2021-01-22, 02:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Om Anna varit LSSare hade hennes personal för länge sen haft "samtalet" med Anna.
Ni vet...
-Anna, du verkar verkligen inte må så bra av det här med sociala medier?!
-Kanske skulle du dra ner din närvaro på IG och de andra kanalerna?
Prova ett halvår utan så ska du se att du mår bättre!
Anna har gått hos kuratorer och terapeuter i åratal. Antar att dom i sin tur går i terapi nu. På Anna bet inget.

7:e november 2019 kändes det plötsligt inte fint att blogga och instagramma.
Citat:
Jag bloggar och Instagrammar inte just nu, på obestämd tid. Jag tycker inte det känns fint längre.
Men några veckor senare blev det fint igen, åtminstone Facebook - till att börja med.

Ge Anna en enkel mobil med kontantkort, en gammal stationär burk med svajig anslutning, en polaroidkamera och ett par gåstavar (utan fjädring). Ge henne ett busskort och dra in lappen tills det blivit folk av henne. Låt henne infinna sig varje morgon på valfritt dagcenter.
Citera
2021-01-22, 03:27
Medlem
Det finns vuxenstudier att tillgå. Komvux, undersköterska som de skriker om bland annat. Läs upp en yrkesgrupp, jobba, vad är problemet?
Citera
2021-01-22, 04:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Det finns vuxenstudier att tillgå. Komvux, undersköterska som de skriker om bland annat. Läs upp en yrkesgrupp, jobba, vad är problemet?
Anna och studier går inte ihop.
Om hon börjar om från årskurs 1 hinner hon inte ens bli klar med grundskolan. Det blir 2 år i varje klass, frånvaro på grund av egen sjukdom eller barnens.
Citera
2021-01-22, 04:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tack! ❤️🙏
Sett båda. Blev lite förvirrad av kläderna men fick förklaring.
Följare NN skriver:
"Kanske är en dum fråga, men funderar på att beställa en Memmo. Men hoppas du får en del av pengarna också då!? Vill ju att du ska få en del av kakan med så att säga. Kram ❤️❤️"
Anna svarar inte. Upptagen av håret. Anna har slutat använda bh.
Jeanetteedling skriver: Jäklar vad fin du är i den där färgen 😍🙌

Annan kommentar: "Hörde att du äntligen fick plats i din pyjamas från 1970-talet." Spruckit upp i sömmarna?

"Varför tog du så illa upp av kommentaren av bastun?"
Inget svar, tårna ömmar fortfarande.

Anna hänger nåt över kameran så vi får sitta i mörker ett tag men Anna vill ju synas så det varar inte länge.
Väldigt viktigt att duscha varje dag - "tycker om att ha en doft på mig". "Roberto svettas väldigt mycket". "Vi vädrar väldigt mycket".

Jeanetteedling håller med om att "Girlsen mår bäst fria 😂"
Del 2. Dramatiskt värre. Vanessa hittar en spindel och skriker. Mamma som är van att bo på landet fixar det.
De genomgångna antibiotikakurerna har slitit hårt på kroppen vilket lett till munsår som nu plåstras om.

Djupandas, ringa Roberto, ta ett glas vatten.
"Vad tycker du om kriminaliteten som har ökat i Sigtuna kommun? Bor här själv och det känns svårt och veta hur man ska förhålla sig."
Annan följare: "Vad har hänt fina? ❤️"
Anna svarar att alla kommuner är lika.

Mycket strykande under näsan, lite krafs med nageln i näsöppningen, stryker av det i håret. Fräscht. Huvudsaken hon använder deo.

Anna funderar på att gå till grannarna och fika eller bjuda hem dom till sig. Pigan har bakat en makalöst god kladdkaketosca.
De känner ju grannarna så då är det fritt fram att umgås.

Själv har jag inte duschat på flera dar och använder inte deo när jag bara är hemma. Det ser mörkt ut hos grannen men inte fan kan dom väl ha lagt sig redan? Jag tar med lite pulver från Superfruit.com och kilar över - dom blir säkert glada.
Jag kan berätta om mina onda knän och önska att nån vill va snäll och skotta åt mig. Tar med värktabletter så dom fattar hur ont jag har.

Jag tycker att Anna ska starta en podd tillsammans med Farao, Trams-Frans och Camilla Gervide. 🤩
Du borde referera sport eller andra händelser, underhållning är bättre än att se allt live. Tack.
Citera
2021-01-22, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det är lätt att kolla. Bara att ringa och uppge hennes personnummer och fråga.
Jag kollade för något år sedan och då hade hln ingen skuld eller anmärkning och anmärkning ligger ju kvar i tre år så hon höll sig ju ett tag.
Enligt Ratsit så har hon betalningsanmärkning (ar).
Gäller för år 2020.
Citera
2021-01-22, 10:05
Medlem
nytt på story o insta! femtielva foton på räkmackor o semlor

https://postimg.cc/gallery/NQh2fMc
Citera
2021-01-22, 10:22
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Anna åt väl bara en halv räka förstås och mandelmassan.
För Anna äter ju typ aldrig bröd...
Citera
2021-01-22, 10:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Självklart ska det frossas i räkmackor och semlor när man har betalningsanmärkningar. Dagen till ära bryggdes det gott kaffe. 👋

Vore intressant att se en utskrift av telefonsamtalet som slutade i värsta kalaset med present till värdinnan. Anna grät säkert bort hälften av den gamla spanska mascaran.
Citera
2021-01-22, 10:29
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Jag kan inte se att undersköterska skulle vara ett lämpligt jobb för Anna Book.
Tänk på patienterna och arbetskollegor....
Citera
2021-01-22, 10:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72

Föreslår Hotellstäderska på ett extremt litet hotell..
Då kan Anna puffa kuddar så mycket hon vill, perfektionist som hon är.

Största problemet är ju faktiskt Annas egna attityd till jobb.
Anna vill ju INTE jobba, hon får ju uppenbarligen ångest av det, likaså Felicia.
Citera
2021-01-22, 10:37
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hon skulle inte ens klara utbildningen och skulle lärosätet ändå blidkas av alla tårar skulle hon göra bort sig inom 10 minuter.
Skulle du låta Anna sticka dig? Med allt löshår slängande hit och dit.
Citera
2021-01-22, 10:43
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon skulle inte ens klara utbildningen och skulle lärosätet ändå blidkas av alla tårar skulle hon göra bort sig inom 10 minuter.
Skulle du låta Anna sticka dig? Med allt löshår slängande hit och dit.

Jag kom osökt att tänka på Linda Rosing Thelenius. Hon betalade själv för att utbilda sig till flygvärdinna. När hon var färdig upptäckte hon att hon var flygrädd. Det var i alla fall vad hon sa. Hade Anna fått plats mellan stolraderna kan jag se henne rulla fram i kabinen "Sprit, här var det sprit."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in