2020-08-19, 11:30
Medlem
nu har hon lagt ut ett meddelande till My Martens på story med en bild på vanessa så står det " my martens jag kör min dotter till pendeln i Märsta"
Citera
2020-08-19, 11:35
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu har hon lagt ut ett meddelande till My Martens på story med en bild på vanessa så står det " my martens jag kör min dotter till pendeln i Märsta"

Varför skriver hon ett personligt meddelande till henne på instastory? Människan blir ju mer fånig för varje dag som går. Är det en förvarning om att hon kommer att titta in till My efteråt?
Citera
2020-08-19, 11:50
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Varför skriver hon ett personligt meddelande till henne på instastory? Människan blir ju mer fånig för varje dag som går. Är det en förvarning om att hon kommer att titta in till My efteråt?

Mja, med risk för att låta gnällig, så är det ju inte särskilt många klick som ska till för att klura ut vad hon håller på med. Det verkar vara någon slags "challenge", där man taggar ett antal personer och frågar "vad de gör just nu", och de svarar genom sin story, och passar frågan vidare till 10 följare till.

My har taggat Tunnan, som svarar genom storyn att hon fimpat Vanessa vid tåget för hon ska till skolan.

Kedjebrev 2020, helt enkelt.

En fråga är ju dock vad som hände med V:s upp-haussade Spanien-pluggande? Är den biten helt nerlagd nu? För dyrt för butiksväktaren/halmpyntet att betala årsavgiften till skolan?
Citera
2020-08-19, 12:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Hon var märkbart hes dagen före och samma dag som festen var. Självklart går man inte på fest om man känner sig förkyld eller är hes i läget som råder.
Jag tror helt enkelt att Anna är sjuk och inte kan med att visa upp det på Instagram efter att ha dels varit på fest och även träffat mängder med olika folk där det givetvis ska kramas.
Högst troligt skäms hon som en hund just nu.

Anna skäms aldrig, för inget är hennes fel.
Hon är världens mest underbaraste och generösaste person.
Får andra personer Corona virus eller någon annan basillusk utav Anna, heter det väl att Anna gett bort dem i all värme.. och omtanke, generositet, snällhet, godhet😚😚😚😚😍😍🥰🥰💗💗💓💓💓💋💋💕💕❣️❣️🙏🙏🙏
Citera
2020-08-19, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna skäms aldrig, för inget är hennes fel.
Hon är världens mest underbaraste och generösaste person.
Får andra personer Corona virus eller någon annan basillusk utav Anna, heter det väl att Anna gett bort dem i all värme.. och omtanke, generositet, snällhet, godhet😚😚😚😚😍😍🥰🥰💗💗💓💓💓💋💋💕💕❣️❣️🙏🙏🙏
Exakt, att hon skäms finns inte på kartan.
Citera
2020-08-19, 15:20
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
En fråga är ju dock vad som hände med V:s upp-haussade Spanien-pluggande? Är den biten helt nerlagd nu? För dyrt för butiksväktaren/halmpyntet att betala årsavgiften till skolan?

Det kanske är klart redan, det är väl ganska vanligt att man är borta en termin.
Citera
2020-08-19, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Det kanske är klart redan, det är väl ganska vanligt att man är borta en termin.
Ja Vanessa skulle vara borta ett år men kom tillbaka tidigare på grund av Corona och studerade resten av terminen på distans.
Citera
2020-08-19, 15:52
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous

Hon skulle väl bara gå andra året på gymnasiet i Spanien? Vet inte hur läsåret ser ut i Spanien och jag gissar att hon åkte hem till Sverige när vårterminen tog slut.
Citera
2020-08-19, 16:04
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Hon skulle väl bara gå andra året på gymnasiet i Spanien? Vet inte hur läsåret ser ut i Spanien och jag gissar att hon åkte hem till Sverige när vårterminen tog slut.
Hon åkte hem tidigare iom Corona . Förståligt , äntligen kommer iväg till efterlängtade studier i Spanien o lära känna nya vänner och så blir det locked down
Citera
2020-08-19, 19:02
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Helt övertygad om att hon ligger lågt pga rättegången! Jag hoppas få va ledig o kunna åka dit...sen på tisdag morgon kommer märsta-omeletten lägga ut fina frukostfoton o att hon ska på viktiga möten
Kan det vara så att tidningarna kontaktat henne med anledning av Lazy F’s rättegång? Det måste svida något oerhört i så fall
Citera
2020-08-19, 19:12
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon åkte hem tidigare iom Corona . Förståligt , äntligen kommer iväg till efterlängtade studier i Spanien o lära känna nya vänner och så blir det locked down

Vi får hoppas att det halvåret blev en riktig ägonöppnare för henne. Det hade nog gjort henne gott att vara borta från Mamma Took, ja hela dysfunktionella familjen, lite längre.
Citera
2020-08-19, 19:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Vi får hoppas att det halvåret blev en riktig ägonöppnare för henne. Det hade nog gjort henne gott att vara borta från Mamma Took, ja hela dysfunktionella familjen, lite längre.

Tror dessvärre inte det, inget av sommarens aktiviteter tyder på det, tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in