2020-07-01, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Kompisar är väl att ta i tror jag. Tycker det är stort av Anna att avstå pengar när det finns andra artister som verkligen behöver slantarna.
Hon avstår inga pengar.
Citera
2020-07-01, 20:33
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C81
Kollade liven en gång till och hon måste ha tagit nånting som ni andra säger men hon beter sig som att hon e full samtidigt.. känns sådär gapig och labil som en vinkärring kan va🙈 tillsammans med lite tjack i form av extremt bra bantningspiller från det andra hemlandet Spaaanien😂 som dock inte gjort sitt än🙈
Det finns bara två alternativ till att bete sig så som Anna Book gör i sina live.
Antingen knark + alkohol eller psykiskt sjuk med psykos.
Vad är det av DEM Anna Book? 😇
Senast redigerad av Lillamig72 2020-07-01 kl. 20:36.
Citera
2020-07-01, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det finns bara två alternativ till att bete sig så som Anna Book gör i sina live.

En möjlighet; knark+alkohol PLUS psykiskt sjuk med pågående psykos
Citera
2020-07-01, 21:09
Medlem
Citat:

Jag har jobbat med psykoser i 10 år och det har hon inte, möjligtvis symtom på psykos pga diverse substanser som ger lättare vanföreställningar och paranoid beredskap😊 men jag har ju dock bara sett henne på hennes live och inte pratat med människan så jag tar inte gift på det jag säger men skulle iallafall käka upp min sko om hon har en psykossjukdom😬 man blir ofta väldigt initiativlös och vill helst inte va bland folk och hon e ju ute och flänger jämt så lutar definitivt åt för långa blickar ner i flaskan och pillerburken🙈
Sen tvivlar jag inte en sekund på att hon lider av ett sk personlighetssyndrom i form av emotionellt instabil personlighetsstörning 😅
Senast redigerad av C81 2020-07-01 kl. 21:12.
Citera
2020-07-01, 21:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Förvånar mig inte om det visar sig vara en kombination av båda.
Citera
2020-07-01, 21:52
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Jag har jobbat med psykoser i 10 år och det har hon inte, möjligtvis symtom på psykos pga diverse substanser som ger lättare vanföreställningar och paranoid beredskap😊 men jag har ju dock bara sett henne på hennes live och inte pratat med människan så jag tar inte gift på det jag säger men skulle iallafall käka upp min sko om hon har en psykossjukdom😬 man blir ofta väldigt initiativlös och vill helst inte va bland folk och hon e ju ute och flänger jämt så lutar definitivt åt för långa blickar ner i flaskan och pillerburken🙈
Sen tvivlar jag inte en sekund på att hon lider av ett sk personlighetssyndrom i form av emotionellt instabil personlighetsstörning 😅

Hmm .. tror du ?
Tänker på att Allt ljugande , så lättkränkt , bebisspråket, all bekräftelsebehov . Vad kan det bero på ?
Citera
2020-07-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Nej, det som pågår här är möjligtvis ett gruppbeteende vilket är normalt. Det Anna Book håller på med är däremot inte normalt. Hon lämnar ut sig själv på ett skadligt sätt, och utsätter dessutom sin familj samtidigt.

Visst är det så.Mobben får sitt syre genom att trycka ner Anna Book så långt som möjligt. Helst så långt så hon tar sitt liv. Då är deras seger total!
Citera
2020-07-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hmm .. tror du ?
Tänker på att Allt ljugande , så lättkränkt , bebisspråket, all bekräftelsebehov . Vad kan det bero på ?

Det beror inte på psykos iallafall😅 snarare störning emotionellt😬 i kombination med allt annat som verkar vara knasigt.. en psykotisk person beter sig inte riktigt som hon gör
Citera
2020-07-01, 22:26
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Det beror inte på psykos iallafall😅 snarare störning emotionellt😬 i kombination med allt annat som verkar vara knasigt.. en psykotisk person beter sig inte riktigt som hon gör

Nä psykotisk tror jag inte heller
Citera
2020-07-01, 22:41
Medlem
Ovcharkas avatar
Men gud... När ska folk lära sig att tjack, kokain etc leder till STORA pupiller, och att opioider/opiater (Smärtstillande, morfin etc) leder till SMÅ pupiller.
Citera
2020-07-01, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Men gud... När ska folk lära sig att tjack, kokain etc leder till STORA pupiller, och att opioider/opiater (Smärtstillande, morfin etc) leder till SMÅ pupiller.

Naturligtvis lär det vara smärtstillande Anna går på. Hon la ju dessutom ut massa bilder på när hon besökte läkaren och fick pillren utskrivna. Hon lär ha tagit dem i åratal då det finns många bilder med hennes små pupiller från tidigare. Bilden av hur allt gått fel, arbetslösheten, kriminella barnen, utbrotten, börjar klarna.
Citera
2020-07-01, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka

Ingen har sagt något om just vilken sort Anna skulle kunna tänkas bruka. "Tjackhora" brukar missbrukare kallas generellt, oavsett om de brukar opioider/opiater, eller centralstimulerande.

Däremot är folk ganska övertygade om att det är någon form av substans. Uppåt eller nedåt kvittar.
Senast redigerad av blueberrycake 2020-07-01 kl. 23:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in