2020-06-07, 23:55
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Fett-Flisan har lagat mat igen.

https://forumfiles.com/9cJ9xa5aoe/Sc...607_224933_jpg

https://www.instagram.com/p/CBJR5KDlACq/?hl=sv

Anna tycker hon är sjukt duktig.

Det där är saker jag gör när jag har tråkigt. Färs av nån sort, koka i ICAs tomatsås, koka pasta.... Ja, det var väl allt.

Inte imponerad. Och att hon säger Linguine också. Säg spaghetti. Same same. Trådar av pasta.

Jag kan göra det där imorn om jag vill. Har färs i frysen, pasta i torrskåpet och tomatsås i kylen.

Men jag jag kommer inte visa upp det på Instagram. Inte ens vildsvinsburgaren jag tänkt göra lägga upp där.

För jag har inte instagram.
Citera
2020-06-08, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Så länge hon ser att hon har tittare så lär hon hålla på. Men 15k! Vad är det för slags folk som tittar.
Galningar som jag. Tittar på allt med henne när jag jobbar nätter. Nu är det ju inte så mycket live sändningar då. Men allt annat. Även om jag sett en viss video flera ggr så hittar jag alltid något nytt.
Citera
2020-06-08, 00:14
Medlem
Men alltså på riktigt nu!!!!!!
Hon är ju heeelt efterbliven!!!!!

Jag läser här till o från sen en tid tillbaka. Jag har Anna på insta men följer henne inte aktivt men hennes matbilder dyker ju upp i mitt flöde. Jag har aldrig sett en av hennes lives förens idag..... men jag har ju förstått på era kommentarer att man borde titta.... ångrar nästan att jag gjorde det....

Hon behöver ju på riktigt psykiatrisk vård!!! O det säger jag i omsorg! Hon har ju fullständigt tappat det!! Nästan otäckt o se... totalt gränslös o växlar till bäbisspråk var o varannan mening... o jag är INTE särskilt pryd o har högt i tak med det mesta, men hon är så opassande gränslös så jag mår illa av att lyssna på henne!!!

Det va första o sista gången jag såg henne live... så fruktansvärt sjuk hon är... hur kan ingen i hennes närhet se det o tvinga henne att få hjälp?!

Hon måste ju förstå att inget företag i världen vill förknippas med henne i nått samarbete?!!!! Eller bli bokad att uppträda nånstans, trots att hon har ett jävla tryck i sin pipa, det kan ingen ta ifrån henne...
Jag själv hade anmält henne om hon på något sätt nämnde mitt företag även om hon va såååååå positiv...

Nu förstår jag ER o allt som ni skrivit om här! Hade nånstans hoppats på att det inte skulle vara så illa som ni skrivit, men det va det, tyvärr....
Citera
2020-06-08, 00:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Det där är saker jag gör när jag har tråkigt. Färs av nån sort, koka i ICAs tomatsås, koka pasta.... Ja, det var väl allt.
Inte imponerad. Och att hon säger Linguine också. Säg spaghetti. Same same. Trådar av pasta.
Jag kan göra det där imorn om jag vill. Har färs i frysen, pasta i torrskåpet och tomatsås i kylen.
Men jag jag kommer inte visa upp det på Instagram. Inte ens vildsvinsburgaren jag tänkt göra lägga upp där.
För jag har inte instagram.

Förmodligen är det pasta, färdig tomatsås på burk och färdigrullade kycklingköttbullar från Lidl, och med tanke på Annas nivå när den kommer till matlagning dvs steka en hög kött serverat med pasta och köpesås, så är ju förstås Felicia en mästerkock som faktiskt kan röra ihop maten. Observera röra ihop sås plus kött..
När Anna gjorde Paella sist, var Robertos kompis tvungen att visa Anna någon dag innan hur hon skulle laga en paella, samtidigt som Anna filmade.. annars skulle hon inte klara av att laga maten själv.
Citera
2020-06-08, 00:24
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Men alltså på riktigt nu!!!!!!
Hon är ju heeelt efterbliven!!!!!

Jag läser här till o från sen en tid tillbaka. Jag har Anna på insta men följer henne inte aktivt men hennes matbilder dyker ju upp i mitt flöde. Jag har aldrig sett en av hennes lives förens idag..... men jag har ju förstått på era kommentarer att man borde titta.... ångrar nästan att jag gjorde det....

Hon behöver ju på riktigt psykiatrisk vård!!! O det säger jag i omsorg! Hon har ju fullständigt tappat det!! Nästan otäckt o se... totalt gränslös o växlar till bäbisspråk var o varannan mening... o jag är INTE särskilt pryd o har högt i tak med det mesta, men hon är så opassande gränslös så jag mår illa av att lyssna på henne!!!

Det va första o sista gången jag såg henne live... så fruktansvärt sjuk hon är... hur kan ingen i hennes närhet se det o tvinga henne att få hjälp?!

Hon måste ju förstå att inget företag i världen vill förknippas med henne i nått samarbete?!!!! Eller bli bokad att uppträda nånstans, trots att hon har ett jävla tryck i sin pipa, det kan ingen ta ifrån henne...
Jag själv hade anmält henne om hon på något sätt nämnde mitt företag även om hon va såååååå positiv...

Nu förstår jag ER o allt som ni skrivit om här! Hade nånstans hoppats på att det inte skulle vara så illa som ni skrivit, men det va det, tyvärr....

Ja, hon är antagligen sinnessjuk, men fram till hon förstår det själv så får man leva med att roa sig åt galenskaperna.

Helst hade jag ju velat att hon blev normal och klippte gräsmattan och slutade med Instagram etc. Jag vill ingen ont. Jag vill att alla ska vara snälla.

Men i detta fall... It's a lost cause.
Citera
2020-06-08, 01:21
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Gräsklipparn har säkert pajat. Man såg att den var testkörd, så dom kan ha kört klippkniven i ett par stenbumlingar som gjort den obrukbar.
Sådana billiga modeller lönar sig knappt att serva eller reparera.
Citera
2020-06-08, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vem är tunnan?

Tunnan är ju hon som ser ut som en tunna i kroppen. Smällfeta äckelfettot Anna Book såklart som denna tråd handlar om.
Citera
2020-06-08, 02:44
Medlem
Får hon inte gråta i pressen snart , kommer hon att få ett sammanbrott. Tunnan är nära att explodera snart.
Citera
2020-06-08, 07:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Tunnan är ju hon som ser ut som en tunna i kroppen. Smällfeta äckelfettot Anna Book såklart som denna tråd handlar om.
Ah det borde jag förstått.
Citera
2020-06-08, 07:14
Medlem
nya bilder från insta på filterdrottningen utav märsta

https://postimg.cc/gallery/T1dtZVC
Citera
2020-06-08, 08:28
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
De fastlandsspanjorer som inte röker är lätträknade.
Costa del sol är ungefär fem stenkast från... (Ta-daa!) Marocko!!

Anna drar ingen zutt.
Benso och Tram för hela hennes veckopeng.
Hon hade dock förmodligen bara mått bra av lite zutt istället.
Misstänkte att Anna inte drar en zutt. Är väl mest flödder där?
Citera
2020-06-08, 08:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nya bilder från insta på filterdrottningen utav märsta

https://postimg.cc/gallery/T1dtZVC
Hon ser ju fan inte verklig ut. Är väl tio filter på det kortet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in