2020-10-09, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hittade en annan länk på Stoppa pressarna
Tydligen bodde Anna i Nacka? Artikeln är sex år gammal men det framställs som Anna då nyligen råkat ut för en stalker som blev nobbad av Anna och då bestämde sig för att försöka hänga sig i ett träd i Annas trädgård. Det är lite oklart för Annas mamma omnämns också. Så det kan ha varit en väldigt gammal historia som Anna velat lyfta fram. Hur skulle ni reagera om en okänd beundrare försökt hänga sig i er trädgård ?

Här är Annas kommentar: ”Förutom den obehagliga historien om stalkern berättar Anna även att hennes bästa stund på dagen är på morgonen då hon tänder levande ljus och dricker indiskt chai-te.”

Anna fokuserar på sig själv och går vidare. Hur ser framtiden ut för Anna 2016? Förutom då att ett fan precis misslyckats med ett självmordsförsök i hennes(?) trädgård?

”Hon förklarar också att hon knappast lagt musikkarriären på hyllan, utan har fortsatt skapa melodier tillsammans med sin kör ”Team Book” från ”Körslaget” i TV4. Hon menar att hon lever ett hektiskt liv och att hon håller sig i musikalisk form genom att låta stämbanden vibrera i schlagerbarer:
– Jag gör företagsspelningar, uppträder på festivaler, allsångskvällar och familjedagar. Ibland får jag så många jobbförfrågningar att jag måste tacka nej.”

Annas karriär verkar de senaste fem åren ha gått ut på att tacka nej till jobb.
Hon e klar den länge om hon nu blev nått
ABC va kul när jag vart typ barn 😛😫
Citera
2020-10-09, 07:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vill minnas att det ibland ligger en grå matta med en undersida i gummi utlagd. Något som slängs fram när det ska staplas varor några hyllor upp och man behöver stå på pall, månne.
Vid entrén brukar det ligga en matta med gummerad undersida men jag har aldrig sett några inne i affärer.
De brukar köra ut varor från lagret med pallyftare. Ute i butiken använder de vid behov en "elefantfot".
Ingen som "känner" nån butiksanställd?
Snälla Anna, om du läser här - utveckla det där med kundvagnen i nästa live.
Citera
2020-10-09, 07:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Kan det trots allt vara så att hon till slut kollade upp det där med att man inte blir förkyld av att andas in kall luft, att förkylning är virus ... och håller sig borta från sociala medier för att hon även lärt sig att det kan spridas virus via internet??

😃😀😃
Det är någonting som bara Anna kan göra, så det skulle inte förvåna mig.
Citera
2020-10-09, 09:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
En dag kvar till katastrofen är ett faktum. Kommer bli kul att se haveriet på TV.
Får väl ändå ge Anna att hon verkar skärpa till sig när kameran är på. Tippar på att hon klarar det skapligt även om matten brister.
Semi i Let's Dance.
Vann BL VIP iofs saknades nästan motstånd förutom en tjock kvinna. Övriga hade ju varit ett skelett om de skulle haft chans att vinna.
Citera
2020-10-09, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Får väl ändå ge Anna att hon verkar skärpa till sig när kameran är på. Tippar på att hon klarar det skapligt även om matten brister.
Semi i Let's Dance.
Vann BL VIP iofs saknades nästan motstånd förutom en tjock kvinna. Övriga hade ju varit ett skelett om de skulle haft chans att vinna.
Hon imponerade ändå på mig i BL vad gäller att liksom ge järnet i utmaningarna, även om hon blandade det med sin vanliga offermentalitet och sitt stora ego. Så oavsett om hon vunnit eller ej hade hon fått pluspoäng av mig där. Även en blind höna hittar korn.
Citera
2020-10-09, 12:05
Medlem
https://www.msn.com/sv-se/noje/kandi...rtan-ntp-feeds

se där hur ska hoon gråta sig ur detta nu när även kunderna där är upprörd, det är även svårt att ljuga sig ur det då det finns lajv när hon är täppt i näsan
Citera
2020-10-09, 12:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
https://www.google.com/amp/s/nyheter...na-books-besok

Hennes sedvanliga fem mil långa inlägg där hon förklarar och förklarar. Snälla Anna, var bara som en normal människa och skriv typ "fått covid-19, tråkigt nu blir det karantän med Netflix och vila"
Citera
2020-10-09, 12:08
Medlem
Knullkungens avatar
https://nyheter24.se/noje/948040-fri...na-books-besok

"Anna Book, 50, var för ett par dagar sedan på besök hos sin frisör – stormförkyld. Efter att det sedan kom fram att hon var smittade med covid-19 så har salongen tvingats stänga."
Citera
2020-10-09, 12:42
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vill minnas att det ibland ligger en grå matta med en undersida i gummi utlagd. Något som slängs fram när det ska staplas varor några hyllor upp och man behöver stå på pall, månne.

I affären där jag jobbar har vi mattor i entreérna som man kan skrapa av skorna om man gått i lera. Men i själva butiken har vi inga mattor på golvet.
Citera
2020-10-09, 14:20
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vid entrén brukar det ligga en matta med gummerad undersida men jag har aldrig sett några inne i affärer.
De brukar köra ut varor från lagret med pallyftare. Ute i butiken använder de vid behov en "elefantfot".
Ingen som "känner" nån butiksanställd?
Snälla Anna, om du läser här - utveckla det där med kundvagnen i nästa live.

Mjo, det är nog dom jag tänker på.
Citera
2020-10-09, 15:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Det brukar finnas mattor i entrén att torka av skorna på och jag tror att det skedde i närheten av entrén.
Troligen stannade hon väl upp innanför dörren och ropade "Nu är jag här" och så blev hon påkörd när hon skulle gå vidare in i affären.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-10-09 kl. 15:03.
Citera
2020-10-09, 15:12
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det brukar finnas mattor i entrén att torka av skorna på och jag tror att det skedde i närheten av entrén.
Troligen stannade hon väl upp innanför dörren
och ropade "Nu är jag här" och så blev hon påkörd när hon skulle gå vidare in i affären.

Det är möjligt, men enligt artikeln så står det följande:

"Härom veckan gick Anna i godan ro och botaniserade i sin matbutik. Men plötsligt small det till. En annan kund körde på henne bakifrån med kundvagnen så att ABC-sångerskan tappade balansen.
– Jag snubblade till på en matta och smällde i handen mot en hylla."

Att hon "gick i godan ro och botaniserade" tyder på att hon med god marginal bör ha passerat entrén och kommit ganska långt in i butiken, samt det faktum att hon själv säger att hon "smällde i handen mot en hylla". Det brukar vanligtvis inte finnas hyllor precis innanför entrén.

Nu får vi hoppas att Anna vill vara så snäll att hon skriver en bibel och förklarar hur detta egentligen gick till... Men det kanske vi får hoppas förgäves på, Anna läser ju inte här...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in