2020-07-14, 18:36
Medlem
TPLs avatar
Varför blanda sig att i precis allt.
Från Bloggbevakning:
Citat:
My Martens skriver ett blogginlägg på sin blogg.
Anna Book får spelet i kommentarsfältet och svarar på kommentarer så tangentbordet glöder och skriver att hon hoppas att läsaren kommer tillbaka till Mys blogg så att hon ser Annas svar.
Har Anna missat att det är Mys blogg hon befinner sig på? Känner hon sig inte lite väl hemmastadd där?
Citera
2020-07-14, 19:26
Medlem
Topgun855s avatar
Av en slump hamna jag i Odensala idag.
Närmare Suckunge 560.

Huset dom bor i gör sig inte ärligt på bilderna vi sett.
Är mycket sunkigare.
Hur fan kan en vanligt kåk kallas Casa i hennes ögon?

Typiskt 60 tals villa inte nåt speciellt.
Vägen dit bestod av en oljegrusväg riktigt smal.

Området känns malplacerat för en vanlig villaägare.
Hästfolk samt kåkar där det mekas på Volvo 740is.
Senast redigerad av Topgun855 2020-07-14 kl. 19:32.
Citera
2020-07-14, 19:42
Medlem
Nu läxar hon upp en person som tycker det är skönt att det nu står att hon använder filter. Alltid elak så fort någon säger sanningen.
Citera
2020-07-14, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu skriver anna på story att hon sett att hennes artistkollegor säljer kläder o undrar om intresse finns att köpa vanessas kläder...anna brukar hjälpa sina barn att stå på loppisar men det går ju inte med rådande pandemi säger hon
Själv försökte ju Anna sälja sina indiantält till trosor, vet inte hur det gick. Ekonomin i familjen är nog inte så bra fastän man äter på stadshotellet i Sigtuna titt som tätt.
Citera
2020-07-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Av en slump hamna jag i Odensala idag.
Närmare Suckunge 560.

Huset dom bor i gör sig inte ärligt på bilderna vi sett.
Är mycket sunkigare.
Hur fan kan en vanligt kåk kallas Casa i hennes ögon?

Typiskt 60 tals villa inte nåt speciellt.
Vägen dit bestod av en oljegrusväg riktigt smal.

Området känns malplacerat för en vanlig villaägare.
Hästfolk samt kåkar där det mekas på Volvo 740is.
Härligt att ngn äntligen kört förbi Vita Huset alla Suckunge och kan ge en riktig bild. Synd att du inte tog bilder. Hade du stannat så hade du väl blivit en stalker.
Citera
2020-07-14, 19:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu läxar hon upp en person som tycker det är skönt att det nu står att hon använder filter. Alltid elak så fort någon säger sanningen.
Kvinnan tål inte kritik överhuvudtaget. Skämmigt.
Citera
2020-07-14, 20:02
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Kvinnan tål inte kritik överhuvudtaget. Skämmigt.

Plus att hon verkar gilla bland annat uttrycket "motherfucker" i något av de få klipp som går att se. För att inte nämna hennes utläggningar/rants på engelska. Känns som väldigt moget beteende av en 50-åring. Det är inte fråga om en skruv lös, det verkar saknas skruvar helt och hållet.
Citera
2020-07-14, 20:11
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Plus att hon verkar gilla bland annat uttrycket "motherfucker" i något av de få klipp som går att se. För att inte nämna hennes utläggningar/rants på engelska. Känns som väldigt moget beteende av en 50-åring. Det är inte fråga om en skruv lös, det verkar saknas skruvar helt och hållet.

Hur ser man de här episka tillställningarna? Måste man följa hennes IG?
https://www.youtube.com/watch?v=wV1sw8SLJKQ
Citera
2020-07-14, 20:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu skriver anna på story att hon sett att hennes artistkollegor säljer kläder o undrar om intresse finns att köpa vanessas kläder...anna brukar hjälpa sina barn att stå på loppisar men det går ju inte med rådande pandemi säger hon

"Hjälpa sina barn"... Ja kanske det? Jag råkade hamna på en loppis i Solnahallen för ett par år sedan. Det var rätt mycket folk. De hade t o m satt ut Anna Books namn på affischerna, så jag trodde hon skulle sjunga något. Men, nej. Det visade sig att hon hade ett vanligt bord bland alla andra. Jag gick förbi och kikade och det var ingenting för en man i min ålder. Mest var det gammalt porslin och rostrfria bestick. Den typen som inte går att skänka bort, varför de flesta av oss som ärvt våra föräldrar slängt skiten på tippen. Sedan sålde han "damkläder". Om det var hennes egna, dotterns eller Magda Grafs framgick inte. Men då det är väldigt få tjejer som har hennes storlek tror jag inte det kan ha gått så bra det heller. I övrigt var det så ointressanta saker så jag inte minns längre. Kanske en fin smörkniv eller ett hållare för kaffefilter i furu? Men hon gillade att tjöta med folk märkte jag.
Citera
2020-07-14, 20:32
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
"Hjälpa sina barn"... Ja kanske det? Jag råkade hamna på en loppis i Solnahallen för ett par år sedan. Det var rätt mycket folk. De hade t o m satt ut Anna Books namn på affischerna, så jag trodde hon skulle sjunga något. Men, nej. Det visade sig att hon hade ett vanligt bord bland alla andra. Jag gick förbi och kikade och det var ingenting för en man i min ålder. Mest var det gammalt porslin och rostrfria bestick. Den typen som inte går att skänka bort, varför de flesta av oss som ärvt våra föräldrar slängt skiten på tippen. Sedan sålde han "damkläder". Om det var hennes egna, dotterns eller Magda Grafs framgick inte. Men då det är väldigt få tjejer som har hennes storlek tror jag inte det kan ha gått så bra det heller. I övrigt var det så ointressanta saker så jag inte minns längre. Kanske en fin smörkniv eller ett hållare för kaffefilter i furu? Men hon gillade att tjöta med folk märkte jag.

På nästa loppis dyker väl hennes "egna" drejade porslin upp.
Citera
2020-07-14, 20:38
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
På nästa loppis dyker väl hennes "egna" drejade porslin upp.
Det är nog mer ämnat för museum.
Citera
2020-07-14, 21:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hur ser man de här episka tillställningarna? Måste man följa hennes IG?
https://www.youtube.com/watch?v=wV1sw8SLJKQ
Nej hon har öppen profil så det är bara att söka på henne på IG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in