Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-30, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna väljer själv vilka hon anser vara hennes vänner. Hon har väl hintat om bekantskap med stora stjärnor eftersom de är i samma bransch, "världsartist".

Glöm inte grannarna Kronprinsessan Viktoria och prins Daniel.
Citera
2020-05-30, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunpalm
Anna måste vara den mest patetiska människan i Sverige (kanske hela Europa eller hela världen?)

Annas universum?
Citera
2020-05-30, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Glöm inte grannarna Kronprinsessan Viktoria och prins Daniel.
Haha, har en jobbarkompis som gärna säger att hon är granne med kungen eftersom hon ser kungens hus från sitt köksfönster i Storlien 👍
Citera
2020-05-30, 18:02
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Nytt inlägg på Annas instagram med hennes fantastiska engelska berättar tunnan hur hon har fantastiskt hud eftersom hon aldrig dricker. Tror huden mår så himla bra av att sola solarium ett antal gånger varje månad.

https://postimg.cc/xq9P1T5w/a8447ff6
Citera
2020-05-30, 18:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
LOL, hur har människan fantastisk hy?

Hennes hud ser ut som en 50-årig tant som jojo-bantat hela liv och har en besatthet av att sola solarium... vilket är precis det hon är. Men "fantastisk hy" är inget jag associerar med fraulein Book

Återigen - här är en ofiltrerad bild på Anna: https://postimg.cc/xqfZ646H

Så motsägelsefullt av Anna att återkommande poängtera att hon minsann inte började dricka förrän hon var 30 år och därför är hennes hy så fin. Tror Anna att huden blir slätare om hon solar hon som en galning?
Att sola solarium är inte skonsamt mot huden, eller tror Anna att solariesol är ofarligt?
Att huden är slätare hos Anna just nu beror på botox (och filter).
Hennes poängterande på svengelska på en av Hollywoodfruarnas IG är

Eftersom Annas moster dog en inte alltför vacker död, nerbajsad efter att ha fått en stroke och blivit felaktigt skickad till polishäktet pga att hon var förmodar jag en ökänd alkoholist , kan jag iof förstå Annas reaktioner mot alkohol, fast Anna reagerar på typiskt Anna vis, när alkohol kommer på tapeten.
Dvs reagerar på ett sätt som att hon tror folk vet och det vet ju inte många om.
Anna har ju lite svårt med socialt samspel..

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rx6W52/book-kritisk-mot-polisen
( Antar att Annas tredje "syster" är kvinnan som bor i Kanada som intervjuas i artikeln).
Senast redigerad av cece123 2020-05-30 kl. 19:09.
Citera
2020-05-30, 18:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Nytt inlägg på Annas instagram med hennes fantastiska engelska berättar tunnan hur hon har fantastiskt hud eftersom hon aldrig dricker. Tror huden mår så himla bra av att sola solarium ett antal gånger varje månad.
Hon tror alltså att om hon inte dricker är hennes hy så makalöst bra, samtidigt som hon solar solarium mellan jämna mellanrum. wtf?!
Citera
2020-05-30, 18:46
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon tror alltså att om hon inte dricker är hennes hy så makalöst bra, samtidigt som hon solar solarium mellan jämna mellanrum. wtf?!
Annas hy är fantastisk, det har jag sett på Instagram.
Citera
2020-05-30, 19:07
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Om jag super mig nästintill redlös tycker jag Anna ser ut som en kalaspingla med slät och fin hy.
Det kanske är i såna stunder hon själv tycker hon är välbevarad?
Ho nås? (för att prata Anna-engelska.
Citera
2020-05-30, 19:13
Medlem
Gå in på Bloggbevakning (sorry, vet inte hur jag lägger upp saker här) Där skriver hon om ”re-post” på Insta, lr som hon säger ”göra en Anna Book”..........
Citera
2020-05-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Lite bilder från senaste dygnet i Annas fantastiska liv ☺
Den stackaren som hon vill "hjälpa att göra reklam för " kan nog anses fått en björntjänst 😁
Man ska nog inte förknippas med Anna Book om man vill nå framgång.

https://postimg.cc/gallery/JzRNBBB

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/xq9P1T5w/a8447ff6

Alltså, Annas engelska är ju fantastiskt rolig att läsa.

När det gäller Marianne Houston så skriver hon att hon ”älskar hennes hål-familj så så så mycket”: ”I LOVE her hole family so so so much”.

Som kommentar till Siv Cotton skriver hon att ”jag får många människor, tror inte på mig, när jag säger att det hjälper DRICKER INTE om du vill ha bra/bättre hud till exempel” : ”I get a lot of people, dont believing in me, when I say that it helps NOT DRINKING if you want good/better skin for example”.

Tror hon suttit med Google-translator och skrivit!
Senast redigerad av InteAlltid 2020-05-30 kl. 19:42.
Citera
2020-05-30, 19:35
Medlem
TPLs avatar
I LOVE your hole family Anna!
Citera
2020-05-30, 19:48
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
I LOVE your hole family Anna!
Anna är en go tjej och förtjänar inte alla smädesord hon får här. Kom igen när ni själv kan vara i folkets intresse på ett sådant sätt som vår Anna-Panna, era grå tråkmånsar...
Senast redigerad av Rimbert 2020-05-30 kl. 19:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in