2020-06-05, 19:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
En rätt så meningslös blogg..
Killen som bloggat får Annas karriär att framstå som ingenting, det skulle nog inte Anna tillåta.
Men framför allt skriver han faktafel, noterade jag snabbt då jag läste en sida.
Roberto är ju inte far till alla tre barnen.
Ja det är flera fel på hemsidan .. men antar att Anna hade kunnat stämt den som är ” ägare ” av sidan annars .
Tror att det kan vara Felicia ändå , samma språk . Hon ser nog i perioder Roberto som sin pappa . Och att det är mkt faktafel kan bero på at Anna verkar ljuga om det mesta , troligen även för sina barn .
Men jag vet inte . Kan vara nåt stört fan , typ hon som alltid kommenterade Annas bilder tidigare som har gjort en egen ” idol- sida ” .
Men jag ogillar när det blir sanningar och folk hävdar att det är så .. när man egentligen inte alls vet .
Citera
2020-06-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Han bör också vara utrustad med en rejäl fb-dase för att kunna komma åt.
Tror inte det behövs någon megadase för att komma till. Annas baksida ( läs röv ) är ganska platt därbak. Bredden på röven däremot möter nog inga hinder vid själva införandet...hmm
Citera
2020-06-05, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Tror inte det behövs någon megadase för att komma till. Annas baksida ( läs röv ) är ganska platt därbak. Bredden på röven däremot möter nog inga hinder vid själva införandet...hmm
Nog sant. Vi lämnar fantasierna åt sitt öde tror jag...
Citera
2020-06-05, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det Roberto kan göra är att byta lösenord på hennes telefon. Det är det bästa som kan hända både för honom och oss.
Hahaha det tror du på, då ingår hon ett avtal med Telia och säljaren får stå för allt. Är man stjärna ska allt vara gratis. Mannen och arbetaren i familjen sitter i en rävsax. En hustru, 2 egna barn, ett bonusbarn + nu hennes älskare att försörja och ingen jobbar. Stackars man.
Citera
2020-06-05, 21:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Han var ju och lagde mat till familjen på mors dag om du har missat det.

Ja det vet jag men om jag förstod det rätt var han en gammal vän sedan 20+ år sedan men jag missade om han var vän till Anna eller Roberto. Robertos vänner syns ju aldrig till och är det så att han är Robertos vän borde han väl få fira Robertos födelsedag tänker jag men som sagt missade jag vems vän han var.
Citera
2020-06-05, 23:19
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Nu är Anna "ute på äventyr", bilden visar på sann fjortisanda:

https://www.instagram.com/p/CBDzIrXFQ4T/?hl=sv

Jojbejjto lämnas tydligen ensam hemma trots att det är hans födelsedag, men det är nog den stackars karlsatan bara innerligt tacksam över. Detta är nog den bästa födelsedagspresent han kan få - en stunds lugn och ro från härket.
Citera
2020-06-05, 23:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hahaha det tror du på, då ingår hon ett avtal med Telia och säljaren får stå för allt. Är man stjärna ska allt vara gratis. Mannen och arbetaren i familjen sitter i en rävsax. En hustru, 2 egna barn, ett bonusbarn + nu hennes älskare att försörja och ingen jobbar. Stackars man.
Nej det är väl princip omöjligt. Men det hade varit ett drömscenario. Stackars man ja, sitter i skiten livet ut.
Citera
2020-06-05, 23:34
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det vet jag men om jag förstod det rätt var han en gammal vän sedan 20+ år sedan men jag missade om han var vän till Anna eller Roberto. Robertos vänner syns ju aldrig till och är det så att han är Robertos vän borde han väl få fira Robertos födelsedag tänker jag men som sagt missade jag vems vän han var.
Aha då fattar jag. Vet dock inte om han är deras vän utan bara någon som lagar mat åt familjen Book. Tror vän var en överdrift från Annas sida.
Citera
2020-06-05, 23:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk

Jojbejjto lämnas tydligen ensam hemma trots att det är hans födelsedag, men det är nog den stackars karlsatan bara innerligt tacksam över. Detta är nog den bästa födelsedagspresent han kan få - en stunds lugn och ro från härket.

Anna var ute på äventyr med ena dottern och en jättegod vän som heter Mega Filter, som fick tydligen även plats i bilen när de körde mot vidare äventyr...dessvärre fick Mega Filter inte hänga med överallt, bara när kameran kom fram..
Citera
2020-06-05, 23:49
Medlem
Citat:

Misstänker dock att de var ute på äventyr när Mannen var på jobbet. För när Anna livade och fixade håret skulle hon iväg efteråt och nån av döttrarna hördes säga att hon ville hänga med.
Citera
2020-06-06, 00:04
Medlem
Citat:

Inget filter my ass! Går ju inte att identifiera vem som är vem ens.
Citera
2020-06-06, 00:07
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Misstänker dock att de var ute på äventyr när Mannen var på jobbet. För när Anna livade och fixade håret skulle hon iväg efteråt och nån av döttrarna hördes säga att hon ville hänga med.

Ja, så kan det nog vara, jag var lite korttänkt här, men det verkar ju logiskt...
Men då är det ju synd om karln lik förbannat, en hel kväll (och natt...!) med Anna att genomlida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in