Citat:
Ursprungligen postat av
cece123
Sedan när det kommer till Annas ordkunskap.. Låter det som om hon säger dispans istället för distans 7:39... När hon talar om tiden efter hennes Mellotrauma 2016.
Jag har lyssnat igen, inte hela. Ja, hon säger "dispans".
Varför kalla det cancerpodd? Det lät ju som om hon satt hos en psykolog och försökte bearbeta alla trauman hon drabbats av.
"Jag måste börja tänka på mig och mig själv". Ja vi har fattat det.
Inspelningen gjordes strax innan BL VIP. Hon sa att hon skulle åka iväg på nåt stort och spännande där hon skulle vara
helt själv... Lät som hon skulle isoleras på en öde ö.
Och i år missade hon nåt stort och
viktigt. Inte bara spännande.
I liven för 1 månad sen, när de var på återvinningen, pratade hon om planering och spontanitet. Hon och Roberto "tycker om att planera och göra saker". Sköta trädgården? Klippa gräs? Välja film på Netflix?
De/Anna (Anna talar för båda) tycker att man kan vara spontan ibland, "gå ut och äta eller åka och hälsa på en kompis". Perfekt mitt i pandemin. 😷
När de var på återvinningen klev hon ur bilen en kort stund för att hjälpa till och kom tillbaka och flåsade som om hon sprungit en längre sträcka. Lät oroväckande.
Var det inte i somras hon var på hälsokontroll och alla hennes värden var såå normala, även BMI?