2020-05-16, 22:33
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Kan ju vara så att grabben är kär i lill Anna. 20 år och flytta hemmifrån till sin flickvän. Ung och naiv har vi alla varit.
Ung och naiv har jag också varit. Det står jag för. Men att sänka mej så lågt, som att bli en del av Löjliga familjen, den botten har jag aldrig nått.
Citera
2020-05-16, 22:36
Medlem
TPLs avatar
Om det väntas tillökning är det inte Annas sås som är orsaken.
Citat:
Det är inte korven man blir tjock av, det är såsen.
Och den kommer inte från Blå Band eller vad de nu heter.
Citera
2020-05-16, 22:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Ung och naiv har jag också varit. Det står jag för. Men att sänka mej så lågt, som att bli en del av Löjliga familjen, den botten har jag aldrig nått.
Är hans päron lika konstiga? Den genblandningen bådar inte gott.
Citera
2020-05-16, 22:42
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Om det väntas tillökning är det inte Annas sås som är orsaken.

Och den kommer inte från Blå Band eller vad de nu heter.

Nej, det är ju Snorr, förstås!
Citera
2020-05-16, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är hans päron lika konstiga? Den genblandningen bådar inte gott.

... och han bodde tidigare på olika adress.

Lucas tidigare adresser
Lucas Lundström bodde tidigare på majeldsvägen 17 i Sundbyberg. Han har även bott på Evenemangsgatan 18 i Solna, Evenemangsgatan 18 i Uppsala, Evenemangsgatan 18 i Solna, Björnsonsgatan 54 i Bromma, och Strömbäck 20 i Sävar.
Citera
2020-05-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Håller med dig, vem vill flytta in hos Anna, men grabben är tydligen ung och kär. Hur man tillfredsställer en kvinna får han ju tips om av sin svärmor genom instagram.
Citera
2020-05-16, 22:59
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Håller med dig, vem vill flytta in hos Anna, men grabben är tydligen ung och kär. Hur man tillfredsställer en kvinna får han ju tips om av sin svärmor genom instagram.
Glöm inte att hon också städar kl 04.30 på morgonen med sin partykungshögtalare på hög volym blinkades...
Citera
2020-05-16, 23:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Glöm inte att hon också städar kl 04.30 på morgonen med sin partykungshögtalare på hög volym blinkades...
Det var en engångsföreteelse, hon vaknade säkert av vallningar.
Citera
2020-05-16, 23:14
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Hon är nog bara fet.
Men hela den där familjen är så sjukt störd att de nog mycket väl kan ha planerat att göra Fett-Flisan på smällen bara för att hon ska få en anledning att slippa fängelse.
Med ett eget boende (Attefallshus på föräldrarnas gräsmatta) ett fast förhållande (med en små-pojke) och ett gemensamt barn, så kan man visa upp en fasad av stabilt familjeliv...
Tyvärr är du nog närmare sanningen än vad du själv anar. Denna familj är ju i stånd till vad som helst. sen kan man ju undra vad är det för fel i huvudet på Lukas......
Citera
2020-05-16, 23:16
Medlem
Citat:
Kan ju vara så att grabben är kär i lill Anna. 20 år och flytta hemmifrån till sin flickvän. Ung och naiv har vi alla varit.

Flytta ihop med flickvän javisst.. men att skriva sig hos hennes föräldrar är väl inte riktigt normalt, inte i min värld iallafall.

Undrar varför jag bryr mig....?

//
Över och ut
Citera
2020-05-16, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Flytta ihop med flickvän javisst.. men att skriva sig hos hennes föräldrar är väl inte riktigt normalt, inte i min värld iallafall.

Undrar varför jag bryr mig....?

//
Över och ut
Han vill väl ha posten dit. (Ironi)
Citera
2020-05-16, 23:35
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/4JsRNgP

Anna på hästryggen.
Känns på gränsen till djurplågeri.
Citera