Citat:
Ursprungligen postat av
Boolwi
i förhållande till kroppsvikten äter sparvar skitmycket så det är nog ingen lögn att hon faktiskt äter som en sparv
Sorry, menade egentligen att hon enligt henne själv äter som en liten fågelunge, förmodligen mindre mattokig än en sparv..
En anorektisk fågelunge..
https://www.svd.se/ny-skiva-efter-succen
Citat:
Bara för att man är lite rund tror ju folk att man inte gör annat än käkar bakelser varenda dag. Men jag äter som en fågelunge och lever i princip på sushi.
Anna storlögnaren Book drog på rejält med lögner.. Innan Instagram dessutom😅
Vi alla vet ju att Pizza, bröd och bullar hamnat oftare på Annas bord i mängder än något enstaka sushiintag per år.
Pizza och bröd som Anna gång på gång påstår att hon inte äter alternativt " sällan, mycket sällan äter". Jo, Tjena..
Att Anna påminner ju om en viss herr Trump, blir väldigt tydligt här..
Gillar SvDs uttryck "pärlor", de är lite taskiga mot Anna i artikeln.. ..
Citat:
Men tidningarna har aldrig tröttnat på henne och bland rubrikerna de senaste decennierna finns pärlor som: ”Anna Book – offer för porrterror”, ”Anna Book nära dö vid operation”, ”Anna Book såg för tjock ut” och kanske den bästa av alla, Expressenlöpet med orden: ”Anna Books mage sprack”.
– Det är väl som att man inte velat se mina kvaliteter utan sysslat med ytliga personangrepp. Uppenbarligen säljer tidningar när de skriver om mig och det kanske beror på att jag är genuin, jordnära och enkel
.
Edit En annan kul grej apropå bakelser är att Anna surade över att hon inte fått gå på konditorier när hon var med på Fångarna på slottet..
http://soldatmamma.blogspot.com/2010...ingen.html?m=1
Citat:
Jag vet att de andra lagen har ätit skaldjursplatåer och blivit jätteväl omhändertagna, att de varit på konditorier
Anna hade väl tänkt att äta en hårdbrödmacka, utan smör antar jag, om hon själv hade blivit bjuden på konditori, misstänker dock att hon skulle ha dammsugit upp varje smula och dränera TV4s matkontobudget för dessa inspelningar, alldeles på egen hand.