2020-05-29, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Kan bara instämma, jag har följt tråden sporadiskt under några år och nu känns det som man försöker koka soppa på en spik. Folk sitter och framhäver sig själva och skulle aaaaaldrig göra som Anna, vad det än gäller. ALLT Anna gör är dåligt, fult och värt att skratta åt tydligen.

Jag ogillar Anna, men att tjafsa om ett recept och skicka hem grejer till henne? Samt trådsanningen att Anna ska vara finsk rom som upprepas i all oändlighet. Någon i tråden kollade folkbokföringen och Anna är inte rom någonstans... But whatever floats your boat
Vi är så många som fullständigt älskar den här tråden, stor underhållning - stick och moralpredika någon annanstans.
Citera
2020-05-29, 11:39
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Väldigt mkt socker i denna dricka!

2,5 dl strösocker till 1.5 liter färdig lemonad.

Blir ju 5 st glas med 30 cl och då blir det ju en halv deciliter socker per glas.

Klart familjen Book gillar denna sockerlag 😂

Det brukar vara ganska gott om socker i lemonad oavsett vem som blandar till den.
Citera
2020-05-29, 11:43
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Varför skriver Anna att hon inte äter godis, chips, glass när hon satt i liven och hetsåt popcorn häromdagen? Hon har väl läst nånstans att det är ”nyttigt”. Upptakten till lemonaden filmades också. Flizan föreslog att den skulle vara utan socker men då slog Anna bakut och sa att det måste vara socker i. Så det var Annas förslag, inte Flizans som hon nu påstår. Precis som en alkoholist som ljuger om dryck så ljuger matmissbrukaren Anna om allt som rör matintag.

Popcorn är faktiskt förvånansvärt nyttigt; googla, upptäck och häpna.
Citera
2020-05-29, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Nyttigt? Det är väl att ta i.
Bättre än köpe-chips och smågodis t ex? Absolut.
Citera
2020-05-29, 12:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Really? Pool som "alla" villaägare? Studsmatta när de inte har ungar i studsmatteålder?

🥱🥱🥱🥱
Anna saknar poolen de brukar utnyttja i sitt Secunda Casa i Spanien. Hoppa och studsa behöver hon, alla rörelser utöver vända blad i boken eller lyfta bullen från fatet.

De flesta här har pool och studsmatta men inte jag. Ev blir det pool i sommar för mig också.
Citera
2020-05-29, 12:13
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Jätte nyttigt är du ju inte. Men det är ju nyttigare med popcorn än att trycka i sig en massa godis och bullar.
Citera
2020-05-29, 12:30
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Jätte nyttigt är du ju inte. Men det är ju nyttigare med popcorn än att trycka i sig en massa godis och bullar.

Nyttigare än tex en morot, givet att man är hyggligt återhållsam med salt och smör på sina popcorn.

https://www.svd.se/5-skal-till-att-popcorn-ar-nyttigt
Citera
2020-05-29, 12:42
Citat:

Nej popcorn är inte nyttigt, men inte heller onyttigt, men du tycks inte begripa skillnaden.

Förövrigt tycks Bookskan bli sjukare för var dag som passerar. Hon borde lägga ner sociala medier och söka hjälp, tyvärr saknar hon självinsikt, så det lär inte ske.
Citera
2020-05-29, 12:48
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Nej popcorn är inte nyttigt, men inte heller onyttigt, men du tycks inte begripa skillnaden.

Nej, upplys mig gärna och förklara varför Medical News Today har fel.
Citera
2020-05-29, 12:48
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Kan bara instämma, jag har följt tråden sporadiskt under några år och nu känns det som man försöker koka soppa på en spik. Folk sitter och framhäver sig själva och skulle aaaaaldrig göra som Anna, vad det än gäller. ALLT Anna gör är dåligt, fult och värt att skratta åt tydligen.

Jag ogillar Anna, men att tjafsa om ett recept och skicka hem grejer till henne? Samt trådsanningen att Anna ska vara finsk rom som upprepas i all oändlighet. Någon i tråden kollade folkbokföringen och Anna är inte rom någonstans... But whatever floats your boat

Men herregud, det är en skvallertråd, lite som se & hör, so what...but whatever floats your boat😂
Citera
2020-05-29, 12:51
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Förövrigt tycks Bookskan bli sjukare för var dag som passerar. Hon borde lägga ner sociala medier och söka hjälp, tyvärr saknar hon självinsikt, så det lär inte ske.

Håller med. Fast då skulle en del av vardagsunderhållningen försvinna.
Citera
2020-05-29, 12:51
Citat:
Nej, upplys mig gärna och förklara varför Medical News Today har fel.

Och vem äter popcorn utan smör/olja/salt?

Förövrigt begrep du tydligen inte vad jag skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in