2020-08-26, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna är på väg hem. Tjohooo!

Hon har också flera gånger senaste dagarna kallat lägenheten för casa Toledano Book och inte Segunda Casa som tidigare. Hon har även överdrivet mycket benämnt den som deras egna, tryckt väldigt hårt på att det är deras och ingen annans, efter att tidigare mest ha använt uttryck som ”vårt andra hem”. Jag misstänker att det kan bero på att det blivit deras nu men inte varit det tidigare.
Hon tog sin tillflykt dit då pga av dotterns rättegång är min slutsats för att slippa frågor från massmedia och från sina följare av sitt instagramkonto.
Citera
2020-08-26, 09:25
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Hon har också flera gånger senaste dagarna kallat lägenheten för casa Toledano Book och inte Segunda Casa som tidigare. Hon har även överdrivet mycket benämnt den som deras egna, tryckt väldigt hårt på att det är deras och ingen annans, efter att tidigare mest ha använt uttryck som ”vårt andra hem”. Jag misstänker att det kan bero på att det blivit deras nu men inte varit det tidigare.

"Deras" betyder Robertos enskilda egendom om svärfar är någorlunda klok i huvudet.

Lite off topic

I Spanien är arvskatten hög och den räknas ut på ett komplicerat sätt, olika i olika regioner.

Frågan är om Anna skall fly till Spanien en gång till när domen meddelas?
Det är då tidningarna brukar skriva om brottet.

"Idag dömdes dottern till en världsberömd sångerska till sex månaders fängelse för grov stöld från en handikappad åldring och narkotikabrott.

Här är bilder på sångerskans hem när polisen gjorde husrannsakan, polisen hittade narkotika i dotterns rum.

🏠 🏠 👮 👮 🕵️ 🕵️ 💉 💉

Vi har försökt nå den berömda sångerskan för en kommentar, men vi blev inte insläppta på psyket där hon för närvarande är inlagd."
Senast redigerad av trottwell 2020-08-26 kl. 10:06.
Citera
2020-08-26, 09:26
Medlem
hon får oroa sej o fundera en stund till märstamorsan ang filles dom

https://postimg.cc/xkVbfpxN
Citera
2020-08-26, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
Om Robban är av polisen förordnad ordningsvakt så regleras hans klädsel och utrustning ganska hårt i FAP 670-1.

Vilka jävla ögon Märstatrollet stirrar in i kameran med, hon är inte nykter på en fläck!
Trots att hon "mår bättre än någonsin", "är trygg och nöjd med sig själv" och alla andra lögner så måste hon tydligen droga ner sig för att orka med sin vardag. Tragiskt-JA! Men i många stycken självförvållat- JA!
Urrk!

Hon har fått lite codein utskrivet av läkare i secunda-casa-landet. Många anledningar att "åka dit för att ordna upp i viktiga saker." Hon har shoppat runt bland olika läkare och tandläkare i Stockholmstrakten länge för att få sina piller.
Det vore lattjo om hon blev stoppad i tullen..
Citera
2020-08-26, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Hon har fått lite codein utskrivet av läkare i secunda-casa-landet. Många anledningar att "åka dit för att ordna upp i viktiga saker." Hon har shoppat runt bland olika läkare och tandläkare i Stockholmstrakten länge för att få sina piller.
Det vore lattjo om hon blev stoppad i tullen..

Det är olika i olika länder vad man kan köpa utan recept, jag är i det oklara vad man kan köpa utan recept i Spanien men visst har hon ögon som är knappnål vilket kan tyda på intag av något.
I hennes bok berättar hon att hon låg inne för avgiftning efter nyttjat starka läkemedel pga av smärta efter alla 17 operationer ?!
Citera
2020-08-26, 10:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna har fötter som gör att man känner obehag när man tittar på dem. Om jag vore hon skulle jag aldrig fotografera dem och visa till andra.😱😨
Nej det hade inte jag heller gjort. Men kvinnan har ingen skam i kroppen.
Citera
2020-08-26, 10:14
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon tog sin tillflykt dit då pga av dotterns rättegång är min slutsats för att slippa frågor från massmedia och från sina följare av sitt instagramkonto.
Jag tror inte heller det är en slump att de åkte just nu.

Men poängen i det jag skrev rörde just innehavet av lägenheten (ägnade/innehav kontra lån/nyttjande).
Citera
2020-08-26, 10:22
Medlem
Citat:

Men poängen i det jag skrev rörde just innehavet av lägenheten (ägnade/innehav kontra lån/nyttjande).
Nu är de på väg tillbaka till Sverige, de borde sitta i karantän när de kommer tillbaka så mycket som smittan ökar i Spanien men det finns ju inget sådant krav när man kommer till Sverige.😡
Citera
2020-08-26, 10:30
Medlem
Citat:

Okej.
Jag läste inte vad du skrev om lägenheten.
Citera
2020-08-26, 10:44
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:

Antagligen har de ”fått” lägenheten av svärfar och nu träffat mäklare för att sälja den. De behöver pengar till Flisans skadestånd och för att bygga färdigt lekstugan.
Mina föräldrars grannar har byggt ett sånt hus under augusti. Det är klart för inflyttning snart...
Det finns ett avsnitt av arga snickaren som handlar om en ensamstående mamma med en son med någon form av handikapp. Han är 20 men kan inte bo riktigt själv. ”Snickaren” la grunden tog pengarna och stack. Arga snickaren fixade det perfekt. Fast just den bron är kanske bränd?
Citera
2020-08-26, 11:00
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Jag tror det är nära sanningen. Hon har aldrig poängterat vårt så mycket som nu. Hon har aldrig tidigare skrivit/sagt Casa Toledano Book så ofta som nu.
Troligtvis har lgh skrivits över på Jobejto Hans pappa är 80+ så jag gissar att han har börjat ”pytsa ut arvet” till sin ende arvinge.
Citera
2020-08-26, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Antagligen har de ”fått” lägenheten av svärfar och nu träffat mäklare för att sälja den. De behöver pengar till Flisans skadestånd och för att bygga färdigt lekstugan.
Mina föräldrars grannar har byggt ett sånt hus under augusti. Det är klart för inflyttning snart...
Det finns ett avsnitt av arga snickaren som handlar om en ensamstående mamma med en son med någon form av handikapp. Han är 20 men kan inte bo riktigt själv. ”Snickaren” la grunden tog pengarna och stack. Arga snickaren fixade det perfekt. Fast just den bron är kanske bränd?
Inga pengar i världen skulle nog få arga snickarn att sätta foten på tunnans tomt 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in