2020-05-23, 23:34
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Herregud, nu har Anna börjat med sin "matlagning" igen, dvs steka en hög med kyckling, färs, köttbitar eller vad som nu finns i frysen, dela tomater i en hög, dränk sedan allt i massor av köpesåser och dressingar på flaska..
Annas matlagning är ju i samma klass som
Mannerström iaf om man ska tro Kärringarna som skriver uppmuntrande på IG.
De får ju Anna att tro att hon är reinkarnationen av någon avliden gammal hovköksmästare.
Det närmsta jag kan tänka mig kan bli aktuellt för Anna i kokboksavdelningen är en pekbok, där man lär barnen att koka ägg och steka korv a la Anna.

Hon benämner ju dessutom alltid sina kreationer med "enkelt och gott", "enkelt och såååå gott", "enkelt och snabbt"...
Lika variationsrikt som maträtterna.
Och de berömmande kommentarerna är lika debila som vanligt:

Va gott!
Vad gott!!!
Vad gott det ser ut!
Mmmm vad gott!
Gott! Får man be om receptet?
Mmmm va gott! Vad har du för såser?

Och ja, Anna, din dumma kärring, jag är en av dem som än en gång "berömt" dina jävla skapelser! Du har fortfarande inte lyckats lista ut vem jag är, och min utmaning står fortfarande kvar, jag väntar på din blockning! Fast just det, du blockar ju inte alls folk, säger du ju...
Citera
2020-05-23, 23:38
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Men du engagerar dig något fruktansvärt. Hon har fixat en dyr kåk. Låt henne ha den ett tag. So what?
Ja snart kanske kronkalle blandar sej i leken. Värdet av den auktionen kan inte bli överväldigande. Den kåken skulle jag vilja ha värderad av en expert. Min radar säger byggfusk. Vad bra att kärringen med anhang gick på den blåsningen. Svärfarsan missade tydligen tåget.
Citera
2020-05-23, 23:41
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Ja stackarn, fattar inte vad som får honom att stanna kvar. Tror knappast det är för barnens skulle, dom var dömda att misslyckas med tanke på vem deras mor är.

Jag tror faktiskt att dom har det väldigt bra.
Men att det nog inte skulle vara möjligt för en normalbegåvad man att stå ut.
Roberto har ju bevisat i flera lives att han är väldigt barnslig och kanske inte skarpaste kniven i lådan.
Han tycker att Anna är toppen och hon tycker att han är sexig och underbar.
A match made in heaven ☺

https://postimg.cc/gallery/Td7ZDS8
Citera
2020-05-23, 23:57
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Ja snart kanske kronkalle blandar sej i leken. Värdet av den auktionen kan inte bli överväldigande. Den kåken skulle jag vilja ha värderad av en expert. Min radar säger byggfusk. Vad bra att kärringen med anhang gick på den blåsningen. Svärfarsan missade tydligen tåget.
Jag säger 6 till 7 miljoner. Ni får rätta mig när dom säljer. Hon gör en bra affär helt klart
Citera
2020-05-24, 00:17
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Jag tror faktiskt att dom har det väldigt bra.
Men att det nog inte skulle vara möjligt för en normalbegåvad man att stå ut.
Roberto har ju bevisat i flera lives att han är väldigt barnslig och kanske inte skarpaste kniven i lådan.
Han tycker att Anna är toppen och hon tycker att han är sexig och underbar.
A match made in heaven ☺

https://postimg.cc/gallery/Td7ZDS8

Är det en brun mördarsnigel som krälar runt på en artfrände och försöker suga livskraften ur det svagare exemplaret...? Nä, det är ju Anna och Jojbejjto, det lyckliga paret!
Citera
2020-05-24, 00:52
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Jag säger 6 till 7 miljoner. Ni får rätta mig när dom säljer. Hon gör en bra affär helt klart

Är det inte Roberto som äger huset ? Eller hur var det nu.
Hans farsa betalade bostadsrätten de hade i Solna, som stod i hans namn ?
Anna får se till att inte tappa tänderna, hon måste ju bita sig fast ordentligt vid Roberto.
Annars blir det en trångbodd etta i Märsta med tre vuxna barn att se fram emot, den dagen
Roberto blir avprogrammerad från sitt Stockholms syndrom..

Så här har priserna sett ut i området.https://www.booli.se/slutpriser/suckunge/466394/
Det ligger ju inte direkt centralt, trots att bussen går utanför.
Största kapet gjorde de som gjorde om huset och sålde till Bookska hushållet.
Tippar på 5,5-6 miljoner, Attefallshus höjer värdet.
Citera
2020-05-24, 07:39
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Mera mat så här på kvällskvisten!
Kyckling och pullad lax. (Ja, det står "pulled", men allting som har med Annas mat att göra ger konstiga och/eller äckliga associationer.)
Flera olika såser, verkar vara Annas nya grej, nu när chiliexplosion-eran verkar ha dött ut.
Anna poängterar återigen att hon skippar brödet (i det här fallet tortillan) och väljer salladsblad istället.
Som en bonus får vi i bakgrunden se en tatuerad underarm som måste tillhöra herr snoppvift och en fet labb som förmodligen är Fett-Flisan. Äckliga ungar.

https://www.instagram.com/p/CAimcruFC9-/?hl=sv

För nån dag sedan satt hon ju på altanen och åt kanelbulle. Nu är det sallad istället för bröd. Ja,ja - det hjälper säkert.
Citera
2020-05-24, 08:55
Medlem
Kanske en dum fråga men... Hur vet man om man blivit blockad av någon på Instagram? Får man ett meddelande om det eller får man bara inte upp nya inlägg, eller kan göra kommentarer till inlägg?
Citera
2020-05-24, 09:10
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
För nån dag sedan satt hon ju på altanen och åt kanelbulle. Nu är det sallad istället för bröd. Ja,ja - det hjälper säkert.
Och proteinet i salladen som innehåller en droppe protein mot kycklingen hon lastar på.
Citera
2020-05-24, 09:21
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Du glömde bort nog en av de viktigaste orsakerna till att Anna är så impopulär.. Det beror nog på att Annas offerkofta är så stor att hela Sverige ryms i den, om det skulle bli riktigt kallt.
Anna har gråtit och tyckt synd om sig själv i så många intervjuer och tv program, att det står upp i halsen på många svenskar.
Det blir alltid övertydligt då kvällstidningarna lägger upp en artikel på Facebook, kommentarerna haglar av folk som tröttnat på Anna, det har de redan gjort för några decennier tillbaka i tiden.

Åh, hemska öden!

Jag måste ha varit trött och tankspridd då jag skrev mitt inlägg. Hur kunde jag glömma det viktigaste tillbehöret i den Bookologiska riten, nämligen offerkoftan?

Jag skäms! Förmodar att min doktorstitel i Bookologi kan bli indragen nu.

Jag får straffa mig själv med att kolla in några timmar på Youtube med Bookarna.

Citat:
https://postimg.cc/gallery/B3YQM3j

Solarium ikväll och då blev barnen så här glada 👀

Solarium är mikrovågsugnar för människor. Fattar inte varför denna familj är fixerad vid detta.

Citat:
Det är dödsstöten att nämna Flashback!
Hon blir helt galen.
Eller rättare sagt hon blir ännu galnare.

Har hon nämnt Flashback på någon av sina Instagram-sändningar. har inte Instagram så jag vet inte.

Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Kanske en dum fråga men... Hur vet man om man blivit blockad av någon på Instagram? Får man ett meddelande om det eller får man bara inte upp nya inlägg, eller kan göra kommentarer till inlägg?

Jag vet inte men förmodligen dyker det väl upp något meddelande om att du inte har rättigheter att se inläggen. Eller också kommer du bara inte in där.

Bäst vore om det kom upp en skylt med en ilsken Anna och texten: Du har blivit Bookad!
Citera
2020-05-24, 09:27
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania

På mitt vanliga konto är jag blockad och då får jag inte ens upp hennes ig när jag söker .
Citera
2020-05-24, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak

Solarium är mikrovågsugnar för människor. Fattar inte varför denna familj är fixerad vid detta.

Jag fattar. Familjen är lågintelligent och saknar helt konsekvenstänk. De ser bara det positiva (bli bruna, om det nu är positivt) men klarar inte av att ta in den högst påtagliga risken för malignt melanom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in