Citat:
Ursprungligen postat av
GammalGubbkuk
Jag vill minnas nåt inlägg där hon skulle skicka Vanessa (?) med bussen och skrev typ att bussen gick 15.05, så kl 15.01 gick vi ut till hållplatsen och då hade vi 4 minuter på oss, och kl 15.06 satt Vanessa på bussen...
Med reservation för att just detta är taget helt ur mitt minne, men det förekommer ju väldigt ofta att Fettet anger exakta klockslag. Anna är noga med detaljerna.

Anna glömmer inte, hakar upp sig, minns och återger detaljer, varje dag är en rutin, där oförutsedda händelser skapar trauma hos stackars Anna, som inte förstår sig på andra människor eller ironi, men sina egna påhittade ord förstår hon sig bäst på.
Men ingen förstår sig på Anna, vilket får folk att fly fältet, då Anna gör det ena sociala felklivet efter andra, dock menar hon att det är ALLA andras fel, för Anna gör alltid rätt, intalar hon sig i ett rutinmässigt mantra gång på gång.
Anna är felfri och skryter gång på gång, ödmjuk som hon motsägelsefullt menar att hon är.
Dumma människor kan Anna manipulera, smarta människor som inte låter ryckas med av hennes klumpiga tyck synd om mig, är dumma enligt henne.
Hon pratar mycket, men inget händer för mest av allt vill ju Anna inte göra någonting, bara vara ett vuxet barn som inte kan ta ansvar, Anna vill bara sitta hemma i trygghet, äta och låta andra betala för henne.
Tur att Anna är en tjej, vore hon en man skulle hon sitta ensam i en liten lägenhet och spela dataspel i timmar, med urdruckna colaflaskor och chipspåsar överallt, det är jag säker på.