2020-05-31, 14:00
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
bilder från liven

https://postimg.cc/gallery/Xqb08j3

Pyntet måste ha en tatuering som talar om för honom vad som är upp och vad som är ner. Säger en del.
Citera
2020-05-31, 14:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Anna borde göra normala saker. Typ ta ett jobb på konsum. Odla rabarber och annat i trädgården. Säga åt barnen att skaffa utbildning eller jobb. Vara helt OK med att hon kör en Ford. Sluta med Instagram. Börja laga mat och dammsuga.

Det är helt okej. Men hon gör det inte, och därför är det så roligt att se denna färja kapsejsa.

Om hon är artist så är jag artist. Typ. På 90-talet gjorde jag techno-låtar i nåt nedladdat program.

Jag är också artist, jag spelade blockflöjt inför publik på skolavslutningen i 3an och kom av mig. Fast jag har faktiskt inte berättat det för någon förrän nu.

Om jag fastnade i detta misslyckande, som naturligtvis var flöjtens fel, solstrålarnas fel som stack mig i ögat, mina klasskompisars fel som spelade rätt - då hade jag ältat om det i åratal som Anna.
Om jag hanterar misslyckande som Anna skulle jag nog också vara hemma varje dag och sitta i en egenkomponerade Daglig verksamhet i form av lådstädning och spela blockflöjt i sovrummet framför mobilkameran live, inför miljontals förmodade fans.. Okej då, några hundra, ja eller 50..
3 stycken.
Citera
2020-05-31, 14:17
Medlem
Såg en pytteliten del av liven tidigare
Men visst tusan var hon småfull ?
Andrahandkränktes å Halmpyntets vägnar när hon smetade och kletade på honom 👀🤮
Citera
2020-05-31, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Kan inte sluta fundera på det här med snöplogsbladet.

En annan sak jag undrar över till er som följer henne. Odlar dom nåt grönsaksland, kryddor eller färskpotatis? Sånt är ju väldigt vanligt när man bor lantligt.

Kan va så att förra ägaren hade hjuling att ploga med, men glömde plogen vid flytt. Men Anna vägrar lämna tillbaka den.
Citera
2020-05-31, 14:47
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Kan va så att förra ägaren hade hjuling att ploga med, men glömde plogen vid flytt. Men Anna vägrar lämna tillbaka den.
Tänkte att nån stackars granne avlastat Roberto med lite ploghjälp under vintern och förvarar den där till nästa vinter. Eller så är det någon bekant som förvarar den där tillsvidare.
Citera
2020-05-31, 14:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Undrar om hon någonsin livear utan att ta sig på girliesarna.
På den bild jag såg var det väl Robertos hand på hennes ena bröst.

Det lär bli gråt när hon drabbas av Breast implant illness.
"Ledvärk, ångest och försämrat minne."
Citera
2020-05-31, 14:55
Medlem
Tuttlutts avatar
Märkligt med en kvinna på 50 som är så fascinerad av sina egna bröst 🙄

https://postimg.cc/bZM3q3xC/942ff29c
Citera
2020-05-31, 15:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Hon verkar vara utbildad kosmetolog.
Ko-smet-å-låg. Anna saknar bildning.
Såg lite av YT-klippet där hon sminkade sig. Efter 3-4 lager syntes ingen skillnad. Hon skryter över sin naturligt vackra hy men avslöjas då och då när hon missar filtret.
Citera
2020-05-31, 15:07
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Det är väl det enda hon ser när hon tittar ner? Jag skulle också vara fascinerad om jag inte såg mina fötter för att melonerna skymmer sikten.
Citera
2020-05-31, 15:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Anna har ju ingen sysselsättning, att krama bollar är ju stressreducerande.
Nu när hon äntligen.. Igen.. lyft och lagt in kuddar och format om de högst ordinära i storleken, hängbrösten får hon en ytterligare punkt att sysselsätta sig med i sin Dagliga verksamhet.

Män som ständigt kramar och klämmer sig därnere, brukar ju ha mer än en skruv lös..så..
Citera
2020-05-31, 15:24
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det lär bli gråt när hon drabbas av Breast implant illness.
"Ledvärk, ångest och försämrat minne."

Ptjae, precis som med tänderna så behöver bröstimplantat underhållas och bytas ut ungefär var tionde år. Hur länge sedan var det hon opererade in tuttarna nu? Tre? Så tanten lär behöva göra en tuttjobb i sena 50-årsåldern. Lär väl bli lagom kul.
Citera
2020-05-31, 16:05
Medlem
Citat:
https://postimg.cc/gallery/8k7Hk99

En Alice är i onåd och kallas TROLL
Någon här som känner igen sig? 😉
Och så grinades det i vanlig ordning 🙄

Varför i hela friden lägger hon upp sånt här. Förstår hon inte att just sånt här inbjuder till att driva ännu mer med henne?

Lite tips till dej Anna, för jag vet att du läser här. När någon uppenbart skriver något för att få se det numera klassiska scenariot men förstelnat ansiktsuttryck, vidgade näsborrar och du som gör ett stort nummer av hur du blockar och tar skärmdumpar av troll. Andas, ta det lugnt och låt det passera. Det är dina reaktioner och framför allt ditt efterspel som gör att folk vill driva med dej. Om du ändå vill kommentera, vänd på det och gör nåt kul av det. Tex. Nej jag visste inte att maken kallas halmpyntet, men fan vilket bra namn. Dets snor jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in