2020-07-03, 14:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Aha, så farfar betalar ut arvet i förskott?
Mycket troligt. Annars skulle de inte klara sig.
Långt bak i tråden skrev någon att svärfar ägde hela 97% av lägenheten som såldes.
Hur många bilar har de förbrukat efter Volvon?
Citera
2020-07-03, 14:37
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag försöker få familjens ekonomi att gå ihop. De bor alltså sex vuxna personer i ett hus. Bara maten måste gå på en sju åtta tusen i månaden. El, bredband, försäkring, telefoner, kläder måste kosta flera tusen. En väktare kanske kan dra in en 20 lax efter skatt, om han jobbar natt också? Sedan ska de bygga Atterfallshus också. Har den här inhyrda pojkvännen något jobb? Några bidrag kan de väl inte få eftersom de har råd med bil.
Dom kanske har en webcam xxx show i sängkammaren, eller säljer underkläder som luktar såååå gott o fräscht, en mix utav dubbeldusch och kanelbulledoft.
Citera
2020-07-03, 14:39
Medlem
blandad kompott från instastory

https://postimg.cc/gallery/zKshwJy
Citera
2020-07-03, 14:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Under programmet "4 stjärnors middag" tog Claes af Geijerstam upp att man borde sätta gaffatejp på Anna Book då han menade på att hon pratar för mycket om sig själv.
https://nyheter24.se/noje/alltomteve...tiska-individe
Ja det är nog även kändisar som tycker som vi andra.
Citera
2020-07-03, 14:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Dom kanske har en webcam xxx show i sängkammaren, eller säljer underkläder som luktar såååå gott o fräscht, en mix utav dubbeldusch och kanelbulledoft.
Behövs inte, enligt Aftonbladet i april, hade Anna pengar kvar efter mattaffären. I stället för att betala de 47 000 mattfirman ville ha slutade det med att Anna fick betala 33 000 plus sin del av rättegångskostnaden. Jag förstår inte hur hon kunde säga att hon var nöjd? Hon ser det inte som skämmigt, troligen stolt över att ha skapat rubriker igen.

"– Nu firar jag 22 år med min man och ska köpa en present till honom. Lite pengar har jag kvar på banken efter det här!"
Citera
2020-07-03, 14:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
blandad kompott från instastory

https://postimg.cc/gallery/zKshwJy
Hon ser ut som en celluloiddocka min syster hade som barn.
Citera
2020-07-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja det är nog även kändisar som tycker som vi andra.

Ja, och han sa det redan 25-10-2011, och kärringen ändå fattar inte!
Anna är värre och värre för varje år.
Senast redigerad av nivijag 2020-07-03 kl. 15:06.
Citera
2020-07-03, 15:15
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Mycket troligt. Annars skulle de inte klara sig.
Långt bak i tråden skrev någon att svärfar ägde hela 97% av lägenheten som såldes.
Hur många bilar har de förbrukat efter Volvon?

Det är ingen som vet några procentsatser, det är en trådsanning.
Citera
2020-07-03, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Behövs inte, enligt Aftonbladet i april, hade Anna pengar kvar efter mattaffären. I stället för att betala de 47 000 mattfirman ville ha slutade det med att Anna fick betala 33 000 plus sin del av rättegångskostnaden. Jag förstår inte hur hon kunde säga att hon var nöjd? Hon ser det inte som skämmigt, troligen stolt över att ha skapat rubriker igen.

"– Nu firar jag 22 år med min man och ska köpa en present till honom. Lite pengar har jag kvar på banken efter det här!"

För 2 dagar sedan på hennes IG skrev hon 19 år som gifta.
Citera
2020-07-03, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
För 2 dagar sedan på hennes IG skrev hon 19 år som gifta.
De kanske var ett par i tre år innan giftermålet.
Citera
2020-07-03, 15:35
Medlem
googlade- anna book snatteri

då fanns det bilder på flera av hennes bravader bla när hon kallade ngn lilla smuts
Hon är ju inte speciellt trevlig får jag lova att säga
Citera
2020-07-03, 15:42
Medlem
Clabbe och jag har träffats väldigt mycket. Jag tycker mycket om honom, han är rolig och intelligent. Men han har också sina demoner, säger Anna Book.

Träffats mycket jo tjena. I Tunnans värld räcker det troligen att hon vistats under samma tak som Clabbe. Hans karriär inom branschen är någon helt annat än Tunnans typ tre låtar på 35 år. ABBA Ola and the Janglers, Malta, Little Mike and the Sweet Soul Music Band egna radioprogram mm.
Jag har träffat honom privat ett antal gånger mycket trevlig och ödmjuk vart positivt överraskad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in