Citat:
Ursprungligen postat av
Ovcharka
Anna borde göra normala saker. Typ ta ett jobb på konsum. Odla rabarber och annat i trädgården. Säga åt barnen att skaffa utbildning eller jobb. Vara helt OK med att hon kör en Ford. Sluta med Instagram. Börja laga mat och dammsuga.
Det är helt okej. Men hon gör det inte, och därför är det så roligt att se denna färja kapsejsa.
Om hon är artist så är jag artist. Typ. På 90-talet gjorde jag techno-låtar i nåt nedladdat program.
Jag är också artist, jag spelade blockflöjt inför publik på skolavslutningen i 3an och kom av mig. Fast jag har faktiskt inte berättat det för någon förrän nu.
Om jag fastnade i detta misslyckande, som naturligtvis var flöjtens fel, solstrålarnas fel som stack mig i ögat, mina klasskompisars fel som spelade rätt - då hade jag ältat om det i åratal som Anna.
Om jag hanterar misslyckande som Anna skulle jag nog också vara hemma varje dag och sitta i en egenkomponerade Daglig verksamhet i form av lådstädning och spela blockflöjt i sovrummet framför mobilkameran live, inför miljontals förmodade fans.. Okej då, några hundra, ja eller 50..
3 stycken.