2020-08-17, 22:45
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hon får vara precis hur anonym som helst, som hon är nu; men vi vet alla att hon inte klarar att vara en i mängden.
När hon väljer att vara offentlig får hon ta att folk spekulerar och kommenterar. Låter inte det egentligen ganska rimligt?
Vad jag tror Melkanmyra menar är att Anna kan väl få vara "en gäst på en fest" bara då föremålet för festen inte är offentlig person. Så vad spelar adressen för roll? Han råkar vara gammal vän med Halmpyntet, då kommer Anna på köpet och det innebär inte att hans adress ska vädras öppet.

För övrigt tror jag Anna är bakis som fan och ligger och läser här och råfnissar åt att vi "saknar henne
Citera
2020-08-17, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Vad vill du säga med det där fullständigt menlösa inlägget?

Att vi borde lämna jubilaren utanför detta, och sluta spekulera i var han bor. Tycker du att det är menlöst så får det stå för dig.
Citera
2020-08-17, 22:48
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Vad jag tror Melkanmyra menar är att Anna kan väl få vara "en gäst på en fest" bara då föremålet för festen inte är offentlig person. Så vad spelar adressen för roll? Han råkar vara gammal vän med Halmpyntet, då kommer Anna på köpet och det innebär inte att hans adress ska vädras öppet.

För övrigt tror jag Anna är bakis som fan och ligger och läser här och råfnissar åt att vi "saknar henne
Jag "saknar" henne inte ett dugg. Gör du, egentligen, det?
Citera
2020-08-17, 22:55
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag "saknar" henne inte ett dugg. Gör du, egentligen, det?
Givetvis inte, därav " "

Men det är ju hennes uppfattning om oss här i Tråden jag syftar på.
Jag kan se henne framför mig, ligger på mage i sängen och slafsar vattenmelon och scrollar på flashback och ropar

-jåbeeeeejto, titta här..alla fjashbackare skriver om mig heeeeela tiden och undrar när jag ska instagramma igen. De saaaaaaknar mig så. Och jag förstår dem, utan mina inlägg har de ju inget att skriva om men Jobejto vet du vad? De ska inte fåååå nåt, nä det ska dem inte. De ska inte få nåt utav mig på på....på minst en DAG...
Citera
2020-08-17, 22:56
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Finns det toplessbilder på Anna Book ?
Citera
2020-08-17, 23:18
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmyra
Egentligen är det väl ovidkommande var jubilaren bor? En person som inte är offentlig, har fest, bjuder sina närmaste med partner. Sen råkar Mr Toledano vara en av dem, vår kära Anna må vara gränslös i sina livesändningar, instagraminlägg, instastories mm... och jag är såå allergisk mot hennes okunskap om hur de/dem ska användas.

Men, är det viktigt att veta exakt var festen hölls? Vilka som var där? Vad de gjorde?

Jag vet var festen var(tog ung 10 min att googla, ratsita,kolla facebook), men måste alla veta det?

Kan hon inte få vara en person i mängden ibland?
Nej inte så länge hon själv kämpar så intensivt för att INTE vara en i mängden. Om hon tystnar nu i några veckor så gissar jag att Varberg har en viss betydelse.
Citera
2020-08-17, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmyra
Att vi borde lämna jubilaren utanför detta, och sluta spekulera i var han bor. Tycker du att det är menlöst så får det stå för dig.
Håller med. Detta är en tråd om kändisskvaller och jubilaren är knappast kändis.

Fortsätter folk här så är det tydligt att ni gör vadsomhelst för att isolera AB och avskräcka samtliga att ha med henne att göra utav risken att själva hamna i strålkastarljuset. Tror inte AB själv nämnde något personligt om födelsedagsbarnet så eloge till henne för det.
Citera
2020-08-17, 23:59
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Jag tror att Anna är rädd för solen för att den ger rynkor, samtidigt som hon tror att solariesolandet bara ger färg och inte skadar huden alls.

Risken för hudcancer kan öka vid solariesolning har jag hört. Vet inte om det stämmer dock.
Citera
2020-08-18, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Finns det toplessbilder på Anna Book ?
Ja, och de vill du inte se.
Citera
2020-08-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Håller med. Detta är en tråd om kändisskvaller och jubilaren är knappast kändis.

Fortsätter folk här så är det tydligt att ni gör vadsomhelst för att isolera AB och avskräcka samtliga att ha med henne att göra utav risken att själva hamna i strålkastarljuset. Tror inte AB själv nämnde något personligt om födelsedagsbarnet så eloge till henne för det.

Jag tycker det är anmärkningsvärt att man bjuder Anna och Roberto om man är polis. Dottern är åtalas för stöld hos en gammal tant och sonen dömd för våldtäkt mot barn och stöld av kläder och var det inte hot också? Vad säger det om polisen ifråga? Jo jag tycker att även han borde ifrågasättas. Hur många poliser bjuder kriminella till sina privata fester?
Citera
2020-08-18, 00:05
Medlem
Anna skriver att de varit vänner i 22 år. Polisen är alltså nära vän med pappan vars son är dömd för våldtäkt mot barn. Roberto som vårdnadshavare till Antonio som figurerar i olika polisutredningar och socialtjänstinsatser. Jag tycker det är anmärkningsvärt. Är det verkligen lämpligt att bjuda dom när dottern står åtalad? Rättegång om någon vecka?
Citera
2020-08-18, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Anna skriver att de varit vänner i 22 år. Polisen är alltså nära vän med pappan vars son är dömd för våldtäkt mot barn. Roberto som vårdnadshavare till Antonio som figurerar i olika polisutredningar och socialtjänstinsatser. Jag tycker det är anmärkningsvärt. Är det verkligen lämpligt att bjuda dom när dottern står åtalad? Rättegång om någon vecka?
Det skrevs tidigare i tråden att det är inte bekräftat att han är polis...... det kanske bara är en trådsanning. Bara för att man kallar sig swecop behöver man ju inte vara polis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in