Men alltså på riktigt nu!!!!!!
Hon är ju heeelt efterbliven!!!!!
Jag läser här till o från sen en tid tillbaka. Jag har Anna på insta men följer henne inte aktivt men hennes matbilder dyker ju upp i mitt flöde. Jag har aldrig sett en av hennes lives förens idag..... men jag har ju förstått på era kommentarer att man borde titta.... ångrar nästan att jag gjorde det....
Hon behöver ju på riktigt psykiatrisk vård!!! O det säger jag i omsorg! Hon har ju fullständigt tappat det!! Nästan otäckt o se... totalt gränslös o växlar till bäbisspråk var o varannan mening... o jag är INTE särskilt pryd o har högt i tak med det mesta, men hon är så opassande gränslös så jag mår illa av att lyssna på henne!!!
Det va första o sista gången jag såg henne live... så fruktansvärt sjuk hon är... hur kan ingen i hennes närhet se det o tvinga henne att få hjälp?!
Hon måste ju förstå att inget företag i världen vill förknippas med henne i nått samarbete?!!!! Eller bli bokad att uppträda nånstans, trots att hon har ett jävla tryck i sin pipa, det kan ingen ta ifrån henne...
Jag själv hade anmält henne om hon på något sätt nämnde mitt företag även om hon va såååååå positiv...
Nu förstår jag ER o allt som ni skrivit om här! Hade nånstans hoppats på att det inte skulle vara så illa som ni skrivit, men det va det, tyvärr....