2020-10-07, 18:14
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jasså, det missade jag i tråden. Intyget var ju på engelska. Vad kan det vara för program som spelas in utomlands?
Vet vi att det var på engelska?

Skulle gissa att hon skulle vara med i det nya programmet som spelas in. Hide and seek där div svenska kändisar och fd kändisar är med, Sean banan tex.
Citera
2020-10-07, 18:15
Medlem
LKKINGENs avatar
Jag tycker att vi alla gemensamt skall skicka massor av kärlek till vårt lilla psykfall, tänk om hon skulle dö, fetton ligger i riskgruppen.
Finns massor av folk här som inte skulle må bra alls om dom inte hade AB att fokusera på och helt plötsligt skulle behöva ta tag i sig själv.
Citera
2020-10-07, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Nu när hon har konstaterad Covid-19, så kan hon ju skryta om alla hittepåjobb som hon varit tvungen att tacka nej till...väldigt konstigt att stora och viktiga jobb dök upp just nu?

Tro't eller ej...

Precis! Människan ljuger ju som en häst travar. Hur troligt är det att det ligger någon sanning i dessa STORA jobb?
Citera
2020-10-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Jag tycker att vi alla gemensamt skall skicka massor av kärlek till vårt lilla psykfall, tänk om hon skulle dö, fetton ligger i riskgruppen.
Finns massor av folk här som inte skulle må bra alls om dom inte hade AB att fokusera på och helt plötsligt skulle behöva ta tag i sig själv.
Nej men så kan vi ju inte ha det. Jag har varit så inne i den här tråden att jag inte minns hur min fru ser ut.
Citera
2020-10-07, 18:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Precis! Människan ljuger ju som en häst travar. Hur troligt är det att det ligger någon sanning i dessa STORA jobb?
Rent skitsnack, det ska bara låta bra.
Citera
2020-10-07, 18:40
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jasså, det missade jag i tråden. Intyget var ju på engelska. Vad kan det vara för program som spelas in utomlands?

Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Skulle gissa att hon skulle vara med i det nya programmet som spelas in. Hide and seek där div svenska kändisar och fd kändisar är med, Sean banan tex.

Att intyget eventuellt är skrivet på engelska betyder bara att Anna har sagt att hon vill ha det på engelska, det betyder inte att hon skall jobba utomlands.

Anna ljuger och vilseleder om precis ALLT!
Citera
2020-10-07, 19:35
Medlem
Det är väl för tusan inget intyg det som visats?

Jag tror att det är Hedda cares standardformulär inför provtagningen, kanske tänkt att fungera som intyg när det är fullständigt ifyllt, stämplat och signerat.

På Annas lapp är det markerat med överstrykningspenna vad hon ska fylla i och passnummer är inte markerat.
Citera
2020-10-07, 19:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Är det ett fysiskt program kan det bli kämpigt för Anna.
Citera
2020-10-07, 19:56
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag tror då hon är hypokondriker så ansåg hon att nu när hon är positiv på Covid så borde hon absolut bli inlagd mest sannolikt på IVA och kunna spela ut hela registret och sjukvården har då svarat med att hon får gå hem och egenvårdsbehandla sig och återkomma om hon blir mycket sämre i andningen.

För tar man ambulans för dotter har klämt fingret i ett notställ då har man nollkoll på sjukvårdens utformning!

Jag uppfattar henne som mer Münchhausen än hypokondrisk. Narcissism snarare än ångest osv.
Citera
2020-10-07, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Jag uppfattar henne som mer Münchhausen än hypokondrisk. Narcissism snarare än ångest osv.

Fast munchenhausen så vem är sekundärt skadad? Men det ligger något i det du skriver, allt för uppmärksamhet
Citera
2020-10-07, 20:50
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Fast munchenhausen så vem är sekundärt skadad? Men det ligger något i det du skriver, allt för uppmärksamhet

”Vanliga” münchhausen syndrom är ju mer mytomani, är ju Münchhausen by proxy som drabbar en andra part (ofta barnen).

Men kanske missförstår

Tror helt klart att det ligger något i Münchhausen teorin. Tänker bara på det där klippet från blåsningen (eller var det var) och Anna fick åka ambulans, hela hon lyste ju upp när hon på riktigt trodde att de gick på att hon hade ont i ryggen.
Citera
2020-10-07, 20:50
Medlem
Topgun855s avatar
Må vår Tunna överleva.
Nackdelen 6 vuxna i karantän.

Hur går hushållet ihop jobbar Lucas. Antonio något?

Pantbrev på kåken eller Svärfar betalar?

Roberto borde ju dra med nån brud som söker en sugardaddy brud snarast!

Mängder med socialärenden med grabben som är fälld i tingsrätt för våldtäkt, övergrepp i rättssak, sexuellt ofredande, rån. Mmm.

Bam bam bam Anna sätt dig i en hyrestvåa!
Senast redigerad av Topgun855 2020-10-07 kl. 20:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in