2020-08-27, 11:25
Medlem
LitenTuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gayloard_Fokker
Har hon ingen hals? Ser ut som huvudet sitter direkt påskruvat på kroppen...

Har också märkt det. Hon har väldigt kort hals och sedan hennes grava fetma gör att den korta halsen inte syns. Tycker det passar bra med den bisarra fysionomin på den bisarra Anna Took, matriark för den kriminella fam. Book
Citera
2020-08-27, 11:33
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Är hon besatt??

https://postimg.cc/14g0wV6c

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Eller troende? Ber till högre makter.

Inget att skoja om!
Har följt lite sporadiskt i skam och tystnad, men det står klart att Anna lever i en "alternativ värld", såsom många unga och en del tragiska människor som behöver stimulans. Tänk att leva med tron och inställningen att man ser ut som man gör när man är filtrerad. How dare you, påstå något annat!

Mänskligheten rusar rakt mot stupet, vansinnet har bara börjat. Tänk er nästa generation. Sorgligt.
Vi som hade det så kul och bra.

Flisan kommer komma lindrigt undan. Det finns varken plats eller logik till att hon skulle få fängelse.
Men "prickad" blir hon ju.
Citera
2020-08-27, 11:49
Medlem
OffroadThinkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Jag har inte, har aldrig haft, eller kommer aldrig någonsin att skaffa instagram.
Mao så åker jag snålskjuts på er som lägger ut A`s dråpligheter.
Nu till frågan, kan man inte skicka meddelande till följare som beundrar henne mer än sitt eget förstånd? Från följare till följare menar jag .
Vore lite kul att få veta om dom verkligen menar allvar i sin beundran av en tunna skit.

Ge henne nu inga idéer hur hon kan luska reda på oss troll!
Skulle du skriva och fråga mej skulle jag ljuga så tänderna fladdrade, vill inte riskera block från ers underhållande hemskhet
Citera
2020-08-27, 12:38
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gayloard_Fokker
Har hon ingen hals? Ser ut som huvudet sitter direkt påskruvat på kroppen...

Ser ut som en Red Stripe-flaska.
Citera
2020-08-27, 12:44
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
"Vad fin du är!" lol
Carola kunde kanske hjälpa henne med att kasta ut lite demoner.
Det kunde ju vara något de kunde bonda över! Förbön och grejer?!
Citera
2020-08-27, 12:47
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Ser ut som en Red Stripe-flaska.
Man vill dock skruva korken av dem av heeelt olika anledningar..
Citera
2020-08-27, 13:35
Medlem
Jag har inte sett hennes senaste lives, men av er som sett den är hon av allt att döma sjuk
På RIKTIGT
Instämmer till 100%
Däremot så har vi alla sagt att "nu går det utför snabbt" och "hon är nära en psykisk kollaps" så otrooooligt länge, att vi vid det här laget borde inse att hon aldrig nånsin kommer klappa ihop
Hon har inte bara 1 skruv lös, hela jävla huvudet skramlar ju
Hur kan soc inte omhändertagit dessa ungar är för mig ett mysterium
Citera
2020-08-27, 14:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Jag har inte sett hennes senaste lives, men av er som sett den är hon av allt att döma sjuk
På RIKTIGT
Instämmer till 100%
Däremot så har vi alla sagt att "nu går det utför snabbt" och "hon är nära en psykisk kollaps" så otrooooligt länge, att vi vid det här laget borde inse att hon aldrig nånsin kommer klappa ihop
Hon har inte bara 1 skruv lös, hela jävla huvudet skramlar ju
Hur kan soc inte omhändertagit dessa ungar är för mig ett mysterium

Tyvärr är det nog lite mer som krävs i ett omhändertagandefall.
Felicia har ju haft sin mormor och har väl sett hel och ren ut s a s , det är svårare att se vad en förälder som Anna kan ge för problem till sina barn på sikt.
Det soc ser är framförallt ytan, man brukar även eftersträva stöd framför omhändertagande.
Och det skulle de ju ha fått i ett tidigt stadium.
Dessvärre finns det många Book familjer,där saker hänger i luften.. Inte omöjligt att npf ligger bakom mycket i denna familj, som försvårar mycket.
Citera
2020-08-27, 14:30
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/1XzT12k

Oj vad speedad hon var ikväll.
Stackars Felicia kom in i köket och förmodligen mådde hon inte så bra efter rättegången idag och så sitter mamma och berättar om gamla minnen och skrattar så hon knappt kan berätta klart.
Mycket märkligt.
Ingen normal förälder hade väl gjort något sånt om man inte är påverkad av alkohol eller annat.
Hon nämnde i sin live att hon ju " enligt många inte är frisk "
Berättade plötsligt att "nu blev jag sugen på min man"

Det går utför nu.
Rejält.

Usch, vad mörkt det är.
Så lättad över att världen inte var särskilt digital när jag var ett barn med en galen mamma.
Citera
2020-08-27, 16:42
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Jag har inte, har aldrig haft, eller kommer aldrig någonsin att skaffa instagram.
Nu till frågan, kan man inte skicka meddelande till följare som beundrar henne mer än sitt eget förstånd? Från följare till följare menar jag .
Vore lite kul att få veta om dom verkligen menar allvar i sin beundran av en tunna skit.

Även om du skulle ha instagram så behöver du ju inte följa henne.
Citera
2020-08-27, 20:11
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av OffroadThinking
Ge henne nu inga idéer hur hon kan luska reda på oss troll!
Skulle du skriva och fråga mej skulle jag ljuga så tänderna fladdrade, vill inte riskera block från ers underhållande hemskhet
Tänkte ifall någon med ett trollkonto kunde pröva det. Meddelande behöver väl inte gå genom A?
Från user till user. Äh.... jag svamlar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Även om du skulle ha instagram så behöver du ju inte följa henne.
Jag kommer nog aldrig skaffa I.G. Sms tekniken är ju i sin linda för mig. Blir för svårt för mig
Citera
2020-08-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ser ut som Draculas syster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto