Citat:
Ursprungligen postat av
Dasuno
Vad menar dottern med ”jag lovar, jag älskar dig”? Varför lägga upp sms ??
Anna och Vanessa har haft sina duster genom åren. Vi minns det konstiga armbrottet och utskällningen när Vanessa hade bakat.
Anna var inte heller glad när troligen farfar skickade i väg henne till Spanien.
Tyvärr utläser jag väl ett tvång att Vannessa hela tiden måste be om ursäkt för allt hon gör på dagarna och bedyra för henne att hon trots allt älskar sin mamma.
Troligen hade de väl bråkat kring att hon ville åka till kompisarna.
Någon här skrev tidigare att familjen trippar på tå hemma för att blidka mamman och jag tror också det är så. Anna är mycket instabil, troligen bla pga missbruk och självmedicineringar så när som helst blir det BAM, BAM, BAM!!!. Hennes bråkande på liven verkar att vara hennes normala familjemode, hon bråkar förmodligen med dem dagligen om de inte lyder det hon säger eller försöker att gå ut.
Visst har vi andra här i tråden också jobbiga dagar med familj och vänner men denna familj har jobbiga dagar varje dag, man har ju inte en lugn stund vare sig på dagen eller natten.
Jag kan då säga att hade det varit min familj hade jag rymt och flyttat långt iväg ifrån dem.
Speciellt som vi förstår att barnen till och med tvingas att vara hemma hela tiden pga att mamman måste hålla ögonen på dem så de inte rymmer eller får för sig att flytta.
Farfadern försökte hjälpa Vanessa att bli fri men det gick inte som vi såg, pandemin förstörde det bland annat och därför är Anna på henne hela tiden som en hök och blir troligen arg för allt som hon gör och vi ser nu hur det är,Vanessa måste som sagt i sms bedyra sin kärlek annars vankas det smisk.Det är en tragisk människospillra till familj vi ser som ingen av oss vill byta med.