Citat:
Ursprungligen postat av
mamma40
nu skriver anna på story att hon sett att hennes artistkollegor säljer kläder o undrar om intresse finns att köpa vanessas kläder...anna brukar hjälpa sina barn att stå på loppisar men det går ju inte med rådande pandemi säger hon
"Hjälpa sina barn"... Ja kanske det? Jag råkade hamna på en loppis i Solnahallen för ett par år sedan. Det var rätt mycket folk. De hade t o m satt ut Anna Books namn på affischerna, så jag trodde hon skulle sjunga något. Men, nej. Det visade sig att hon hade ett vanligt bord bland alla andra. Jag gick förbi och kikade och det var ingenting för en man i min ålder. Mest var det gammalt porslin och rostrfria bestick. Den typen som inte går att skänka bort, varför de flesta av oss som ärvt våra föräldrar slängt skiten på tippen. Sedan sålde han "damkläder". Om det var hennes egna, dotterns eller Magda Grafs framgick inte. Men då det är väldigt få tjejer som har hennes storlek tror jag inte det kan ha gått så bra det heller. I övrigt var det så ointressanta saker så jag inte minns längre. Kanske en fin smörkniv eller ett hållare för kaffefilter i furu? Men hon gillade att tjöta med folk märkte jag.