubbar var det minsta problemet där, även om det inte tillhör det normala att äta jordgubbar i ett väntrum...)

Jag har också för mig (med reservation för att jag eventuellt minns fel här) att hon dessutom gick upp en sväng och filmade och att några personer råkade komma med i bakgrunden. Det är ju faktiskt olagligt att filma andra patienter på sjukhus/i väntrum.
Citera
2020-10-08, 23:02
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Det är ju ett tag sen den olyckan, kan ha varit när hon liksom fyllde upp hela utrymmet mellan hyllorna. Jag skulle nog också kört på henne om hon kom i vägen för mig.

#alskar_fargen_svart

Va fasen... Den där detaljen reflekterade jag inte ens över först!
Det är ju en helt relevant frågeställning, jag har då aldrig varit med om någon mataffär, om det så varit Ica, Coop, Hemköp, Willys, Citygross etc, som har haft mattor liggande i varugångarna!
Ännu ett tecken på att det förbannade Fettet ljuger. Som vanligt.

#annabooksnubblarpåsanningen
#annabooksmällertillmedlögner
#annabookpåkommenbakifrånmedlögn
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-10-08 kl. 23:07. Anledning: Stavfel
Citera
2020-10-08, 23:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Va fasen... Den där detaljen reflekterade jag inte ens över först!
Det är ju en helt relevant frågeställning, jag har då aldrig varit med om någon mataffär, om det så varit Ica, Coop, Hemköp, Willys, Citygross etc, som har haft mattor liggande i varugångarna!
Ännu ett tecken på att det förbannade Fettet ljuger. Som vanligt.
Det måste ha varit den RÖDA mattan, det var ju en riktig stjärna som anlänt. ⭐
Anna handlar väl mest på Lidl? Hoppas alla kan hålla utkik efter mattor i de mataffärer de besöker.
Mataffären och mattaffären... Hoppas Annas heltäckningsmatta är snubbelfri.
Citera
2020-10-08, 23:38
Medlem
Kan det trots allt vara så att hon till slut kollade upp det där med att man inte blir förkyld av att andas in kall luft, att förkylning är virus ... och håller sig borta från sociala medier för att hon även lärt sig att det kan spridas virus via internet??

😃😀😃
Citera
2020-10-09, 00:04
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:

#alskar_fargen_svart

Vill minnas att det ibland ligger en grå matta med en undersida i gummi utlagd. Något som slängs fram när det ska staplas varor några hyllor upp och man behöver stå på pall, månne.
Citera
2020-10-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Kan det trots allt vara så att hon till slut kollade upp det där med att man inte blir förkyld av att andas in kall luft, att förkylning är virus ... och håller sig borta från sociala medier för att hon även lärt sig att det kan spridas virus via internet??

😃😀😃
Jag tror hon fake fakear allt som vanligt
Citera
2020-10-09, 00:51
Medlem
Magictrixs avatar
Hittade en annan länk på Stoppa pressarna
Tydligen bodde Anna i Nacka? Artikeln är sex år gammal men det framställs som Anna då nyligen råkat ut för en stalker som blev nobbad av Anna och då bestämde sig för att försöka hänga sig i ett träd i Annas trädgård. Det är lite oklart för Annas mamma omnämns också. Så det kan ha varit en väldigt gammal historia som Anna velat lyfta fram. Hur skulle ni reagera om en okänd beundrare försökt hänga sig i er trädgård ?

Här är Annas kommentar: ”Förutom den obehagliga historien om stalkern berättar Anna även att hennes bästa stund på dagen är på morgonen då hon tänder levande ljus och dricker indiskt chai-te.”

Anna fokuserar på sig själv och går vidare. Hur ser framtiden ut för Anna 2016? Förutom då att ett fan precis misslyckats med ett självmordsförsök i hennes(?) trädgård?

”Hon förklarar också att hon knappast lagt musikkarriären på hyllan, utan har fortsatt skapa melodier tillsammans med sin kör ”Team Book” från ”Körslaget” i TV4. Hon menar att hon lever ett hektiskt liv och att hon håller sig i musikalisk form genom att låta stämbanden vibrera i schlagerbarer:
– Jag gör företagsspelningar, uppträder på festivaler, allsångskvällar och familjedagar. Ibland får jag så många jobbförfrågningar att jag måste tacka nej.”

Annas karriär verkar de senaste fem åren ha gått ut på att tacka nej till jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in