2020-09-11, 22:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Ändå imponerande – nu vet jag iofs inte ett jota om vad Åza är för en person (likt fallet med My är jag endast medveten om hennes existens för att jag följer Anna) – men Anna har alltså lyckats behålla henne som vän i över fem år?

Kan bero på att Anna bor en bra bit ifrån Åza..
Runt 45 mil bort..
Man kan säga att Åza bor på tryggt avstånd.
Citera
2020-09-11, 22:41
Medlem
NorthernCrosss avatar
Har för mig att hon sjunger i Disney-filmer
Citera
2020-09-11, 22:45
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernCross
Har för mig att hon sjunger i Disney-filmer
Och jag har för mig att hon har en liten röst i typ Toy Story 4, har hon mer av såna meriter alltså?
Citera
2020-09-11, 23:10
Medlem
Vad hände med lilla huset på gården? Färdigbyggt?
Citera
2020-09-11, 23:13
Medlem
Nu ser jag fram emot julen när Anna ska hänga upp sin mamma i granen. Så bisarrt alltihop kring hennes relation till sin mamma.
Citera
2020-09-11, 23:26
Medlem
cece123s avatar
Anna säger ju att hon äter litet även idag, äter knappt något, äter knappt godis, äter knappt bröd osv och.. Anna äter tydligen inte pizza heller...
https://www.aftonbladet.se/halsa/a/E...bli-viktmobbad
Citat:
Daniel Breitholtz sa i ”Idol”: ”Att jag skulle ge dig skivkontrakt är lika troligt som att man kan lämna Anna Book ensam med tio pizzor”.
– Jag äter aldrig pizza!
https://pasteboard.co/JqDGs2g.jpg
https://pasteboard.co/JqDH9jc.jpg
https://pasteboard.co/JqDI8zo.jpg

Dessutom kom Anna på att hennes fetma är genetisk.. Så det så.
Citat:
Folk tror att jag äter pizza, men min övervikt är genetisk. Jag vet att det är så, och det känns tryggt för mig

Men att Felicia är fet beror däremot på att hon käkat godis.. Enligt Anna
Citat:
– Ja, fast för Felicia var övervikten en annan grej. Hon hade en period då hon var ledsen och började småäta godis. Då gick hon upp många kilon.
Vad taskig Anna är.. Naturligtvis var situationen inte densamma med Felicia att det beror på genetik eller att Anna själv möjligtvis varit deppig och käkat godis...

Anna gillar inte färdigmat... Bara Blå bands såser, Goohs färdigrätter, fiskpinnar, korv osv
Citat:
Gillar inte färdigmat
Nej, färdigmat är inte Annas melodi. Hon rabblar upp sina favorit rätter med stor inlevelse: Ugnsrostade grönsaker, kalkon, keso och tonfisk …
Intressant... med inlevelse.. som Anna läser från ett manus förmodar jag.
Av det Anna räknar upp syns det sällan på Annas tallrik.

Här ljuger Anna för sig själv..
Citat:
Men det är inte maten som gjort henne överviktig, hävdar Anna.
– Alltså, jag har förstås haft ovanor också, ätit för lite och för sällan. Jag hade också en period på fyra år då jag var svårt coca-colaberoende, och kunde lätt dricka 1,5 liter om dagen. Men till största delen är det genetiskt.
Lustigt att Anna alltid kör med att hon äter för lite och sällan.. Det vet ju alla att man inte blir fet av.. Inte om man rör sig och äter normalt..
Då väger man inte till slut 130 kg till 1,54 cm.
Senast redigerad av cece123 2020-09-11 kl. 23:42.
Citera
2020-09-11, 23:45
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det är underbart att hon hittar på namn på alla gratulanter som besökte henne löpande under dagen. Jo tjena.

Jag blev lite förvånad att hon inte ljugit ihop lite kändisnamn på listan såsom Madonna, Céline, Lady Gaga, Barbara Streisand och liknande. Hon har ju tidigare jämfört sig med dom och kallat dem kollegor så varför inte ett grattis från dem?
Nu jävlar Madonna och gänget, räkna med att bli blockade på Anna "megastjärnan" Books instagram.
Citera
2020-09-11, 23:49
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Har man den åsikten då är IQ inte högt. Tror hon att det gråa börjar i topparna och växer mot hårbottnen. Den kvinnan skulle åka ut på 3000 frågan i Vem vill bli Miljonär.

Det gick något skitprogram på fyran (??) för några år sedan: "Är du smartare än en femteklassare" eller nåt liknande.
Jag ger mig fan på att hon skulle blivit totalt utskåpad där också.
Citera
2020-09-12, 01:28
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nu ser jag fram emot julen när Anna ska hänga upp sin mamma i granen. Så bisarrt alltihop kring hennes relation till sin mamma.
Hon bakade småfralla som föreställde modern också i nåt tv-program. "Kändis bakar", eller vad det hette. Tror hon åkte ut ganska omgående ur tävlingen.
Citera
2020-09-12, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur kan man hitta så mkt att klaga på ? Jag tycker det såg gott o mysigt ut ! Hon slog ju på stort för 5 år sedan . Tror inte att hon kände för någon stor baluns i år , utan bara få ta det lugnt och äta gott med dem hon umgås med mest .
Klaga?? Det är väl ingen som klagar här. Här konstateras, analyseras, reflekteras, förundras och diskuteras detta unikum. Man både fascineras och skräms av denna narcissist.
Citera
2020-09-12, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumperDoris
Men sluta.. (Inte bara du utan alla andra också med samma kommentarer) låt henne fira sin 50-årsdag ifred i allla fall 😎

Snart nog går hon bananas igen över något som vi kan roas åt 😜
Sluta?? Fira i fred? Kärringen lägger ju ut det hejdundrande kalaset på insta. Välkommen till flashback
Citera
2020-09-12, 07:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumperDoris
Men sluta.. (Inte bara du utan alla andra också med samma kommentarer) låt henne fira sin 50-årsdag ifred i allla fall 😎

Snart nog går hon bananas igen över något som vi kan roas åt 😜
Fira ifred? Anna ber ju om detta, att vi ska skriva om henne. Hade hon velat fira ifred så hade hon slagit av telefonen under hela dygnet. Men det är en omöjlighet för fröken Book.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in