2020-10-15, 13:07
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Oavsett vad vården sagt kommer hon inte att ändra något när det gäller kost och motion. Den dag det krävs insulin, ändrad kost och regelbunden motion kommer hon att gråta ut i pressen om "hade de bara informerat om det här..."

Hon kommer gråta ut hur sin övervikt endast beror på sin PCOS (till skillnad från Felicia, som bara har dåliga vanor) och hur hon knappt äter någonting alls, faktiskt mindre än en nykläckt fågelunge!

Nåja, när de behöver amputera kroppsdelar så kommer hon gå ned i vikt
Citera
2020-10-15, 14:14
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Oavsett vad vården sagt kommer hon inte att ändra något när det gäller kost och motion. Den dag det krävs insulin, ändrad kost och regelbunden motion kommer hon att gråta ut i pressen om "hade de bara informerat om det här..."

De har garanterat tagit upp det här med vikt, kost och hälsorisker och kollat hennes blodsocker. Något fasteblodsocker går aldrig att få fram, då får de bälta henne de timmar hon behöver vara fastande innan provtagning.

"Dra ner på sockret" = ta 3 kakor i stället för 4. 🍩

Hon borde äta skorpor med fibrer i, det skulle hon nog må bra av, samt röra på sig. En kvällspromenad kanske.
Citera
2020-10-15, 14:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Hon borde äta skorpor med fibrer i, det skulle hon nog må bra av, samt röra på sig. En kvällspromenad kanske.
En? Det räcker inte.

Anna äter ingenting - - - > går upp i vikt
Anna äter lite - - - > går upp i vikt
Anna äter mycket - - - > går upp i vikt
🤷‍♀️
Citera
2020-10-15, 16:02
Medlem
Har det brunnit i huvudet på henne nu? Ironisk till tusen över omelett och vem som hittade på receptet
Citera
2020-10-15, 16:15
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Har det brunnit i huvudet på henne nu? Ironisk till tusen över omelett och vem som hittade på receptet
Det är hennes uppfattning om att vara rolig...Att hon gjorde sig löjlig när hon öste lovord över Fisans försök att kopiera Jennie Wallden kan hon inte ta. Det är naturligtvis inget fel på att laga mat efter en känd Kocks recept, men som Anna brer på kan man ju tro att F är värsta matkreatören. Om jag vore hon skulle jag inte nämna åldringstjuven på mina sociala media. F borde sitta och skämmas, göra sin samhällstjänst och betala skadeståndet. Hur var det, det sades ju att hon genom kontakter hade goda möjligheter att få jobb (vid rättegången alltså)? Nå, så visa det nu!
Citera
2020-10-15, 16:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Bråkar hon om vem som hittade på receptet på omelett?
Hon måste dra ner på "rolighetspillren". De är inte bra för vare sig henne eller hennes omgivning.
Citera
2020-10-15, 16:22
Medlem
nickomyras avatar
Kul av Bookis tycker jag
https://imgur.com/gallery/lasWJn0mkt bättre taktik att svara med humor .
Citera
2020-10-15, 16:40
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Kul av Bookis tycker jag
Jag har nog en annan sorts humor än du
Citera
2020-10-15, 16:52
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Kul av Bookis tycker jag

Visserligen, men då krävs det att humorn är genuin. Här lyser Annas underliggande vrede igenom.
Anna kan aldrig dölja hur ARG hon alltid är. Hade Anna varit en hund hade hon varit Stephen Kings Cujo: 100 kg tung och med rabies.
Citera
2020-10-15, 16:57
Medlem
Citat:
Kul av Bookis tycker jag

Håller med. Mycket smartare. Lite mindre passiv aggressivitet också så blir det ännu bättre. 👍
Citera
2020-10-15, 17:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hon fick nog skriva om det där inlägget 20 ggr pga den underliggande ilskan som gjorde att felstavningar haglade tätt.
Citera
2020-10-15, 17:03
Medlem
GammalGubbkuks avatar
My Martens har uppdaterat sin blogg och instagram, nu är hon och hennes vänner framme i Åre. De verkar ha det jättemysigt med massor av god mat.

Och i Märsta sitter Anna med en omelett och är ARG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in