2020-05-30, 20:01
Medlem
Killthepoors avatar
Men Anna för in i helvete!

Den senaste bilden på panerad kyckling och ugnsrostad potatis. Ugnsrostad potatis med TRE sorters fett som jag kan se - olja, smör och något som måste vara kokosfett. Snälla sig att jag ser fel. Annars är det galet. Meeeeen - det behövdes ju förvisso ingen sås till detta som hon skriver - och då verkar det som att man måste kompensera med tre olika sorters fettkällor istället

Och jag måste få ut mig det här med brödet och allt, vad fan är vitsen med att "skryta" om att man minsann äter tacos (eller vad det nu var) utan brödet och hamburgare i salladsblad när man alla andra dagar i veckan lägger upp bilder där man äter Flisans hembakta bröd, fullkornsbröd till frukost osv. För fan.
Och detta med att hon minsann inte äter godis snacks och annat, men det går utmärkt med popcorn, 7 sorters kakor vid besök (som jag har svårt att tro att hon lät bli att äta av) och dessutom bullar var och varannan dag Visst Anna - du äter kanske inte godis, men allt annat i gotte-väg, det får du minsann i dig.
Citera
2020-05-30, 20:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Alltså, Annas engelska är ju fantastiskt rolig att läsa.

När det gäller Marianne Houston så skriver hon att hon ”älskar hennes hål-familj så så så mycket”: ”I LOVE her hole family so so so much”.

Som kommentar till Siv Cotton skriver hon att ”jag får många människor, tror inte på mig, när jag säger att det hjälper DRICKER INTE om du vill ha bra/bättre hud till exempel” : ”I get a lot of people, dont believing in me, when I say that it helps NOT DRINKING if you want good/better skin for example”.

Tror hon suttit med Google-translator och skrivit!
Klart hon har suttit med Google translator. Syns ju på texten
Citera
2020-05-30, 20:20
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det kan du väl ändå inte mena, Anna ljuger aldrig, speciellt inte
om sitt utseende.
Jag utgår från att du har fel på synen, för om Anna ser ut som 20
på instagram, då är det andra som det är fel på som inte ser det.
För Anna använder ju #nofilter
Menade inte så. Hon såg fräsch ut, absolut. Men äldre än de bilder jag sett på instagram.

Syns hon lägger mycket tid på att göra make up varje dag, för hon har väl inte en personlig sminkös?
Citera
2020-05-30, 20:27
Medlem
Kollar på Pernilla W på TV nu
De gör en parodi på JUST ANNA BOOK skoj
Citera
2020-05-30, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Klart hon har suttit med Google translator. Syns ju på texten

Märks att Anna inte gått ut grundskolan.
Citera
2020-05-30, 21:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Märks att Anna inte gått ut grundskolan.
Tvivlar på att det gjort skillnad med 9 år i skolan.
Citera
2020-05-30, 21:46
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Nu är det kaos pga renovering i boden och skjulet!
RENOVERING, minsann! Av ett SKJUL! Anna slår på stort.

https://www.instagram.com/p/CA0kVKkltFm/?hl=sv

Och vad får vi se på andra bilden...? Är det inte den nya gräsklipparen! Jodå! Nu får vi äntligen se den! Som vi har undrat. Och Jojbejjto har visst lyckats köra lite grann med den också, med tanke på att den har gammalt gräs kvar på kåpan och hjulen. Fast det kanske har följt med från EVENTUELL tidigare ägare...
Citera
2020-05-30, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Kan bara instämma, jag har följt tråden sporadiskt under några år och nu känns det som man försöker koka soppa på en spik. Folk sitter och framhäver sig själva och skulle aaaaaldrig göra som Anna, vad det än gäller. ALLT Anna gör är dåligt, fult och värt att skratta åt tydligen.

Jag ogillar Anna, men att tjafsa om ett recept och skicka hem grejer till henne? Samt trådsanningen att Anna ska vara finsk rom som upprepas i all oändlighet. Någon i tråden kollade folkbokföringen och Anna är inte rom någonstans... But whatever floats your boat

Innan Annas son våldtog 13-åringen hade jag ingen direkt åsikt om Anna. Hon var en D-kändis som dök upp i diverse tv-program och på löpet ibland. Ingen person jag direkt brydde mig om.

Hennes agerande i samband med våldtäkten hennes son begick väckte min avsky inför henne. Att försöka skuldbelägga och svartmåla en flicka som blivit utsatt för en våldtäkt är i min värld avskyvärt. Men det var det Anna gjorde.

Att hon finns för sin son, trots vad han gjort, har jag inga problem med. Men att inte erkänna att det han gjort är fel visar på att det är något allvarligt fel på henne. Bara för några veckor sen satt hon i en live och grät medan hon hävdade att henne son blivit oskyldigt dömd för våldtäkten.

Fram till att hon erkänner vad hennes son gjort tar jag mig friheten att raljera över hur misslyckad människa hon är.
Citera
2020-05-30, 22:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Menade inte så. Hon såg fräsch ut, absolut. Men äldre än de bilder jag sett på instagram.

Syns hon lägger mycket tid på att göra make up varje dag, för hon har väl inte en personlig sminkös?

Antar att Anna sitter varje morgon kl 4 och sminkar sig någon timme
Njut av henne här.. https://youtu.be/whzD_c3Ht80
annars finns ju sminkintresserade Felicia i hemmet, som jobbat som sminkös och sist men inte minst finns även sminkfilter, som Anna faktiskt använt några gånger tidigare.
Citera
2020-05-30, 22:13
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk

Och vad får vi se på andra bilden...? Är det inte den nya gräsklipparen! Jodå! Nu får vi äntligen se den! Som vi har undrat. Och Jojbejjto har visst lyckats köra lite grann med den också, med tanke på att den har gammalt gräs kvar på kåpan och hjulen. Fast det kanske har följt med från EVENTUELL tidigare ägare...

Och hon som precis fixat sina naglar
Sånt som andra gör dagligen dvs arbetar med något är så storslaget för Anna att allt måste dokumenteras i minsta detalj.
Helt otroligt.
Citera
2020-05-30, 22:48
Medlem
Citat:

https://www.öob.se/tradgard/tradgard...gm-a41-5001126

1500kr får man väl hoppas Madame har råd med ändå...
Citera
2020-05-30, 23:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Anna borde jobba som miljötekniker, eller vad det heter nuförtiden när man städar.
Tänk om alla skulle dokumentera på sina sociala medier, varje soppåse de slänger ut, genom att fotografera och notera hur de omsorgsfullt knyter ihop soppåsen och lägger den varsamt i soptunnan.. Så mycket mer spännande livet skulle bli för oss alla...

Spänningen stiger redan nu för v i l k e n kökslåda ska Anna städa imorgon.. eller blir det trosorna i sovrumsbyrån som kommer att sorteras?
Det får vi veta om i kollar på nästa avsnitt av Annas tuffa bravader..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in