2020-09-20, 14:16
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det är inte bara exakt antal år och dagar hon anger. Skrev hon inte en gång att hon steg upp 04.31 och tog en promenad?
Och en gång var det någon som blev trött och gick hem 24.30. 😂
Kan ha varit farfar/svärfar när de var i Spanien, tror någon hann ta en skärmdump och skriva kommentar innan Anna ändrade.
Brukar tänka på henne strax efter midnatt. 🕛

Kanske dags att börja väga maten så vi vet exakt hur många gram omelett hon äter. Hennes kompis säger ju att man måste väga allt.

Jag vill minnas nåt inlägg där hon skulle skicka Vanessa (?) med bussen och skrev typ att bussen gick 15.05, så kl 15.01 gick vi ut till hållplatsen och då hade vi 4 minuter på oss, och kl 15.06 satt Vanessa på bussen...

Med reservation för att just detta är taget helt ur mitt minne, men det förekommer ju väldigt ofta att Fettet anger exakta klockslag. Anna är noga med detaljerna.
Citera
2020-09-20, 14:20
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Kanske skjutsa Fisan till pendeltåget i Märsta som begivenheten är.

Den där "förhandlingen med den andra sidan" kanske för övrigt var med Fisans advokat för att överklaga domen...
Citera
2020-09-20, 14:28
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Jag vill minnas nåt inlägg där hon skulle skicka Vanessa (?) med bussen och skrev typ att bussen gick 15.05, så kl 15.01 gick vi ut till hållplatsen och då hade vi 4 minuter på oss, och kl 15.06 satt Vanessa på bussen...

Med reservation för att just detta är taget helt ur mitt minne, men det förekommer ju väldigt ofta att Fettet anger exakta klockslag. Anna är noga med detaljerna.

Jag hittar inte originaletinlägget , men Annas svar https://bloggbevakning.se/2019/05/25...ran-anna-book/
Citera
2020-09-20, 14:29
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Då ska du se detta inlägg..
Läs taggarna...
https://pasteboard.co/JrQydwR.jpg

Citat:
Jag tror inte Anna begriper vad en hashtag är. Hon verkar tro att det är nån slags funktion liknande när man skriver PS i brev...
... särskilt som hon stavar ordet i ovan länkat inlägg -
"...haschtaggs..."
Citera
2020-09-20, 14:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
"...haschtaggs..."

Haha, där har vi det...
Anna har suttit med sin kära dotter och
myst i skenet av rökmoln, som luktar sött..
därav detta besynnerliga IG inlägg.
Har alltid undrat hur det kommer sig att Anna är så hes, Felicia röker ju både det ena och andra, kanske även mamma med?
Citera
2020-09-20, 14:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Anna glömmer inte, hakar upp sig, minns och återger detaljer, varje dag är en rutin, där oförutsedda händelser skapar trauma hos stackars Anna, som inte förstår sig på andra människor eller ironi, men sina egna påhittade ord förstår hon sig bäst på.
Men ingen förstår sig på Anna, vilket får folk att fly fältet, då Anna gör det ena sociala felklivet efter andra, dock menar hon att det är ALLA andras fel, för Anna gör alltid rätt, intalar hon sig i ett rutinmässigt mantra gång på gång.

Anna är felfri och skryter gång på gång, ödmjuk som hon motsägelsefullt menar att hon är.
Dumma människor kan Anna manipulera, smarta människor som inte låter ryckas med av hennes klumpiga tyck synd om mig, är dumma enligt henne.
Hon pratar mycket, men inget händer för mest av allt vill ju Anna inte göra någonting, bara vara ett vuxet barn som inte kan ta ansvar, Anna vill bara sitta hemma i trygghet, äta och låta andra betala för henne.

Tur att Anna är en tjej, vore hon en man skulle hon sitta ensam i en liten lägenhet och spela dataspel i timmar, med urdruckna colaflaskor och chipspåsar överallt, det är jag säker på.
Senast redigerad av cece123 2020-09-20 kl. 15:46.
Citera
2020-09-20, 15:15
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Jag noterar att sängen har samma lakan som hon bäddade rent till den 6 september. Anna som har mani på "nybäddat", "storstädat" och "rent", måste ha missat detta, säkerligen på grund av att hon haft fullt fokus på de där "förhandlingarna".

Och nu ska Anna dessutom iväg på en liten "begivenhet"!
Spännande.

https://postimg.cc/YLgjXfwd

Ööh va?
Citera
2020-09-20, 15:16
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
"...haschtaggs..."
Fattar inte. Är kirurgen på Danderyd både modern och lyxig? Har de skalpeller av guld?
Hade kanske varit mer intressant och ööödmjukt om hon berättade vem som är på akuten och varför. Slut på värktabletter?
Citera
2020-09-20, 16:06
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Fattar inte. Är kirurgen på Danderyd både modern och lyxig? Har de skalpeller av guld?
Hade kanske varit mer intressant och ööödmjukt om hon berättade vem som är på akuten och varför. Slut på värktabletter?
Jag gissar på bruten nagel
Citera
2020-09-20, 16:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är irriterande att se att fyra av sex är lata, arbetslösa och ingen av dem vill göra något åt saken. De går omkring i huset som förfaller , såna människor skall inte ha en tomt. Anna är ingen artist men hon kallar hårt arbetande och framgångsrika artister för sina kolleger. Hon är dessutom mer obildad än de flesta på grund av att hon gått så lite i skola. Man kan inte ens kalla henne hemmafru för det enda hon gör i hemmet är att bädda sängen med tio kuddar. Roberto är en riktig toffel som tillåter detta och sliter varje dag för dessa lata människor i hemmet . Hoppas hans pappa lever länge till så Anna nte kan börja slösa hans pengar.

Men eller hur och hur hon vill få allt och framstå som så underbart. Köper de nångång hämtmat måste hon poängtera att det sker ytterst sällan och hon lagar oftast från grunden. Extremt osäkert och omoget att behövda hävda sig sådär.
Citera
2020-09-20, 17:33
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
De har Starbucks blask maskinkaffe! Lyx lyx lyx. När hon spelade det urlöjliga tv-programmet i Japan för många år sedan skrev hon att Starbucks var lyx och att hon hoppades utav att företaget skulle komma till Sverige.
Citera
2020-09-20, 17:38
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Ööh va?

Fjäska för svärfar😳 Det behövs väl ett rejält kapitaltillskott om inte Herrgården i Märsta ska kollapsa 💸💵💴
Firas med pasta och kaffe...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in