2020-06-24, 14:58
Medlem
snowbells avatar
Jag måste ber er hjälpa mig att friska upp mitt minne...
Visst jobbade Anna ett kort tag för inte så länge sedan (nåja) i någon ICA butik?
Det kanske var ett kortare vick?
Var det någon som såg henne när hon arbetade, eller till och med arbetade med henne?
Jag har för mig att det var i samband med att läggan skulle säljas och huset köpas, kanske för att visa banken att hon visst kan dra in några kronor...
Citera
2020-06-24, 14:58
Medlem
Skrev ett träningstips till henne som jag fått av Fridebäck som hon också känner då blockade hon mig på Insta 🤣
Citera
2020-06-24, 15:06
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Jag måste ber er hjälpa mig att friska upp mitt minne...
Visst jobbade Anna ett kort tag för inte så länge sedan (nåja) i någon ICA butik?
Det kanske var ett kortare vick?
Var det någon som såg henne när hon arbetade, eller till och med arbetade med henne?
Jag har för mig att det var i samband med att läggan skulle säljas och huset köpas, kanske för att visa banken att hon visst kan dra in några kronor...
Ja, hon jobbade hårt på toan med sin älskade man. Nåja, jag har ett svagt minne av något liknande, men det var nog bluff, från vem ska jag låta vara osagt.
Citera
2020-06-24, 15:09
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Skrev ett träningstips till henne som jag fått av Fridebäck som hon också känner då blockade hon mig på Insta 🤣
Vad trodde du? Blev du överraskad? Det vore spännande med lite siffror på alla hennes blockningar. Vi är ju ett antal som hamnat där.
Citera
2020-06-24, 15:13
Medlem
Det är en sak jag generellt sett undrar över med dessa sk "frågestunder". Frågar/säger människor verkligen de saker som AB påstår att de säger? Vem gör så? Har mänskligheten verkligen inte kommit längre än så? Oavsett så är det heeeeeelt sjukt. Antingen att fråga/säga "åhhh, du är så bäst" eller att, som det förmodligen är, sitta hemma och hitta på dessa saker som AB gör. Detta om något är ju ett helt galet beteende och kräver avprogrammering av expert!

Är det bara jag som tänker i dessa banor?
Citera
2020-06-24, 15:16
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen
Det är en sak jag generellt sett undrar över med dessa sk "frågestunder". Frågar/säger människor verkligen de saker som AB påstår att de säger? Vem gör så? Har mänskligheten verkligen inte kommit längre än så? Oavsett så är det heeeeeelt sjukt. Antingen att fråga/säga "åhhh, du är så bäst" eller att, som det förmodligen är, sitta hemma och hitta på dessa saker som AB gör. Detta om något är ju ett helt galet beteende och kräver avprogrammering av expert!

Är det bara jag som tänker i dessa banor?
Dom flesta som hör av sej på hennes frågestunder är ju bluff. Folk som driver med henne.
Citera
2020-06-24, 15:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Ja, hon jobbade hårt på toan med sin älskade man. Nåja, jag har ett svagt minne av något liknande, men det var nog bluff, från vem ska jag låta vara osagt.
"Nu livas det igen och hon berättade att hon jobbar extra i "charken" och ibland i "delin" . Hon skulle jobba nästa helg igen. Kanske har missat denna info här i tråden, men någon som vet var hon jobbar? Räcker inte artistlönen längre?"
Skrevs 13/1 förra året.

Kan inte ha varit långvarigt. Timanställd i 15 minuter? De kanske inte hade arbetskläder som räckte till. Efter vinsten i BL VIP berättade hon att hon, när hon var tjock(are) svepte in sig i en sarong, ibland två.
Citera
2020-06-24, 15:25
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/rzC6YCg
Citera
2020-06-24, 15:26
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Nu livas det igen och hon berättade att hon jobbar extra i "charken" och ibland i "delin" . Hon skulle jobba nästa helg igen. Kanske har missat denna info här i tråden, men någon som vet var hon jobbar? Räcker inte artistlönen längre?"
Skrevs 13/1 förra året.

Kan inte ha varit långvarigt. Timanställd i 15 minuter? De kanske inte hade arbetskläder som räckte till. Efter vinsten i BL VIP berättade hon att hon, när hon var tjock(are) svepte in sig i en sarong, ibland två.
Så var det. Känner igen det. Hon jobbade säker där, på utsidan av disken, med att välja vad hon skulle köpa och stoppa in i truten.
Citera
2020-06-24, 15:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ja, det är en bedrift!

- Gastric bypass
- Biggest Loser
- Professionell dietist-hjälp

Men trots allt detta så ser hon ut som Heffaklumpen
Du glömde fettsugningen, plastikop av lös hud efter GBP, borttagning av gäddhäng, botox, powerwalks, PT, skidåkning, gräsklippning, trappträning, rundvandringar i alla varuhus och köplador. Puh, orkar inte mer nu, måste äta en korv.
Citera
2020-06-24, 15:31
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/rzC6YCg

Lite tragikomiskt, hon är ju fet som en padda, men bilderna visar något annat, arma krake.
Citera
2020-06-24, 15:35
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Du glömde fettsugningen, plastikop av lös hud efter GBP, borttagning av gäddhäng, botox, powerwalks, PT, skidåkning, gräsklippning, trappträning, rundvandringar i alla varuhus och köplador. Puh, orkar inte mer nu, måste äta en korv.
Ska du äta en korv? Har du inte sett bilderna på tantens tår? Dom blev jämförda med just korv. Välgrillade, enligt min mening, efter all tid i solariet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in