2020-09-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitty
I My Martens stories kan ni bevittna det pågående grandiosa firandet.

Ingenting signalerar fin-baluns som papptallrikar och servetter med guldtryck från PartyLand...

Men skämt åsido, snällt av My att anordna kalas så att Booken slapp sitta ensam hemma och sända en ilsken live på Instagram hela födelsedagskvällen. Det hade varit för sorgligt.
Citera
2020-09-10, 21:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Ingenting signalerar fin-baluns som papptallrikar och servetter med guldtryck från PartyLand...

Men skämt åsido, snällt av My att anordna kalas så att Booken slapp sitta ensam hemma och sända en ilsken live på Instagram hela födelsedagskvällen. Det hade varit för sorgligt.

Skulle enbart familjen vara med, hade nog Anna gått och livat mitt uppe i firandet.
Citera
2020-09-10, 21:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Fruktansvärt roligt och lite sorgligt att Annas egen hyllning till sig själv på 50-årsdagen har fått drygt 2500 likes när Pernilla Wahlgren lagt ut en hyllning till sin lillebror som tydligen också fyller år idag och det inlägget är uppe i nästan19500 likes..
Haha viss skillnad. Undra vad Anna tycker om det?
Citera
2020-09-10, 21:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha viss skillnad. Undra vad Anna tycker om det?

Undrar om Anna anser sig vara mer folkkär än Pernilla?
Anna har haft det omnämnande någon gång eller tre i typ Aftonbladet..
Det känns inte riktigt sant..
Citera
2020-09-10, 22:01
Avstängd
Magictrixs avatar
Har jag förstått det rätt att Anna är på kalas hos My? Gissar att det inte publiceras några bilder därifrån av hänsyn till de distingerade kändisarnas privatliv.
Citera
2020-09-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Skulle enbart familjen vara med, hade nog Anna gått och livat mitt uppe i firandet.

Ja det firandet hade tveklöst lett raka spåret ner i en avgrundslive som hade gått till historien.
Kan du föreställa dig Roberto och Antonio försöka förbereda en överraskningshippa i smyg? Dessutom med Booken som sitter som en matrona i köket hela tiden.
Citera
2020-09-10, 22:25
Medlem
partybilder

https://postimg.cc/gallery/ZCXBpSD
Citera
2020-09-10, 22:31
Medlem
JBernards avatar
Stort grattis till Anna Book! Hoppas hon slår igenom som sångerska snart, det har hon förtjänat somhon kämpat genom åren!

Citera
2020-09-10, 22:58
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:

Det här är Mys verkliga födelsedagspresent. Hon besparar resten av Annas familj från det lidandet.
Citera
2020-09-10, 23:16
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
partybilder

https://postimg.cc/gallery/ZCXBpSD

Antonio är bara en halv decimeter längre än sin mor.

Vanessa kallar Anna för "LIVETS mamma". Med versaler. Ja, i Annas Universum är hon hela LIVETS moder...
Citera
2020-09-10, 23:22
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Den som har få vänner..
Majoriteten som grattat Anna är ju hennes tantfans.. Som Anna inte ens känner..
Eller är majoriteten av alla gratulationer bara repriser? Kan man ställa in "repet" på Instagram?

Jag började följa Anna B efter att hon vunnit Biggest Looser, men blev snabbt blockerad. Efter att ytterligare ett av hennes barn (Felicia) begick ett brott fick jag tips här i tråden hur man kunde följa Anna B via
https://www.picuki.com/profile/annatoledanobook

Jag kollade idag på kommentarerna under dagens bild, och jag hann se minst 6 likadana kommentarer (sedan tröttnade jag) från många av gratulanterna, bla från vännerna My Martens och Åza Brennander. Även inläggen efter dessa är identiska; samma gratulationer återkommer.

Detta kanske beror på att jag inte kan läsa Anna Bs instagram i original? Ingen aning?
Citera
2020-09-10, 23:29
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Är det några fler gäster på partyt annat än My och Annas egen familj?

Till exempel bästa och finaste Dr Alban, han kan väl inte avstå från att uppvakta en så god vän som Anna, när hon nu fyller 50 och allt...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in