2020-05-31, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Varför i hela friden lägger hon upp sånt här. Förstår hon inte att just sånt här inbjuder till att driva ännu mer med henne?

Lite tips till dej Anna, för jag vet att du läser här. När någon uppenbart skriver något för att få se det numera klassiska scenariot men förstelnat ansiktsuttryck, vidgade näsborrar och du som gör ett stort nummer av hur du blockar och tar skärmdumpar av troll. Andas, ta det lugnt och låt det passera. Det är dina reaktioner och framför allt ditt efterspel som gör att folk vill driva med dej. Om du ändå vill kommentera, vänd på det och gör nåt kul av det. Tex. Nej jag visste inte att maken kallas halmpyntet, men fan vilket bra namn. Dets snor jag.

Exakt. Hon borde vid det här laget ha fattat att attack inte är det bästa försvaret
Följer inte tråden elr hennes IG slaviskt, men när jag då och då tittar in ser jag att det tagit hus i helvete för ngn kommentar
Tror vi lever i symbios, vi och Anna
Hon känner att hon lever när hon läser här och vissa kommentarer
Och vi bjuds på en tragikomisk föredettings upprätthållande av stjärnstatus och ett fantastiskt lyckat liv
Kantat av kärlek, underbara felfria barn, ett vackert hem, o e r hört stort umgänge, och en äkta man som är vältränad sexhingst som "jobbar i säkerhetsbranchen"
Hon mår piss, känner sig förmodligen tom känslomässigt
Normala människor gör inte så här, normala människor drar sig tillbaka, checkar in på avgiftning och terapi
Men nähä..jag glömde
Anna är inte normal
Citera
2020-05-31, 16:53
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/NFmZ21R

Man måste ändå ge Anna att dom är en sammansvetsad familj.
Lite fint ändå även om barnen nog borde försöka skaffa sig lite vänner så dom inte blir lika ensamma som Anna.
Citera
2020-05-31, 17:37
Medlem
Alla borde vid här laget veta att man tvättar händerna efter man varit ute, INNAN man kramas och pussas. Antonio valsar in och kramar om mamsell det första han gör.... som gjort för att sprida Corona viruset vidare. Samma sak när halmpyntet kom hem häromdagen. Prio ett är att uppmärksamma mamsell med kramar och pussar.
Citera
2020-05-31, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Alla borde vid här laget veta att man tvättar händerna efter man varit ute, INNAN man kramas och pussas. Antonio valsar in och kramar om mamsell det första han gör.... som gjort för att sprida Corona viruset vidare. Samma sak när halmpyntet kom hem häromdagen. Prio ett är att uppmärksamma mamsell med kramar och pussar.

Kommer nog en förklaring på Instagram snart, ”alla i familjen har handsprit med sig” och är jättenoga med att använda den.
Citera
2020-05-31, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Kommer nog en förklaring på Instagram snart, ”alla i familjen har handsprit med sig” och är jättenoga med att använda den.

Nah.. Anna Tookpanna läser aldrig här 🤭
Citera
2020-05-31, 18:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/NFmZ21R

Man måste ändå ge Anna att dom är en sammansvetsad familj.
Lite fint ändå även om barnen nog borde försöka skaffa sig lite vänner så dom inte blir lika ensamma som Anna.

För Felicias räkning är det nog försent.
Så rart att sonen har likadan tatuering som pappsen.
Jag tror nog Anna byggt upp barnens känsla för sin mor, på samma sätt som hennes mor gjorde för Anna.
Vilket betyder zero copingskills, ansvarskänsla, osjälvständighet och en otrygghet som bara kan underlätta om man har millimetertät kontakt med morsan som kör med martyrsnack.
Dvs att mamma så ledsen, mamma inte glad, mamma gråter, mamma kan dö, mamma kämpar hårdast i hela världen..
Det gör att barnen blir rädda att stå på egna ben, för om de gör det är det synd om mamma och dessutom klarar de sig inte utan morsan, för världen utanför är farlig...
Citera
2020-05-31, 18:35
Medlem
Nu blev det mer pussar och kramar när den spanska kocken kom.
Gräset ser inte speciellt nyklippt ut.
Anna fixar nog det i morgon, hihi.
Citera
2020-05-31, 18:48
Medlem
EndastJag01s avatar
Om Anna vore smart skulle inte hennes lajvar vara gratis, hon skulle ta betalt för att få se på dom.
Hon skulle tjäna rätt bra på det, det är många här som skulle betala för showen. En win-win situation.
Utnyttja den, Anna!
Citera
2020-05-31, 18:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Varför i hela friden lägger hon upp sånt här. Förstår hon inte att just sånt här inbjuder till att driva ännu mer med henne?

Lite tips till dej Anna, för jag vet att du läser här. När någon uppenbart skriver något för att få se det numera klassiska scenariot men förstelnat ansiktsuttryck, vidgade näsborrar och du som gör ett stort nummer av hur du blockar och tar skärmdumpar av troll. Andas, ta det lugnt och låt det passera. Det är dina reaktioner och framför allt ditt efterspel som gör att folk vill driva med dej. Om du ändå vill kommentera, vänd på det och gör nåt kul av det. Tex. Nej jag visste inte att maken kallas halmpyntet, men fan vilket bra namn. Dets snor jag.
Men kära du.. Du får tänka på att sånt där kräver självdistans.
Citera
2020-05-31, 19:29
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Nu blev det mer pussar och kramar när den spanska kocken kom.
Gräset ser inte speciellt nyklippt ut.
Anna fixar nog det i morgon, hihi.
Fattar inte om denna Norberto är vän med familjen eller Annas mi amor som har anställt honom för att laga PAELLA?
Citera
2020-05-31, 20:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Om Anna vore smart skulle inte hennes lajvar vara gratis, hon skulle ta betalt för att få se på dom.
Hon skulle tjäna rätt bra på det, det är många här som skulle betala för showen. En win-win situation.
Utnyttja den, Anna!

Nää, ett sånt värde har inte Anna att man vill betala för att se henne.
Det kommer Anna raskt att inse och därefter, som många gånger förr återkommer hon med ett öppet instagram, så att hon återigen kan blocka, blocka, blocka, blocka, blocka, blocka...
Det är det Anna lever för, att träna blockeringsfingrarna.
Däremot kan Anna kan köra betting med alla sina vänner, grannar mfl om hur många Anna kommer att blocka per dag.
Citera
2020-05-31, 20:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Undrar om hon någonsin livear utan att ta sig på girliesarna.
Nix det tror jag inte är möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in