Anna visar kraftiga drag av narcissism. Det är jag, jag och jag hela tiden. Får hon inte stå i centrum så tar det hus i helvete med gap och skrik alternativ gråt och ”tyck synd om”.
Övriga familjen är kraftigt medberoende. De tassar på tå och gör vad som krävs för att hålla Anna lugn.
Man får lätt intryck av att Anna skulle behöva terapi. Hon upplevs som väldigt labil och jag tror man gör henne en björntjänst när man ger henne uppmärksamhet i TV, media och sociala medier.
Hon fortsatte lite på sex-temat i dag på liven. I samband med att hon skulle visa upp Hur fin hud hon har ”råkade” hon visa ena bröstvårtan.
Jag vet inte vilka av hennes barn som uppfattade det men Felicia stod i alla fall i bakgrunden.
Ja, 50-åringar har mens. Tidpunkten för klimakteriet är individuell på samma sätt som det är individuellt när man får sin första mens. En del är tidiga medan andra är lite senare.
Så ja, Anna kan absolut fortfarande ha mens och fortsätta med det i några år till.
Klimakteriet kan komma allt mellan 30 och 60 år, men det vanligaste är mellan 45 och 55 år.
Har hon inte opererat bort livmodern? Om de tog äggstockarna vet jag inte.
Ja, 50-åringar har mens. Tidpunkten för klimakteriet är individuell på samma sätt som det är individuellt när man får sin första mens. En del är tidiga medan andra är lite senare.
Så ja, Anna kan absolut fortfarande ha mens och fortsätta med det i några år till.
Klimakteriet kan komma allt mellan 30 och 60 år, men det vanligaste är mellan 45 och 55 år.
Man kan vara i klimakteriet och ha mens/blödningar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!