2020-10-08, 19:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Så där ja!
Inte nog med att Benjamin Ingrosso ska vara med i Så Mycket Bättre, nu ska han dessutom få ett EGET MATPROGRAM PÅ TV!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...matshow-pa-tv4

Nu jävlar härsknar nog Fettet. Hur ska Anna hantera det här?
Herregud, hur ska Anna hantera detta? Ta ut ilskan på Roberto? Barnen? Frossa i mat?
Citera
2020-10-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Herregud, hur ska Anna hantera detta? Ta ut ilskan på Roberto? Barnen? Frossa i mat?

Nya magoperationer?
Nya löständer?
Nya "nära döden"-upplevelser?
Nya bruna maträtter?
Nya återvunna gamla låtar?
Nya sexupplevelser med Roberta?

Ny-gamla skatan kan nog bränna av nåt som bräcker den lille pojken...vänta bara!
Citera
2020-10-08, 19:40
Medlem
TPLs avatar
Otroligt att Annas väntrumsfilm setts mer än 10 000 gånger sedan april förra året. Hon skulle ju kunna försörja sig om hon skaffade en egen YT-kanal och lägga upp lives varje dag. Följer ett par i USA, de tjänar årligen motsvarande 2,5 miljoner kronor.

Men det kan bli för mycket för de närstående... Som Chris Watts.
Tror det var nån som tipsade Anna i en live nyligen om filmen på Netflix, American murder: The family next door.
Hoppas att alla influencers ser den och fattar att man inte bör fläka ut allt på nätet.

Det bästa hade varit att Anna aldrig ställt upp i den där talangjakten. Hon har blivit hela Sveriges driftkucku och ingen har bromsat henne.
I slutet av förra året tog hon paus från sociala medier för det var inte "fint" längre. Ett kortvarigt uppehåll tyvärr.
Citera
2020-10-08, 20:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Anna sitter nog i väntan på döden och får känsliga Roberto att gråta floder, medan hon dramatiskt dikterar villkoren för sitt stundande farväl, hennes begravning.. Eftersom hon sent omsider kom på att hon faktiskt är dödssjuk i Corona.

Möjligtvis radar hon noggrant ner alla låtar som ska spelas på begravningen
"Heaven" by Anna Book är självskriven, även Annas låt
"Himmel för två" .. Himlen har även plats för de som tar plats för två..
"Det bor en ängel i min själ" , självklart kommer Anna bli en ängel och vaka över hennes barn, det kommer hon noggrant påpeka för de vuxna barnen så att de aldrig glömmer att mamma har (noll) koll. Plus att hon måste få hänga i julgranen med mamma Marita.
Kistan bärs ut till tonerna av Annas världshit "ABC" , Anna skriver ned att hon vill att bästisen Celine sjunger den från andra sidan Atlanten, pga Corona. Det borde kunna fixas.
Kistan ska ligga på ett hav av vita rosor och Anna ska ligga på lit de parade, med en slöja för ansiktet.. som en filtrering..
Kistan ska köras runt med häst och vagn inför folkets sista farväl.

Detta planerande upptar nog Annas karantänperiod.Plus att Anna ber för sig själv.
Då finns nog inget utrymme för några andra tankar hos Anna.
Citera
2020-10-08, 21:14
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja, hon är väl där för att förnya sina recept på "roliga" piller kan man tänka och i ilskan för att det tar så lång tid så håller hon denna, i bokstavlig mening, monstersändning i väntrummet. Folk flydde nog därifrån när de såg hur det var fatt.

Jag tror att Anna snarare var där för att hon tagit lite för stor mängd av de "roliga" piller hon hämtat ut sedan tidigare...
Undrar vem som fraktade in Fläsklasset? Hon kan väl gud förbjude inte kört själv i det tillståndet...
Citera
2020-10-08, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna sitter nog i väntan på döden och får känsliga Roberto att gråta floder, medan hon dramatiskt dikterar villkoren för sitt stundande farväl, hennes begravning.. Eftersom hon sent omsider kom på att hon faktiskt är dödssjuk i Corona.

Möjligtvis radar hon noggrant ner alla låtar som ska spelas på begravningen
"Heaven" by Anna Book är självskriven, även Annas låt
"Himmel för två" .. Himlen har även plats för de som tar plats för två..
"Det bor en ängel i min själ" , självklart kommer Anna bli en ängel och vaka över hennes barn, det kommer hon noggrant påpeka för de vuxna barnen så att de aldrig glömmer att mamma har (noll) koll. Plus att hon måste få hänga i julgranen med mamma Marita.
Kistan bärs ut till tonerna av Annas världshit "ABC" , Anna skriver ned att hon vill att bästisen Celine sjunger den från andra sidan Atlanten, pga Corona. Det borde kunna fixas.
Kistan ska ligga på ett hav av vita rosor och Anna ska ligga på lit de parade, med en slöja för ansiktet.. som en filtrering..
Kistan ska köras runt med häst och vagn inför folkets sista farväl.

Detta planerande upptar nog Annas karantänperiod.Plus att Anna ber för sig själv.
Då finns nog inget utrymme för några andra tankar hos Anna.

Det där inlägget tycker jag var lite lågt. Hur knäpp människan än må vara behöver man inte beskriva hennes begravning.
Hon har betett sej som en idiot, inte minst gällande hanteringen av Corona. Ändå kan man väl vara lite ödmjuk inför situationen att hon ev. Är sjuk.
Citera
2020-10-08, 21:41
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
En Munchausen person vill alltid vara sjuk, de kan genomgå onödiga ingrepp för att de menar att det finns fel hos dem, medan en person med hypokondri har ångest om att vara ständigt sjuk. Det är väl framför allt närstående som märker av sånt.
Anna hade ju ringt runt och frågat om Covid och blivit sur då hon upplevde sig nonchalant bemött.
Anna fick ju dödsångest nu när det kom fram att hon hade Corona.
Hon kanske ligger på sängen och gråter av skräck just nu..

Så länge det passar henne så gör hon som hon vill.
Om det nu erbjöds en sedelbunt för ett tvinslag ballar nog inte Anna ut, då är hon inte sjuk.
Skulle Anna bli ombedd att göra något hon inte vill då skulle hon säkert köra med Corona kortet hardcore.
Anna har nog lite av allt möjligt...en skvätt diagnos här och en skvätt diagnos där..

Det du beskriver stämmer bättre in på Münchhausen än på hypokondri.
"Vill alltid vara sjuk" – det dröjer sällan många sekunder innan Anna börjar pladdra och grina över sina 578100 magoperationer, koma i femtielva månader, nära dödentillstånd och whatnot. I varenda intervju hon har gjort de senaste 15 åren.
Hon är, som du skriver, sjuk när det passar.
Nu har jag inte själv hypokondri – tack och lov, för det verkar fruktansvärt jobbigt – men jag har drabbade i min närhet, och detta år har gjort deras tillvaro ännu mer begränsad och svår än tidigare.
Jag är också, som Molton99, övertygad om att Anna redan skulle ha haft covid-19 en herrejävlamassa gånger om hon hade varit hypokondriker. Framför allt har jag väldigt svårt att tänka mig att hon hade flängt runt så jävla idiotiskt som hon har gjort de senaste månaderna och attack-kladdat på kreti och pleti närhelst hon haft chansen.
Citera
2020-10-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Ändå kan man väl vara lite ödmjuk inför situationen att hon ev. Är sjuk.

Om man som AB och Blondinbella ljuger, förskönar, hittar på o.s.v., så förtjänar man bara att bemötas med ifrågasättande ang. allt vad man säger och ev. åstadkommer.
Ifrågasättande kan ju både vara sakligt och ironiskt, särskilt på ett skvallerforum!
Citera
2020-10-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Hon sitter i väntsal på nått dårhus, vart har dom annars hiskeligt gröna väggar? så måste det vara.
Allt Tunnan gör och säger är allt bara fake fake fake därför det e så kul och läsa om henne
Citera
2020-10-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vi vet inte om Anna har Corona, vi vet att Anna säger att hon har Corona.

Jag är inne på samma linje som du, Anna vill backa ur något uppträdande, det kan stå i hennes avtal att hon kan få ut ersättning eller bidrag om uppdraget ställs in på grund av Corona.

Anledningen till att Anna inte vill visa sig ordentligt i något program är mycket enkel, hon vill inte visa hela Sverige hur hon ser ut på riktigt, lägg till den stapplande gången som korta överviktiga människor brukar ha. Detta vill hon inte att svenska folket skall se.
Tror Tunnan bara vill ha uppmärksamhet
Man har ju hört hennes lives och hör hur hon vill att alla ska va må nyfikna och typ bry sig om henne
Stackarn🤢
Citera
2020-10-08, 22:03
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Otroligt att Annas väntrumsfilm setts mer än 10 000 gånger sedan april förra året. Hon skulle ju kunna försörja sig om hon skaffade en egen YT-kanal och lägga upp lives varje dag. Följer ett par i USA, de tjänar årligen motsvarande 2,5 miljoner kronor.

Men det kan bli för mycket för de närstående... Som Chris Watts.
Tror det var nån som tipsade Anna i en live nyligen om filmen på Netflix, American murder: The family next door.
Hoppas att alla influencers ser den och fattar att man inte bör fläka ut allt på nätet.

Det bästa hade varit att Anna aldrig ställt upp i den där talangjakten. Hon har blivit hela Sveriges driftkucku och ingen har bromsat henne.
I slutet av förra året tog hon paus från sociala medier för det var inte "fint" längre. Ett kortvarigt uppehåll tyvärr.

Många influencers spelar nog en roll, de visar nog inte sitt verkliga jag till 100% å det kanske man ska göra, spela en roll, vara någon man kanske inte riktigt är, inte visa allt å säga allt så som Anna gör. Dessutom samarbetar många av dom med klädmärken eller sminkföretag eller annat företag å då måste man marknadsföra på ett propert sätt för det man marknadsför. Annars bryts samarbetet å vart får dom pengar ifrån då om inte företagen de marknadsför inte vill ha dom längre, så de har nog direktiv å gå efter å ju mer företaget tjänar på sin influencer ju mer får influencern betalt, å så lär man tänka på vad man gör å säger å även tänka på vad man inte bör göra å säga.

Detta vet eller kan inte Anna Took, inte för att hon är gammal utan hon fattar inte sådant. Om jag drev ett företag å ville nå ut så skulle jag absolut ALDRIG anlita henne som reklampelare på nätet, det är ett som är säkert.
Citera
2020-10-08, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Tror Tunnan bara vill ha uppmärksamhet
Man har ju hört hennes lives och hör hur hon vill att alla ska va må nyfikna och typ bry sig om henne
Stackarn🤢

klockrent! hon sitter hemma i märsta och äter omelett o njuter av att vi undrar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in