Tack! ❤️🙏
Sett båda. Blev lite förvirrad av kläderna men fick förklaring.
Följare NN skriver:
"Kanske är en dum fråga, men funderar på att beställa en Memmo. Men hoppas du får en del av pengarna också då!? Vill ju att du ska få en del av kakan med så att säga. Kram ❤️❤️"
Anna svarar inte. Upptagen av håret. Anna har slutat använda bh.
Jeanetteedling skriver: Jäklar vad fin du är i den där färgen 😍🙌
Annan kommentar: "Hörde att du äntligen fick plats i din pyjamas från 1970-talet." Spruckit upp i sömmarna?
"Varför tog du så illa upp av kommentaren av bastun?"
Inget svar, tårna ömmar fortfarande.
Anna hänger nåt över kameran så vi får sitta i mörker ett tag men Anna vill ju synas så det varar inte länge.
Väldigt viktigt att duscha varje dag - "tycker om att ha en doft på mig". "Roberto svettas väldigt mycket". "Vi vädrar väldigt mycket".
Jeanetteedling håller med om att "Girlsen mår bäst fria 😂"
Del 2. Dramatiskt värre. Vanessa hittar en spindel och skriker. Mamma som är van att bo på landet fixar det.
De genomgångna antibiotikakurerna har slitit hårt på kroppen vilket lett till munsår som nu plåstras om.
Djupandas, ringa Roberto, ta ett glas vatten.
"Vad tycker du om kriminaliteten som har ökat i Sigtuna kommun? Bor här själv och det känns svårt och veta hur man ska förhålla sig."
Annan följare: "Vad har hänt fina? ❤️"
Anna svarar att alla kommuner är lika.
Mycket strykande under näsan, lite krafs med nageln i näsöppningen, stryker av det i håret. Fräscht. Huvudsaken hon använder deo.
Anna funderar på att gå till grannarna och fika eller bjuda hem dom till sig. Pigan har bakat en makalöst god kladdkaketosca.
De känner ju grannarna så då är det fritt fram att umgås.
Själv har jag inte duschat på flera dar och använder inte deo när jag bara är hemma. Det ser mörkt ut hos grannen men inte fan kan dom väl ha lagt sig redan? Jag tar med lite pulver från Superfruit.com och kilar över - dom blir säkert glada.
Jag kan berätta om mina onda knän och önska att nån vill va snäll och skotta åt mig. Tar med värktabletter så dom fattar hur ont jag har.
Jag tycker att Anna ska starta en podd tillsammans med Farao, Trams-Frans och Camilla Gervide. 🤩