Flashback bygger pepparkakshus!
2020-07-10, 16:17
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Jag tycker mer att Kicki Danielsson och Anna Books karriärer påminner om varandra. Båda gillar offerkoftan. Hade Kicki varit med teknisk hade hon också varit på instagram.
Den jämförelsen haltar verkligen av många skäl.
... och du btw.. Kicki är ”på instagram”.
Hennes inlägg är fyllda av humor och självdistans - inte en offerkofta är synlig någonstans
Citera
2020-07-10, 16:47
Citat:
Jag tycker mer att Kicki Danielsson och Anna Books karriärer påminner om varandra. Båda gillar offerkoftan. Hade Kicki varit med teknisk hade hon också varit på instagram.
Hon ÄR på instagram. Följer henne och hon är skitrolig, bjuder på sig själv och är trevlig mot sina följare. Hon har en karriär mycket mer framgångsrik än Book någonsin kan drömma om men har råkat illa ut och haft en del problem. Men hon har aldrig försökt förneka det. Ja offerkoftan har ibland suttit på men det gör den inte nu.
Citera
2020-07-10, 17:11
Medlem
Anna har jobbat idag, rensat ogräs minsann, sen solarium o nu mys med jobejto

https://postimg.cc/gallery/fYnbFNJ
Citera
2020-07-10, 17:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kan det vara därför hon börjat skriva text och musik till en ny låt? Hon tror hon är en superstar.
Ja hon tror väl att hon har något att bevisa nu.
Citera
2020-07-10, 17:21
Medlem
Anna har sått frön idag, för härlig blomning i rosa, blått och vitt. Jo, troligt. På baksidan fröpåsen står såanvisning men Anna behövde tydligen inte läsa den. Mars-april brukar vara lämpligt att så enligt påsarna. Eller är det så att hon på allvar tror det ploppar upp färdiga blomster på en vecka eller så? Lite som om man köpte plastblommor och stack ner i jorden.
Citera
2020-07-10, 17:25
Medlem
Citat:
Anna Book kan inte jämföras med Kicki Danielsson. KD har en gedigen karriär och är en person med en iq som inte AB kommer i närheten av. KD har varit en stor person inom bla country i USA.
Därmed inte sagt att jag är ett fan av KD.
Citera
2020-07-10, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Tror Anna & co var bjudna. I en live pratade hon om att familjen var bjuden på konfirmation men kolliderade med Antonios fotbollsmatch. Hon frågade hur hon skulle prioritera. Skjutsa sonen som inte kunds lösa transporten dit på något annat sätt eller gå på konfirmationsen. Alla på liven tyckte hon skulle välja sonen.
Anna var inte bjuden. Kin ville släta över genom att skriva att hon var saknad
Citera
2020-07-10, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Anna har sått frön idag, för härlig blomning i rosa, blått och vitt. Jo, troligt. På baksidan fröpåsen står såanvisning men Anna behövde tydligen inte läsa den. Mars-april brukar vara lämpligt att så enligt påsarna. Eller är det så att hon på allvar tror det ploppar upp färdiga blomster på en vecka eller så? Lite som om man köpte plastblommor och stack ner i jorden.
Hon vet ingenting,är totalt okunnig på det mesta . Man sår inte frön i juli,det hinner inte komma några blommor i år. Hennes svenska är fruktansvärt jobbig att läsa, det lär man sig redan i grundskolan hur man skriver men hon är duktigast i Sverige på att sola solarium. Jag har inte hört att någon annan göra det längre med tanke på ökad cancerrisk och rynkig hy som följd av det.
Citera
2020-07-10, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna har jobbat idag, rensat ogräs minsann, sen solarium o nu mys med jobejto

https://postimg.cc/gallery/fYnbFNJ

Rensade en halv rabatt sedan slut för dagen... Förstår inte vad de har i hus att göra. Verkar inte vara något nöje eller intresse alls utan mest krav att ha något att visa upp på Instagram. Att rensa ogräs på tomten har hon ju hela dagarna på sig att göra, byggena sköter ju inte hon (ser ut att vara stiltje på Attefallarn i bakgrunden)
Citera
2020-07-10, 17:42
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Synd att hon inte visade hur det såg ut nedanför lerslänten efter regnet. Såg ut som ytlagret i planteringen runnit bort.
Gissar att hon köpt nya, färdiga plantor när de ändå var i Märsta och solade. Jag kan inte minnas att jag någonsin sått blomfrön i mitten av juli. Någon som gör det?
Brickan med snacks - var allt det där för bara henne och Roberto?
Citera
2020-07-10, 17:44
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Rensade en halv rabatt sedan slut för dagen... Förstår inte vad de har i hus att göra. Verkar inte vara något nöje eller intresse alls utan mest krav att ha något att visa upp på Instagram. Att rensa ogräs på tomten har hon ju hela dagarna på sig att göra, byggena sköter ju inte hon (ser ut att vara stiltje på Attefallarn i bakgrunden)
Ja dotterns boudoir lär väl snart omvandlas till rötsvamp när höstregnen kommer
Citera
2020-07-10, 17:46
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Synd att hon inte visade hur det såg ut nedanför lerslänten efter regnet. Såg ut som ytlagret i planteringen runnit bort.
Gissar att hon köpt nya, färdiga plantor när de ändå var i Märsta och solade. Jag kan inte minnas att jag någonsin sått blomfrön i mitten av juli. Någon som gör det?
Brickan med snacks - var allt det där för bara henne och Roberto?
Det var nog baja till jobejto för själv äter hon ju knappt nåt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in