2020-10-05, 20:15
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
30/9 "tittade" Anna förbi hos My. Dr Albans fru Kin kom dit och sov över. Lämnade Anna kvar något litet virus där?

Anna eller någon annan i familjen var säkert sjuk redan när hon fyllde 50. Skulle vara intressant att se hur många kontakter Anna haft den senaste tiden. Halva Stockholms län?

Så länge hon orkar lägga upp bilder är det nog ingen fara.
My var ju krasslig med feber när hon var och grattade Anna . Lika barn leka bäst 🤒
Citera
2020-10-05, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
hahaha, ursäkta mig men herregud som jag skrattade, Tack! annars, ja fy fader vad äckligt med fingrar, naglar, blääh...
Ja den skribentens inlägg har man skrattat en del åt, vilken författare! 👍
Citera
2020-10-05, 20:26
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Nu går kaminen varm utav bara helvete i Märsta! Djävulen själv skulle banne mig känna sig illa till mods i den ässjan!

https://postimg.cc/ygwfbSsG
Citera
2020-10-05, 20:31
Medlem
TPLs avatar
Anna gör succé även på Bloggbevakning. 🤣
https://bloggbevakning.se/category/anna-book/

"Anna Book har fått Corona och helt plötsligt är det så JÄVLA viktigt med pekpinnar, uppmaningar och att man måste hålla avstånd PÅ RIKTIGT!!
Jag tänker att hon menar på samma ansvarsfulla sätt som hon själv gjorde under sitt frisörbesök för 3 dagar sedan hos Michael & frisörerna?!
Superbra Anna, att föregå med gott exempel och leva som man lär!
Toppenbra verkligen!"
Citera
2020-10-05, 20:32
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Ursprungligen postat av KIBy
hahaha, ursäkta mig men herregud som jag skrattade, Tack! annars, ja fy fader vad äckligt med fingrar, naglar, blääh...

Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja den skribentens inlägg har man skrattat en del åt, vilken författare! 👍

Nu blev en gammal man glad!
Citera
2020-10-05, 20:59
Medlem
magpies avatar
Hon sitter väl och väntar på att kvällstidningarna ska höra av sig och fråga hur hon mår. Skippa Trump! Här är ju jag!
Citera
2020-10-05, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Hon sitter väl och väntar på att kvällstidningarna ska höra av sig och fråga hur hon mår. Skippa Trump! Här är ju jag!

Knappast hörru

Mer troligt att hon planerar gig för 50 st väl betalande på privat tillställning.
Citera
2020-10-05, 21:05
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Hon kan ju köras runt i bilen och vinka till folket som han gjorde Med något av sina fina munskydd... Ja hon lär mjölka detta och vi kommer att få ordentligt uppdaterat precis hur hon mår och hur hon lider. Kommer säkerligen att hamna i tidningarna oxå.

Nu samlas snart fansen utanför Villa Suckung i facklornas sken och sjunger ABC och alla andra låtar ut hennes enorma låtskatt.

Tur i oturen är väl att hon numera bara är fet och inte så enorm som hon va ett tag, hon klarar sig nog.

Det va snack om obligatorisk familjekarantän i Stockholm, är det aktuellt?
Citera
2020-10-05, 21:06
Medlem
Citat:

Nej hon ringer själv upp dem och tjuter ut.

Har hon brasa i källaren? Nej just det, de e ju drottning Anna. Övriga familjen bor i källaren och hon bor uppe i huset med sin butler ( Roberto).
Citera
2020-10-05, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Nu går kaminen varm utav bara helvete i Märsta! Djävulen själv skulle banne mig känna sig illa till mods i den ässjan!

https://postimg.cc/ygwfbSsG

Skulle hon inte hålla sig isolerad i källaren?
Citera
2020-10-05, 21:29
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Det är hon själv som ringer och kräver mitten uppslaget i tidningen så hon kan berätta om hennes tillstånd.
Citera
2020-10-05, 21:34
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Skulle hon inte hålla sig isolerad i källaren?
Hon kan väl flytta ut i flygeln? Dvs atteförfallshuset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in