2020-07-13, 19:47
Medlem
Anna Book ljug DU eller!

Red idag eller var det 2017 , stackars häst.
Byt kläder om du ska slira på sanningen!

https://postimg.cc/gallery/Y9L3mrF

Hoppas hästen överlevde! 🙏🙏🤮
Senast redigerad av Khun-T 2020-07-13 kl. 20:02.
Citera
2020-07-13, 20:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Här förklaras det.

https://www.kamerabild.se/nyheter/fo...entarer-i-topp

Och nu kommer Annas nya favorit:

"Instagram meddelar även att de testar möjligheten att användaren själv ska kunna ta bort ett stort antal negativa kommentarer i ett svep"

Instagram-guden har hört Annas bön.
Ja ingen jublar högre än Anna. Nu har hon blivit kvitt all negativitet och realitet så hon kan fortsätta att leva i sin lilla sagobubbla.
Citera
2020-07-13, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja ingen jublar högre än Anna. Nu har hon blivit kvitt all negativitet och realitet så hon kan fortsätta att leva i sin lilla sagobubbla.

Vilken otur att hon läser här då...rackarn's
Citera
2020-07-13, 20:25
Medlem
Att Anna lägger upp en bild på sig själv från 2017 när hon vägde 50 kg och tror att följarna ska gå på att den är tagen idag, visar att hon själv inte förstår att hennes fetma syns. Ja, medicinskt är detta fetma och inte bara övervikt. Kanske lider Anna av motsatsen till anorexi? Hennes kroppsbild är förvrängd, men åt andra hållet.
Citera
2020-07-13, 20:26
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Anna Book ljug DU eller!

Red idag eller var det 2017 , stackars häst.
Byt kläder om du ska slira på sanningen!

https://postimg.cc/gallery/Y9L3mrF

Hoppas hästen överlevde! 🙏🙏🤮

Men herregud, varför ljuger hon om en sån sak och lägger upp en gammal bild? Hon behöver hjälp på riktigt.
Citera
2020-07-13, 20:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Att Anna lägger upp en bild på sig själv från 2017 när hon vägde 50 kg och tror att följarna ska gå på att den är tagen idag, visar att hon själv inte förstår att hennes fetma syns. Ja, medicinskt är detta fetma och inte bara övervikt. Kanske lider Anna av motsatsen till anorexi? Hennes kroppsbild är förvrängd, men åt andra hållet.
Jepp självinsikten är brutal.
Citera
2020-07-13, 20:36
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumps
Men herregud, varför ljuger hon om en sån sak och lägger upp en gammal bild? Hon behöver hjälp på riktigt.
Jag är inte riktigt med. Vad bevisar att det är en gammal bild? Har jag missat något?
Ridkläder är som skidkläder - man har oftast samma.
Jag är mer förvånad över att hon träningsrider i vita byxor
Citera
2020-07-13, 20:40
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag är inte riktigt med. Vad bevisar att det är en gammal bild? Har jag missat något?

Jämför dagens bild med vilken annan bild som helst från den senaste tiden där mer än hennes ansikte syns så har du beviset där.
Citera
2020-07-13, 20:41
Medlem
Citat:

Det finns inte en chans att hon kan ha samma kläder som då, med tanke på hennes viktökning.
Citera
Citat:

Det förutsätter ju att man håller vikten någorlunda. Ridkläderna som passade när man vägde 50kg går inte med all vilja i världen kränga på sig om man några år senare helt plötsligt väger det dubbla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Vad är det du definierar som "medicinsk" fetma och hur vet du att AB lider av det? (BMI bygger på att vi VET hir mycket hon väger och ej uppskattningar)

Struntar i vikten och önskade att hon finner sig tillrätta med sig själv. Hästbilden är mer rolig för att hon försöker luras att hon varit aktiv idag. Tror andra influencers sysslar med samma i form av tidsinställda inlägg. Det roliga är ju att då ta en bild från en teveinspelning.
Citera
2020-07-13, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det förutsätter ju att man håller vikten någorlunda. Ridkläderna som passade när man vägde 50kg går inte med all vilja i världen kränga på sig om man några år senare helt plötsligt väger det dubbla.
Hon vägde väl inte 50 kg då (lägst i BL var väl 56 kilo?) och knappast varken 100 kilo eller 112 kilo idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in