2020-08-18, 00:09
Medlem
Borde skicka mejl till polismyndigheten och fråga hur lämpligt det är att en polis bjuder en kriminell familj på en privat fest. Hur är det med omdömet? En polis är väl alltid i tjänst? Även på sin fritid?
Citera
2020-08-18, 00:15
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Borde skicka mejl till polismyndigheten och fråga hur lämpligt det är att en polis bjuder en kriminell familj på en privat fest. Hur är det med omdömet? En polis är väl alltid i tjänst? Även på sin fritid?

Nej de är inte alltid i tjänst
Citera
2020-08-18, 00:17
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Ja, och de vill du inte se.

Jo det vill jag faktiskt
Citera
2020-08-18, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det skrevs tidigare i tråden att det är inte bekräftat att han är polis...... det kanske bara är en trådsanning. Bara för att man kallar sig swecop behöver man ju inte vara polis.

Står snyggsnuten också.
Citera
2020-08-18, 00:30
Medlem
AB kanske inte har fått lov att posta bilder/filmer från festen? Kan ju vara så enkelt. Om han är polis vill han kanske inte skylta med att AB och bubben är bjudna. Att de syns på hans bilder är inte samma som att hon postar bilder så alla hennes 50-60k följare kan se.
Citera
2020-08-18, 00:43
Medlem
Citat:
Står snyggsnuten också.
Ja......? Blir det mer sant då?
Citera
2020-08-18, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Jo det vill jag faktiskt
https://bloggbevakning.se/2017/08/14...nsann-pa-show/

Bläddra ner och njut.
Citera
2020-08-18, 07:23
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Fast de kriminella var ju inte med på festen... båda barnen är myndiga och egna personer så jag ser inget konstigt i att Roberto kan umgås med en polis.
Citera
2020-08-18, 07:37
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmyra
Egentligen är det väl ovidkommande var jubilaren bor? En person som inte är offentlig, har fest, bjuder sina närmaste med partner. Sen råkar Mr Toledano vara en av dem, vår kära Anna må vara gränslös i sina livesändningar, instagraminlägg, instastories mm... och jag är såå allergisk mot hennes okunskap om hur de/dem ska användas.

Men, är det viktigt att veta exakt var festen hölls? Vilka som var där? Vad de gjorde?

Jag vet var festen var(tog ung 10 min att googla, ratsita,kolla facebook), men måste alla veta det?

Kan hon inte få vara en person i mängden ibland?
Hur i hela friden kan du lägga 10 minuter för att ta reda på var festen var för att sen tala om för oss andra i tråden att inte bry oss om det. Jag bryr mig själv inte om vart festen var och skulle självfallet inte ägna 10 minuter att ta reda på det heller men jag överlåter till var och en i tråden att finna det intressant om de så önskar. Intressant dock om att hör övriga gästers uppfattning om Anna. Kan vi snart se någon på fest hos Anna i Primera Casa? Altanen behöver väl nyttjas lite samt visa upp den fina trädgården med gräsmatta som en golfgreen.
Citera
2020-08-18, 07:41
Poliser får inte göra vad de vill på sin fritid eller visa vilka åsikter och värderingar då bara för att det är deras fritid, det är ett av de yrken där den delen har störst betydelse. Det betyder inte att de är i tjänst ständigt.

Har svårt att se att en polis skulle anses olämplig bara för att denne fortsätter umgås med en mångårig vän för att vännens barn resp styvbarn skulle dömas för brott. Däremot kan jag absolut förstå om man vill hålla låg profil om det.
Citera
2020-08-18, 07:43
Ang Anna på festen så missade jag henne flera gånger innan jag blev klok på att personen längst bort vid bordet inte var en mörkhyad kvinna.
Citera
2020-08-18, 07:49
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Poliser får inte göra vad de vill på sin fritid eller visa vilka åsikter och värderingar då bara för att det är deras fritid, det är ett av de yrken där den delen har störst betydelse. Det betyder inte att de är i tjänst ständigt.

Har svårt att se att en polis skulle anses olämplig bara för att denne fortsätter umgås med en mångårig vän för att vännens barn resp styvbarn skulle dömas för brott. Däremot kan jag absolut förstå om man vill hålla låg profil om det.

Det hela är fånigt - poliser är människor också och har såklart rätt att umgås med sina barndomsvänner, även om deras barn råkar dömas för brott. Så länge han inte deltagit i någon polisutredning som Antonio eller Vanessa förekommit i så är det inga problem.

Ibland så får människor i den här tråden de mest underliga idéer.

Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ang Anna på festen så missade jag henne flera gånger innan jag blev klok på att personen längst bort vid bordet inte var en mörkhyad kvinna.

Jag tror det delvis är en effekt av belysningen - en del andra i den delen av rummet såg ju rätt mörka ut och jag tvivlar på att Anna kunnat sola sig till den nyansen på några korta timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in