2020-08-05, 16:27
Medlem
DreamTwisters avatar
Undrar hur kul det var på en skala 1-10 att hennes pinsamma mamma filmade henne på Centralen med sina kompisar... ? Och naturligtvis la ut det på sin egen IG...

Skulle jag försöka nåt sånt med sladdbarnet skulle jag nog fått välförtjänt stryk

Fly flicka, och håll dig borta; vart du nu än skulle åka.
Citera
2020-08-05, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Undrar hur kul det var på en skala 1-10 att hennes pinsamma mamma filmade henne på Centralen med sina kompisar... ? Och naturligtvis la ut det på sin egen IG...

Skulle jag försöka nåt sånt med sladdbarnet skulle jag nog fått välförtjänt stryk

Fly flicka, och håll dig borta; vart du nu än skulle åka.
Hon skulle inte åka nånstans. Hon hämtade kompisar som ska vara hos dem några dagar.
Citera
2020-08-05, 17:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja stackars My. Hur länge kommer My stå ut med att ha Anna hängande efter sig. Det kommer garanterat att sluta i ovänskap. Anna förstår inte sociala koder. Hon har någon bokstavskombination utöver ABC...
Ja jag undrar vad det är My ser hos Anna som gör att hon väljer att fortsätta vänskapen.
Citera
2020-08-05, 17:05
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon skulle inte åka nånstans. Hon hämtade kompisar som ska vara hos dem några dagar.
Synd, såg henne rulla iväg en väska och närde en förhoppning
Citera
2020-08-05, 17:46
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
Jojjebejto måste ju på riktigt va lite retard?

I en av Bookens storys från Spanien 54 veckor sedan - där han sitter som ett frågetecken (han gör det inte på skämt) framför två vodkaflaskor och inte får ner Turkisk peppar-godisar för de är "för stora" för hålet. Efter ett tag hör man något av barnen tipsa om att krossa dem istället o hälla i.... vilket han till slut gör.

Kanske diskuterats i tråden innan men detta hade jag inte sett 😂

Och Anna måste i vanlig ordning framhålla att hon minsann INTE dricker alkohol..

Det mest korkade är att han inte häller spriten i en skål av något slag, löser upp turkiska godiset i den och häller tillbaka på flaskan när det är klart.
Istället krossar han det i små små bitar som han sitter och pillar ner i flaskhalsen. Tar ju evigheter!!!
Citera
2020-08-05, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det mest korkade är att han inte häller spriten i en skål av något slag, löser upp turkiska godiset i den och häller tillbaka på flaskan när det är klart.
Istället krossar han det i små små bitar som han sitter och pillar ner i flaskhalsen. Tar ju evigheter!!!

Ingen i den familjen beskylls för att vara smart....
Citera
2020-08-05, 18:08
Medlem
herregud så barnslig hon är, lyx lyx lyx

https://postimg.cc/gallery/GprJqtR
Citera
2020-08-05, 18:25
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
herregud så barnslig hon är, lyx lyx lyx

https://postimg.cc/gallery/GprJqtR
Ja, hon tycks inte ha utvecklats mentalt sen högstadiet. Allt, precis allt, ska vridas så att hon står i fokus.

Om dottern själv lagt ut det på SIN insta hade jag inte höjt ett ögonbryn...
Citera
2020-08-05, 18:44
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ja, hon tycks inte ha utvecklats mentalt sen högstadiet. Allt, precis allt, ska vridas så att hon står i fokus.

Om dottern själv lagt ut det på SIN insta hade jag inte höjt ett ögonbryn...

Och hur hon förminskar Vanessa. Vanessas "lilla välkomstfika". Det är som Mys "lilla hus" och "lilla trädgård" och "lilla familj". Vanessa kommer aldrig att få bli vuxen i den där familjen.
Citera
2020-08-05, 18:47
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag antar att det redan är inspelat eftersom vi har sett bilder på Anna fr programinspelningen och att margaux har skrivit i sin blogg om Anna i mkt positiva ordalag .
Har Anna sagt något om sin medverkan?
Oerhört märkligt annars?
Citera
2020-08-05, 18:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Och hur hon förminskar Vanessa. Vanessas "lilla välkomstfika". Det är som Mys "lilla hus" och "lilla trädgård" och "lilla familj". Vanessa kommer aldrig att få bli vuxen i den där familjen.

Det är en del i härskartekniken. Genom att förminska medlemmarna i familjen och behandla alla som bebisar får hon makten över dem så att de inte kan fly från det stolliga huset. Bedrövligt!!
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-08-05 kl. 18:58.
Citera
2020-08-05, 19:14
Medlem
Magictrixs avatar
På Insta har Anna hämtat upp sina fem bästisar. Förlåt Vanessas fem bästisar. Men det kom bara två? I alla fall. Eftersom redan till Märsta är lång hade Anna bestämt sig för att hämta dem redan på centralen. Det såg ut att vara fina flickor. Sedan får vi en kavalkad av bilder där Anna pimpat gästrummet så Grand Hotel ligger i lä. Nytvätttade handdukar på sängarna. Små välkomstpresenter till Annas bäs... förlåt till Vamessas bästaste bästa vänner. Jag tror till och med hon har strukit deras duntofflor. Hon har även handskrivet små välkomstlappar till sina underbara förlåt till Vanessas underbara väninnor. För säkerhets skull blev det välkomstfika. Anna är ju mån om tjejernas hälsa så hon såg till att bjuda på Vanessas chokladbollar och köpebullar så tjejerna inte blir för smala och undernärda. Som tack för all uppoffring fick Anna en present. En helt vanlig underbar dag för An... för Vanessa. Jag gissar att Anna kommer guida och vaka över flickorna som en hök för deras eget bästa. Alternativt att de har rika och framgångsrika föräldrar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in