Citat:
Varför i hela friden lägger hon upp sånt här. Förstår hon inte att just sånt här inbjuder till att driva ännu mer med henne?
Lite tips till dej Anna, för jag vet att du läser här. När någon uppenbart skriver något för att få se det numera klassiska scenariot men förstelnat ansiktsuttryck, vidgade näsborrar och du som gör ett stort nummer av hur du blockar och tar skärmdumpar av troll. Andas, ta det lugnt och låt det passera. Det är dina reaktioner och framför allt ditt efterspel som gör att folk vill driva med dej. Om du ändå vill kommentera, vänd på det och gör nåt kul av det. Tex. Nej jag visste inte att maken kallas halmpyntet, men fan vilket bra namn. Dets snor jag.
Lite tips till dej Anna, för jag vet att du läser här. När någon uppenbart skriver något för att få se det numera klassiska scenariot men förstelnat ansiktsuttryck, vidgade näsborrar och du som gör ett stort nummer av hur du blockar och tar skärmdumpar av troll. Andas, ta det lugnt och låt det passera. Det är dina reaktioner och framför allt ditt efterspel som gör att folk vill driva med dej. Om du ändå vill kommentera, vänd på det och gör nåt kul av det. Tex. Nej jag visste inte att maken kallas halmpyntet, men fan vilket bra namn. Dets snor jag.
Exakt. Hon borde vid det här laget ha fattat att attack inte är det bästa försvaret
Följer inte tråden elr hennes IG slaviskt, men när jag då och då tittar in ser jag att det tagit hus i helvete för ngn kommentar
Tror vi lever i symbios, vi och Anna
Hon känner att hon lever när hon läser här och vissa kommentarer
Och vi bjuds på en tragikomisk föredettings upprätthållande av stjärnstatus och ett fantastiskt lyckat liv
Kantat av kärlek, underbara felfria barn, ett vackert hem, o e r hört stort umgänge, och en äkta man som är vältränad sexhingst som "jobbar i säkerhetsbranchen"
Hon mår piss, känner sig förmodligen tom känslomässigt
Normala människor gör inte så här, normala människor drar sig tillbaka, checkar in på avgiftning och terapi
Men nähä..jag glömde
Anna är inte normal