2020-10-04, 13:50
Medlem
Typiskt Anna:

Anna berättar om sina symtom.
Anna får frågan om hon ska testa sig. Anna svarar bestämt Nej, då ska man ha mer symtom än såhär.
Minuter senare berättar hon att hon ska ta ett test. Hon får frågan varför hon nyss svarade nej på den frågan. Annas respons:
Jag skojade bara!! Och jag måste ju inte berätta allt. Men jag skojade bara!! Fast andra menar att jag ljuger och ljuger och ljuger. Jag skojade!
Citera
2020-10-04, 14:22
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
"Om Anna Book orkar ljuga för sig själv varje dag så orkar jag också!"

Hahaha, klockrent! Huvet på spiken.

Men jag tror faktiskt många av dessa smördrypande kommentarer är skrivna i rent trollsyfte, alternativt författade av Anna själv.
Citera
2020-10-04, 16:30
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Typiskt Anna:

Anna berättar om sina symtom.
Anna får frågan om hon ska testa sig. Anna svarar bestämt Nej, då ska man ha mer symtom än såhär.
Minuter senare berättar hon att hon ska ta ett test. Hon får frågan varför hon nyss svarade nej på den frågan. Annas respons:
Jag skojade bara!! Och jag måste ju inte berätta allt. Men jag skojade bara!! Fast andra menar att jag ljuger och ljuger och ljuger. Jag skojade!

Att bli anklagad för att ljuga verkar vara en känslig punkt för Anna ... ändå ljuger hon ju ständigt . Och är inte särskilt bra på det heller .
Citera
2020-10-04, 20:00
Medlem
nickomyras avatar
Jag undrar vad 4an betalar för hennes medverkan i fortet .. jag tror det är heeelt ok , med tanke på att det verkar pågå flera dagar och att hon har medverkat i så många avsnitt . Trots att hon är en fd kändis .
Citera
2020-10-04, 20:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Att bli anklagad för att ljuga verkar vara en känslig punkt för Anna ... ändå ljuger hon ju ständigt . Och är inte särskilt bra på det heller .
Ja, förstår inte logiken i att ljuga när man hatar att bli anklagad för det.
Citera
2020-10-04, 20:35
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Tror snarare att det bjöds på dubbelmacka.
Det kan du nog ha rätt i. Too much is never enough!
Familjen T/B verkar ju iaf själva vara helsålda på "den bruna maten".
Nu verkar hon släppt konceptet "bajs som valuta".
Men ...en tonfiskmacka sitter ju dock aldrig fel!
Citera
2020-10-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja, förstår inte logiken i att ljuga när man hatar att bli anklagad för det.
Hon ljuger inte. Hon skojar bara!!
Citera
2020-10-04, 21:16
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jag undrar vad 4an betalar för hennes medverkan i fortet .. jag tror det är heeelt ok , med tanke på att det verkar pågå flera dagar och att hon har medverkat i så många avsnitt . Trots att hon är en fd kändis .
Tror inte det några jättesummor. Fattat det som att olika deltagare får olika betalt, beror ju säkert på efterfrågan. Tror nog Anna är en av dem som får minst. En känd artist får givetvis mer.
Citera
2020-10-04, 22:02
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tror inte det några jättesummor. Fattat det som att olika deltagare får olika betalt, beror ju säkert på efterfrågan. Tror nog Anna är en av dem som får minst. En känd artist får givetvis mer.
Det är inga stora stjärnor kvar där. De får typ traktamente, men Anna har ju ingen inkomst så det blir mest gratis tonfiskmackor
Citera
2020-10-04, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja det är förfärligt att en 50årig kvinna lägger ut massa bilder med filter och alltid avklippt panna , varför klipps bilderna alltid? Hon är så narcisstisk och helt fixerad hur hon skulle vilja se ut. Sedan har hon begränsat hur många som får skriva och alla skriver att hon ser så fantastisk ut, annars tas kommentaren bort. Det var en som frågade en dag varför hon klipper pannan men den kommentaren försvann fort utan svar. är Hon är en människa som inte gör någon nytta varken i hemmet eller i arbetslivet. En egoistisk parasit det är vad Anna är.😡🤮
Som jag har skrivit tidigare, gör Lilla Fridolf slut har Donnan ingen inkomst och får dra till närmaste socialkontor.
Citera
2020-10-04, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Om så är fallet borde Gunde slänga in henne hos tigrarna, många kilo fett att snaska på.
Tigrar vill ha kött inte fett.
Citera
2020-10-04, 22:49
Medlem
Citat:
TV4 är ju Annas kanal enligt henne själv. Hon får vara med för att programmakarna vet att hon gör bort sig och det ger bra reklam för programmet. Stjärnan själv fattar inte att hon skämmer ut sig, bara att hon får synas är belöning för fettot. Hur många skivor har divan gjort? Hur många förnedringsprogram har divan gjort? Kan det vara 3-10 till förnedrings tv? Någon som orkar kolla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in