inför den lååååååånga bilresan hem, jag fattar inte att vi bor såååååååå nära varandra.
Anna kanske var ironisk men hon har tidigare inte visat prov på att hon bra på ironi.
Jag fick inte heller ihop försöket till ironi, men det är väl ungefär 1,5 mil mellan Mys nya hus och Suckunge.
Att Anna filtrerar fett, blir uppenbart på Annas BFFs blogg. My har publicerat "the real Anna" förutom löshår, porslinsfasader, ögonbryn. http://imgur.com/a/Zi6IMV2
På tal om något helt annat så undrar jag mest hur man kommer över det dära tv-programmet (möjligtvis svt? finns dock ej i öppet arkiv) där Anna blir roastad av bl.a. Peter Wahlbeck. Har själv inte sett det men en vän till mig berättade om detta och hur Peter hela tiden går över gränsen. Jag bara måste se hur hon hanterar en sådan situation.
Om man äger en lägenhet i Spanien varför då skicka tillbaka nycklarna till värdfamiljen
Misstänker att det inlägget inte var riktigt genomtänkt och visar att dom inte äger någonting i Spanien, inlägget kommer nog tas bort eller så kommer det en förklaring/ny lögn inom kort.
Om man äger en lägenhet i Spanien varför då skicka tillbaka nycklarna till värdfamiljen
Misstänker att det inlägget inte var riktigt genomtänkt och visar att dom inte äger någonting i Spanien, inlägget kommer nog tas bort eller så kommer det en förklaring/ny lögn inom kort.
Det är Vanessas värdfamilj som de skickar tillbaka nycklarna till
My och Anna har väl umgåtts länge? Vissa av er verkar tro att det är en ny bekantskap men hon har florerat på Annas insta genom åren, tillsammans med bla Dr Alban.
I fjol var My nere i Spanien och de var på något slags utegym som Anna inte gillade för det blev jobbigt att lyfta stockar och vad det var. My och hon var även i fjällen. My åkte skidor och hade roligt med sin son medan "madame" låtsades bryta svanskotan när hon poserade på skidorna. Anna åkte 2 meter på skidorna och gav sedan upp om man får tro bilderna osv därifrån.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-06-16 kl. 16:02.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!